PDA

View Full Version : Versch vleesch



de_stoffel
5 mei 2008, 13:44
Dag allemaal

Aangezien ik geregeld wat kwam lezen op dit forum heb ik me maar eens geregistreerd!
Ik ben dus Stoffel, ben 20 en ik speel nu 4 jaar en een klets gitaar.
Ik hoop hier tonnen wijsheid op te doen over gitaren en alles wat daar mee samenhangt!

Groeten

Stoffel

Wickerman
5 mei 2008, 13:45
Dag allemaal

Aangezien ik geregeld wat kwam lezen op dit forum heb ik me maar eens geregistreerd!
Ik ben dus Stoffel, ben 20 en ik speel nu 4 jaar en een klets gitaar.
Ik hoop hier tonnen wijsheid op te doen over gitaren en alles wat daar mee samenhangt!

Groeten

Stoffel

Greetings !!

Hier vind je tonnen wijsheid over

...alles ;)

Welke gear heb je ?

de_stoffel
5 mei 2008, 14:05
Ik heb een J&D akoestische gitaar en een elektrische van Stagg (de PRS copy):confused:.
De Jack & Danny bevalt me zeer goed maar met de Stagg ben ik nooit gelukkig geweest. De neck en body zijn op zich wel oké maar de overige hardware is echt van slechte kwaliteit.
Vorige week heb ik een Fender 60's Tele besteld die me hopelijk veel beter zal bevallen dan de Stagg!
Van versterkers heb ik een Cube 30 en een Fender Hot Rod Deluxe.

rocker_71
5 mei 2008, 14:09
Welkom geheten door een vegetariër!

KoenB
9 mei 2008, 01:13
Ik heb een J&D akoestische gitaar en een elektrische van Stagg (de PRS copy):confused:.
De Jack & Danny bevalt me zeer goed maar met de Stagg ben ik nooit gelukkig geweest. De neck en body zijn op zich wel oké maar de overige hardware is echt van slechte kwaliteit.
Vorige week heb ik een Fender 60's Tele besteld die me hopelijk veel beter zal bevallen dan de Stagg!
Van versterkers heb ik een Cube 30 en een Fender Hot Rod Deluxe.

Whaha dit is prachtig. Ik zit even op het Stel jezelf voor! forum, ik check een paar draadjes, en in 2 achter elkaar wordt een Stagg afgezeken :D zoals ik net ook heb gepost: het is gewoon bagger. Die Tele zal vast een stuk fijner spelen!

de_stoffel
11 mei 2008, 13:42
Ik hoop het allessinds! Spijtig genoeg zal ik nog een maandje moeten wachten op de gitaar (niet in stock). Da's zeker balen aangezien één van de stemsleutels van de stagg het begeven heeft en mijn tone- en volumeknop om de haverklap los komen!

Ach ja... dan word ik tenminste niet afgeleid tijdens mijn examenperiode. :)

Mr.Fingers
11 mei 2008, 13:48
Ik heb de '60 tele ook, en het is werkelijk een droomgitaar (je hebt toch de witte besteld hoop ik ;))

Welkom landgenoot!

de_stoffel
11 mei 2008, 15:53
Ik heb eveneens de witte besteld (wat een geile kleur trouwens ;)).
In het versterker forum zag ik dat je ook een hot rod deluxe hebt, hoe klinkt deze samen met die tele? Ik heb die versterker namelijk ook :D

Mr.Fingers
11 mei 2008, 16:11
Ik heb eveneens de witte besteld (wat een geile kleur trouwens ;)).
In het versterker forum zag ik dat je ook een hot rod deluxe hebt, hoe klinkt deze samen met die tele? Ik heb die versterker namelijk ook :D

It sounds "WHOSAAAAAA!!!" (echt heel erg mooi): strakke clean, mooie overdrive (denk aan de solo van green onions van Booker T. & The MG's)... Alleen klinkt de hotrod NOG beter met m'n Jazzmaster


enneh, ja ik heb ook een witte '60 (besteld bij musikhaus-hermann.de (was er op 3 dagen))