PDA

View Full Version : hoi allemaal!



harm001
7 mei 2008, 13:22
Ik ben Harm, nu 17 jaar,

Ik speel nu al ongeveer 3 jaar basgitaar, ben ooit begonne op zo'n beginners bas waarvan ik de naam niet eens durf te noemen (schaam) maar k speel nu op een Ibanez GSR-205 (niet t beste van t beste, maar ben er zeer tevreden over) die ik hopelijk dit jaar nog in ga ruilen voor een Ibanez EDB-555. mijn versterker is een London City B-120 KT, wat ik persoonlijk echt een super versterker vin.

Verder speel ik ook een beetje gewoon gitaar, hep nhu momenteel een beginners gitaar, hep hem gratis gekregen anders had k t nie gedaan, en ben op zoek naar een mooie niet al te dure western gitaar (dus heeft iemand wat staan...)

Verder hep k al aardig wat band ervaring, is jammer genoeg qua tijdnood van de andere gitaristen nooit wat geworden, dus ben sindskort bandloos :(

Verder vind ik qua stijl alles wel mooi (behalve R&B en die gare tecno shit), maar het gaat tog het meest richting alternatieve stevige rock, soms ook metal ligt net aan in welke bui ik ben

nou... dit was t wel zo'n beetje :chicken:

Tubescreamer
7 mei 2008, 14:22
Hey! Welkom & veel lees- en post plezier hiero!

Ace 1.15.19
7 mei 2008, 23:17
ben ooit begonne op zo'n beginners bas waarvan ik de naam niet eens durf te noemen (schaam)

Jawel ik ben benieuwd :D

hansli
8 mei 2008, 01:35
ik ben ooit begonnen op een hondo, een jazzbasachtige, wat een k*tding, loodzwaar en geen balans, en daarna speelde ik een eko, een cheapo-italo-bas, slecht geluid maar lekker licht, een beetje de stagg-kwaliteit.......

dus schaam je niet voor k*tbassen, wat was het nou voor ding? :cooler:

Ace 1.15.19
8 mei 2008, 01:51
Iedereen weet (vooruit, veel mensen weten) dat Behringer pedaaltjes bijna waardeloos zijn. En toch heb ik er één :) van mijn vriendin gekregen :) en blij dat hij is :cooler:.

Dus schaam je inderdaad niet ;).

hansli
8 mei 2008, 02:25