PDA

View Full Version : Aangeboden: Gitarist omgeving Weert-Roermond-Eindhoven



Fuhgawz
4 mei 2008, 22:39
Ik ben een 24 jarige (lead)gitarist op zoek naar een leuke band om stevige alternatieve muziek te maken. Ik speel zo'n 6 jaar, heb enige podiumervaring en beschik over eigen apparatuur. Het liefst speel ik geen covers, maar eigen werk in de richting the Stooges - Sonic Youth - NIN - Tool - Kyuss - Electric Wizard - Sunn0))) en alles ertussen en ook nog veel erbuiten.
Repeteren jullie in de omgeving Weert/Roermond/Eindhoven en zijn jullie nog op zoek naar een gitarist? Laat dan snel van je horen! ;)

jifie
5 mei 2008, 13:16
Can you sing?

Fuhgawz
5 mei 2008, 16:40
Enkel in de douche. :P

jifie
13 mei 2008, 16:43
let me know if it happens again and I can just send you a message to your real email.

Joey Handsome
13 mei 2008, 16:44
Kan je niet gewoon Nederlands praten apeneuker?

jifie
13 mei 2008, 17:35
does it really matter to you?

Vonk
13 mei 2008, 18:41
Misschien is ie van de Franstalige Belgen, en vindt ie dit handiger dan lullen in het Frans. Maar hij kan natuurlijk ook interessant willen overkomen.

En toch mattert dit, want dit is een Nederlandstalig forum.

jifie
13 mei 2008, 18:54
En toch mattert dit, want dit is een Nederlandstalig forum.

By that do you mean to say that the Dutch are such an arrogant people that they become offended when someone speaking another language or from a different culture wishes to talk to them? I certainly hope not, because all of the Dutch people I have ever met are very friendly and accepting of other cultures, and would be completely embarrased that anyone would slander them and think they speak for all Dutch people in that way.

I am just here to find people to share my love of music with and play some guitar with...not a cultural debate. If you do not want to play music with me or have anything to do with english than feel free to put me on your ignore list.

Tim

Vonk
13 mei 2008, 21:02
Het was niet mijn bedoeling arrogant over te komen, ik vroeg me gewoon af waarom je Engels spreekt. Dat je uit Belgie komt maakt het nog interessanter.
:hippie:

jifie
13 mei 2008, 21:08
No problem...I am actually an american studying over here for a while. I speak german and have been studying a little dutch so that is how I can read it well, just not good at writing. Every Dutch person I have met speaks english very well so I didnt think it would be a problem meeting any here.

Joey Handsome
13 mei 2008, 22:33
does it really matter to you?

Tja, d'r zijn hier al een hele hoop rare kwasten voorbij gekomen. Het valt toch op he als iemand alles prima lijkt te begrijpen en dan enkel in het Engels reageert. Maar ga gerust je gang hoor.

nevyn292
15 mei 2008, 08:20
het zijn altijd die frans sprekenden die vooralsnog weigerden een andere taal te spreken. eerste fransoos die ik tegenkom die zijn engels vrij redelijk beheerst :)

aghja, waarom ook niet?

sjakie1945
15 mei 2008, 19:39
Ik hou van mensen die de taal willen leren van het land waarin ze wonen..

Die Walen in Belgie daarintegen, maar zo heb je er ook in nederland.

Ben al blij dat er mensen de taal proberen te begrijpen en toch nog fatsoenlijk doen, ook als ze aangevallen worden.

My compliments.. :)

Thoon_Loque
19 mei 2008, 00:03
Ik hou van mensen die de taal willen leren van het land waarin ze wonen..
En in Buul schiete ze op de stuul ;)

Joey Handsome
19 mei 2008, 10:15
Zou hij nou ook weten wat 'apeneuker' betekent?