PDA

View Full Version : hey, another kid in town.



Jesper
5 mei 2008, 23:34
Hallo, zal ff mezelf voorstellen.
Ik ben Jesper, wonende te Almelo, 15 jaar
Ik heb nu sinds februari les van een gitaarleraar(klassiek) en ben dus nog een groentje.
Mijn vader is gitaarbouwer(elektrisch) dus ben ik op het idee gekomen om gitaar te gaan spelen, na het drummen.
Ik heb toch wel zeker een zwak voor klassieke stijl, klassieke gitaar muziek of fingerpicking.
Ondertussen heb ik mezelf romance d'amour(deel 1) aangeleerd maar klinkt nog niet zo heel mooi, Nothing Else matters heb ik van mij gitaarleraar geleerd.
Maar niet al te min, ik ben een echte rocker, hou van metal en rock, mijn radio staat ook vastgelijmd op Arrow classics rock voornamelijk ook Metallica en AC/DC, mijn radio staat ook vastgelijmd op Arrow classics rock.
Mijn gitaar nog ook even voorstellen: een Yamaha cg111s(solid top dus), heb hier zeker 2 uur in de gitaarwinkel zitten spelen om de beste van die prijs te vinden, daarvoor had ik een verschrikkelijk gitaar, schaam me als ik de naam ook nog moet noemen:( .
Ten slotte nog de website van mijn vader: falkenstromguitars (http://www.falkenstromguitars.nl)

Groetjes!
Jesper

rocker_71
6 mei 2008, 09:15
Welkom. Cool dat je pa een gitaarbouwer is!

Mr.Fingers
6 mei 2008, 10:11
Naam van de verschrikkelijke gitaar = STAGG???


(indien ja: troost u, zo zijn er velen begonnen, die niet wisten wat goed/slecht was :D)

ohja, welkom trouwens.

Jesper
6 mei 2008, 11:01
Naam van de verschrikkelijke gitaar = STAGG???


(indien ja: troost u, zo zijn er velen begonnen, die niet wisten wat goed/slecht was :D)

ohja, welkom trouwens.

Ja precies.

Edit: En ik maar denken van ja, mijn cymbals van stagg zijn ook van goede kwaliteit, maar niet dus.

Tubescreamer
6 mei 2008, 11:32
Welkom! Vet als je klassiek/fingerstyle kan en daarnaast ook nog weet hoe je moet rocken :blast:

Jesper
6 mei 2008, 12:04
Welkom! Vet als je klassiek/fingerstyle kan en daarnaast ook nog weet hoe je moet rocken :blast:
Wordt ik een rocker met klassieke achtergrond 8-) (zijn er toch wel meer?)

KoenB
9 mei 2008, 01:10
Hoe veel discussies er hier al op dit forum zijn geweest over Stagg gitaren :p en terecht, het is gewoon bagger.

welkom!