PDA

View Full Version : Hoi allemaal



Falkenström Guitars
6 mei 2008, 18:13
Ik heb mij aangemeld omdat mijn zoon Jesper vond dat ik het ook moest doen.
Ik maak elektrische gitaren op aanvraag (zie mijn website falkenstromguitars (www.falkenstromguitars.nl))deze moet nog geupdated worden. Ik repareer ook elektrische gitaren.
Ik kom uit Almelo.

Sören Falkenström

EDIT:
Sorry als jullie je zo op de pik getrapt voelen.
Nou zal me nu beter voorstellen:
Mijn naam is Sören Falkenström
Ik woon in Almelo.
Ik ben in 2006 begonnen met gitaren te maken.
Ik doe het als een hobby(in mijn vrijetijd), niet professioneel dus.
Via mond-tot-mond reclame heb ik al gitaren verkocht in Zweden, Engeland en meerdere in Nederland.
Ben zelf niet een echte gitaarist maar ik heb wel een uitstekend muzikaalgehoor, en heb vroeger drums en bass gespeeld in verschillende bands.
Recent heb ik een gitaar gemaakt voor een "gothic dome" band met actieve pick-ups van 57,4 kilo ohms per humbucker.
Paul Reed Smith is mijn grote voorbeeld, maar ik heb nog niet mijn "Santana" gevonden.
Mijn favoriete gitaristen zijn: Jimi Hendrix ,Eric Clapton, Carlos Santana, Kirk Hammett en James Hetfield.
Favoriete bands zijn Metallica, AC/DC, Eagles en bijna rock bands wel, teveel op om te noemen :satisfie: .

Groeten Sören

bass blom
6 mei 2008, 18:38
joepie, een schaamteloze spammer die zijn eigen url niet goed kan typen :cheerup:

Server niet gevonden

Firefox kan de server op www.falkenstronguitars.nl niet vinden.

* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

hugo123
6 mei 2008, 18:43
Ach.. Hij bedoelt falkenstrom..;)

Toch welkom...Maak je ook gitaren zonder standaard vormen?

Falkenström Guitars
6 mei 2008, 18:46
url veranderd.
Spammer?

Ja ik maak de vorm van elektrische gitaren die gewenst is.

bass blom
6 mei 2008, 19:03
spammer ja, het is hier not done om zo plat als jij het doet je diensten aan te bieden.

budje
6 mei 2008, 19:06
ach van mij mag t best, ik kan zo langzamerhand geen website openen zonder 15 reclames tegelijk dus dit kan er ook wel bij :-)

Falkenström Guitars
6 mei 2008, 19:40
Sorry als jullie je zo op de pik getrapt voelen.
Nou zal me nu beter voorstellen:
Mijn naam is Sören Falkenström
Ik woon in Almelo.
Ik ben in 2006 begonnen met gitaren te maken.
Ik doe het als een hobby(in mijn vrijetijd), niet professioneel dus.
Via mond-tot-mond reclame heb ik al gitaren verkocht in Zweden, Engeland en meerdere in Nederland.
Ben zelf niet een echte gitaarist maar ik heb wel een uitstekend muzikaalgehoor, en heb vroeger drums en bass gespeeld in verschillende bands.
Recent heb ik een gitaar gemaakt voor een "gothic dome" band met actieve pick-ups van 57,4 kilo ohms per humbucker.
Paul Reed Smith is mijn grote voorbeeld, maar ik heb nog niet mijn "Santana" gevonden.
Mijn favoriete gitaristen zijn: Jimi Hendrix ,Eric Clapton, Carlos Santana, Kirk Hammett en James Hetfield.
Favoriete bands zijn Metallica, AC/DC, Eagles en bijna rock bands wel, teveel op om te noemen :satisfie: .

Groeten Sören

KoenB
9 mei 2008, 01:04
spammer ja, het is hier not done om zo plat als jij het doet je diensten aan te bieden.

Kom op, hij laat alleen zien wat hij doet op gitaargebied. Dit is het stel jezelf voor forum, dan mag er natuurlijk best even worden vermeld dat er custom gitaren worden gebouwd op bestelling. Het is immers maar eenmalig voorstellen, dus ook ff eenmalig spammen ;)

Welkom, mooie gitaren! Begonnen in 2006 en al zo veel gitaren gemaakt, respect!

Ace 1.15.19
9 mei 2008, 02:11
Ik kom uit Almelo.
Misschien ook wat roots in Noorwegen? :D

harm001
9 mei 2008, 10:05
welkom,

Ziet er mooi uit, vet dat je dat zelf kan :o
Mag je van mij part best een beetje reclame voor maken. :satisfie:

Falkenström Guitars
9 mei 2008, 13:12
Mijn roots liggen i Zweden, maar ik woon al 39 jaar in Nederland

Ace 1.15.19
9 mei 2008, 16:11
Mag je van mij part best een beetje reclame voor maken. :satisfie:
Ik vind het niet eens zozeer reclame maken, hij laat gewoon zien wat hij kan en wat hij gemaakt heeft. Ziet er netjes uit. Als dit in Zelfbouw had gestaan (met wellicht een beetje een andere beschrijving) dan waren er denk ik geen reacties gekomen over 'reclame'.

Ace 1.15.19
9 mei 2008, 16:12
Mijn roots liggen i Zweden, maar ik woon al 39 jaar in Nederland

Had inderdaad ook nog gekunnen, Zweden. :D
Mooi spul in ieder geval! Ook al wat Les Pauls gemaakt?