PDA

View Full Version : hoi allemaal!



harm001
7 mei 2008, 13:22
Ik ben Harm, nu 17 jaar,

Ik speel nu al ongeveer 3 jaar basgitaar, ben ooit begonne op zo'n beginners bas waarvan ik de naam niet eens durf te noemen (schaam) maar k speel nu op een Ibanez GSR-205 (niet t beste van t beste, maar ben er zeer tevreden over) die ik hopelijk dit jaar nog in ga ruilen voor een Ibanez EDB-555. mijn versterker is een London City B-120 KT, wat ik persoonlijk echt een super versterker vin.

Verder speel ik ook een beetje gewoon gitaar, hep nhu momenteel een beginners gitaar, hep hem gratis gekregen anders had k t nie gedaan, en ben op zoek naar een mooie niet al te dure western gitaar (dus heeft iemand wat staan...)

Verder hep k al aardig wat band ervaring, is jammer genoeg qua tijdnood van de andere gitaristen nooit wat geworden, dus ben sindskort bandloos :(

Verder vind ik qua stijl alles wel mooi (behalve R&B en die gare tecno shit), maar het gaat tog het meest richting alternatieve stevige rock, soms ook metal ligt net aan in welke bui ik ben

nou... dit was t wel zo'n beetje :chicken:

Tubescreamer
7 mei 2008, 14:22
Hey! Welkom & veel lees- en post plezier hiero!

Ace 1.15.19
7 mei 2008, 23:17
ben ooit begonne op zo'n beginners bas waarvan ik de naam niet eens durf te noemen (schaam)

Jawel ik ben benieuwd :D

hansli
8 mei 2008, 01:35
ik ben ooit begonnen op een hondo, een jazzbasachtige, wat een k*tding, loodzwaar en geen balans, en daarna speelde ik een eko, een cheapo-italo-bas, slecht geluid maar lekker licht, een beetje de stagg-kwaliteit.......

dus schaam je niet voor k*tbassen, wat was het nou voor ding? :cooler:

Ace 1.15.19
8 mei 2008, 01:51
Iedereen weet (vooruit, veel mensen weten) dat Behringer pedaaltjes bijna waardeloos zijn. En toch heb ik er één :) van mijn vriendin gekregen :) en blij dat hij is :cooler:.

Dus schaam je inderdaad niet ;).

hansli
8 mei 2008, 02:25
en maya bassen, die waren ook een drama, ooit es op gespeeld tijdens een jamsessie........

harm001
9 mei 2008, 00:42
Jawel ik ben benieuwd :D

ok als je t tog wil weten, het was een Volcano een of ander merk waar ik later nooit meer iets van gehoord hep (gelukkig).
plus een 30W versterker, wat zowieso nie ideaal is voor een bas

Ace 1.15.19
9 mei 2008, 00:53
Daarvan schijnen de gitaren ook echt ruk te zijn, inderdaad. Heb er zelf nooit één gehad. Beetje Stagg kwaliteit?

harm001
9 mei 2008, 09:59
volgens mij veel, kutter als stagg, stagg had volgens mij wel redelijk goede.