PDA

View Full Version : gestorven...



YannickH
4 mei 2008, 14:03
gisteren is men ltd kh602 gevallen.
ik had hem gekregen van mijn grootvader die nu 7maanden is overleden:(
de neck en vanachter gescheurd en de floydrose tremelo zit helemaal in het body en aan de voorkant van het body is ook ene kleine scheur te zien.

mijn vraag is:kun je het laten maken of niet?

pannekoek
4 mei 2008, 14:06
ouch!

dat doet echt pijn.

kun je misschien foto's maken zodat we ernaar kunnen kijken?

groeten, stephan

eazy G
4 mei 2008, 14:13
da's erg kut man!

YannickH
4 mei 2008, 14:21
(pijnlijke) foto's ik ben er echt kapot van

http://i32.tinypic.com/14mzxaq.jpg

http://i27.tinypic.com/2rmmwz9.jpg
het rode is de barst die helemaal doorgaat naar het begin van de neck aan het body

no 1 hops
4 mei 2008, 14:25
repareren kan altijd alleen vraag niet wat er allemaal gebeuren moet.
zo te zien is de body doorgescheurd, warschijnlijk zit er beweging in als je eraan trekt.
(ps doe dit niet teveel, hoe schoner de breuk blijft hoe beter)

als hij losjes zit dan moet hij gelijmd.
daarvoor zijn twee opties
1 de scheur openduwen, lijm ertussen en dan klemmen.
wel is het van belang dat je er flink lijm tussen kan krijgen zo niet dan is de volgende optie beter
2 doorbreken en dan lijmen/klemmen

dan komt nog het herstellen van de lak.
daarvoor zou je fred dons even moeten hebben.
hoop dat die reageerd.

kirk19
4 mei 2008, 14:48
ow dit is echt zwaar klote, zeker omdat je dit als een aandenken aan je grootvader beschouwd... Ik zou ze laten repareren maar dat kan wel aardig wat kosten. Zolas hierboven al gezegd, afblijven is de boodschap, ziet er imo nog vrij schappelijk uit en zeker te doen om te maken. Is logisch dat hij op die plaats wat scheurt want daar is de nt nek gelijmd. Zit alles nog goed vast of hangt er het een en ander los? Als alles los hangt raad ik je aan de spanning van de snaren te halen in afwachting dat ze binnen gaat voor repair

YannickH
4 mei 2008, 15:07
ik heb besloten met men grootmoeder dat we ze gewoon zo laten en omdat het niet opvalt dat er iets stuk aan is aan de voorkant hangen we ze voor sierraad aan de muur.
over een maand ofzo ga ik een nieuwe gitaar halen.

btw nek gelijmt?word neck thru gelijmt?

JeanPaul du Vinnie
4 mei 2008, 15:24
Is de body zelf eigenlijk wel beschadigd? Van de foto's zelf is er niet zo veel af te leiden, 't zou zelfs nog kunnen dat het enkel lakschade is, en da's niet zo'n gigantische ramp dan. Hangt hij nog stevig aan elkaar?

YannickH
4 mei 2008, 15:29
Is de body zelf eigenlijk wel beschadigd? Van de foto's zelf is er niet zo veel af te leiden, 't zou zelfs nog kunnen dat het enkel lakschade is, en da's niet zo'n gigantische ramp dan. Hangt hij nog stevig aan elkaar?

het is duidelijk gescheurd en niet alleen lakschade

JeanPaul du Vinnie
4 mei 2008, 15:34
Die barst vanvoor wel hoor, denk ik. Daar zou je je niet te druk om moeten maken, zulke lakscheurtjes komen (op ESP's toch) soms zelfs al voor door temperatuurverschil en doen verder niks af aan de kwaliteit van je gitaar zelf. Maar ja, achteraan...

YannickH
4 mei 2008, 15:39
Die barst vanvoor wel hoor, denk ik. Daar zou je je niet te druk om moeten maken, zulke lakscheurtjes komen (op ESP's toch) soms zelfs al voor door temperatuurverschil en doen verder niks af aan de kwaliteit van je gitaar zelf. Maar ja, achteraan...

ik hang deze gewoon bij men grootmoeder aan de muur als aandenken aan men grootvader.
ik ga een epiphone kopen: kijk op men andere topic want ik kom er maar niet uit:p

inteDes
4 mei 2008, 17:12
Wat ik me afvraag, hoe kan zoiets eigenlijk gebeuren?

marter544
4 mei 2008, 17:56
Auw, dat doet pijn.. Ga met dat ding naar een bekende gitaarbouwer, en vraag gewoon een offerte aan. Als het niet te duur is (wat te duur is moet je zelf bepalen), zou ik em gewoon laten repareren.

De Beer
4 mei 2008, 18:42
Als ik een dergelijk cadeau van mijn Opa had gehad, had hij gewild dat ik hem tot op de laatste splinter op zou spelen, en technisch als hij was had hij hem desnoods zelf gerepareerd dus zou ik zeker voor reparatie kiezen.
Als hij weer bespeelbaar is zou ik er nog tien keer trotser op zijn dan ik al was.
Mijn Opa zou vinden dat ik er wat van moet leren ipv de hoop op geven.

Lakschades zijn de littekens die een gitaar zijn karakter en persoonlijkheid geven.
Als ik die schades op de foto's zie valt het allemaal wel mee, die scheur op de achterkant is op de rand van de Neck trough en de body wings. Dus waarschijnlijk goed te fixen. de rest kan ik zo niets zinnigs over zeggen. Maar hier aan kun je niet zien of ook daadwerkelijk het hout is gescheurd....dan moet hij wel heel hard gevallen zijn.
Er was iets met de brug toch? is die niet gewoon van de studs af geschoten?

kirk19
4 mei 2008, 18:46
een nt wordt bij esp op de volgende manier gemaakt: je neemt een nek waar je een lang stuk hout in 1stuk laat uitlopen ( zolang als de gitaar moet worden ), dan nemen ze twee vleugels die ze eraan lijmen en dat kan je bij de jouwe zien, dat is de plaats waar de jouwe achteraan gescheurd is, dus kan goed zijn dat de breuklijn gaaf is en makkelijk te herlijmen zal zijn, vraag toch maar is een offerte hoor, kan nooit kwaad. En een ltd kh602 is pakken beter dan een epiphone imo

Dark_Tranquillity
4 mei 2008, 22:21
Niets mee aan de hand, FR gewoon ff weer afstellen en speel'n!

Luke-wannabe
5 mei 2008, 00:20
Ben je gek!! Gewoon laten repareren!! Valt heus wel te doen, echt zonde als je hem laat hangen..

Rewind
5 mei 2008, 01:07
Zeker als er zo veel emotionele waarde aan een instrument. Op gitaren hoort gespeeld te worden. Aan de muur hangen is enkel zonde. Als hij gerepareerd zal hij voor jou persoonlijk enkel meer waard worden!

pannekoek
5 mei 2008, 01:13
Zeker als er zo veel emotionele waarde aan een instrument. Op gitaren hoort gespeeld te worden. Aan de muur hangen is enkel zonde. Als hij gerepareerd zal hij voor jou persoonlijk enkel meer waard worden!over 10 jaar he, dan zal je jezelf voor je kop slaan dat je nooit zoveel hebt meegemaakt met die gitaar!

wees trots dat je over 10 jaar allemaal verhalen hebt over deze gitaar!
hoe je hem hebt gekregen, dat er een ongeluk mee is gebeurd, hoe je met deze gitaar enorm vooruit bent gegaan! ieder litteken heeft een verhaal!

Ace 1.15.19
5 mei 2008, 07:15
over 10 jaar he, dan zal je jezelf voor je kop slaan dat je nooit zoveel hebt meegemaakt met die gitaar!

wees trots dat je over 10 jaar allemaal verhalen hebt over deze gitaar!
hoe je hem hebt gekregen, dat er een ongeluk mee is gebeurd, hoe je met deze gitaar enorm vooruit bent gegaan! ieder litteken heeft een verhaal!

dat kan ik slechts beamen...

Swan
5 mei 2008, 09:00
idd repareren dat ding!
maar dan nog; hoe fucking hard heb je dat ding laten vallen?

Wickerman
5 mei 2008, 09:52
Yannick, heb je met dat ding gegooid ofzo ?

Laten repareren die hap, ik zou er zelfs het geld insteken waarmee ik die nieuwe gitaar zou gaan halen.

Kaïn
5 mei 2008, 10:55
dat kan ik slechts beamen...
Precies. Een gitaar met geschiedenis is mooi. Ik denk dat je LTD niet is overleden maar slechts tijdelijk is flauwgevallen. Ik zou em bij een goede gitaardokter laten reanimeren. Je opa zal van zijn wolkje er wel op toezien dat het helemaal goedkomt ;)

kirk19
5 mei 2008, 11:42
+1

zo een aandenken moet gebruikt worden, ik denk niet dat uw opa wou dat de gitaar aan de muur zou hangen, die man wou absoluut dat je er plezier zou aan beleven. Wel mooi gebaar van ja opa vind ik, je zomaar zo een dure gitaar cadeau geven

Robin5150
5 mei 2008, 13:45
Zolang die hals nog recht staat moet dat geen probleem zijn.
Maar je moet is een foto maken van de floyd rose die in de body gedrukt zit.
Dat kan nog is een probleem zijn!
Over de lak schade kan ik zeggen; schuur hem helemaal kaal, kijk of er een barst in de body zit, verf hem andere overnieuw en vul de barsten op met houtrotvuller.
Als dat niet gaat werken dan kan je op een kapotte gitaar blijven spelen of hem aan de muur hangen als aandenken aan de gitaar en aan je opa van wie je hem hebt gehad.

harrie-beton
5 mei 2008, 14:13
een ltd kh602 gitaar kost nieuw toch 1000 euro? Dit kan je wel laten repareren. Lijkt me goedkoper dan een nieuwe. It's your call, gitaren als sierraad aan de muur is erg lelijk vind ik. Tenzij je een gat in de body maakt en er een mooie hangplant in zet.

kirk19
5 mei 2008, 17:02
ik zou de lak zelfs zo laten, geeft wat relic gevoel aan de gitaar. Gewoon repareren als er een breuklijn is die floyd die zal waarschijnlijk gewoon van zijn studs gegaan zijn

Rutger
5 mei 2008, 17:09
Het lijkt inderdaad wel of die breuklijn over de lijn tussen twee bodydelen loopt. Het zou heel goed kunnen dat het hout van de body zelf dus niet gespleten is, maar dat enkel de lijmlaag heeft losgelaten. Dan valt de schade waarschijnlijk wel mee en kun je de bodydelen opnieuw aan elkaar laten lijmen.

Ik zou hem ook naar een gitaarbouwer wegbrengen, al is het alleen al zodat je een kundig advies krijgt. Wij kunnen enkel gissen...

Braindead
5 mei 2008, 17:54
Wow jij had echt een toffe opa dat je zoiets krijgt. Als ik jou was zou ik echt wel even vragen wat het kost om deze te repareren. Het valt vast wel mee. Zo'n mooie (dure) gitaar en dan ook nog van je opa, dat moet je echt even herstellen. Ik hoor het opa zeggen........
Zoiets hang je niet aan de muur vanwege wat schade. Bovendien is de body (zijdelen) van elzen dus waarschijnlijk is ie alleen gescheurd op de naad. Dat esdoorn is sowieso wel stevig dus het zal allemaal vast nog wel mee vallen.

YannickH
5 mei 2008, 18:12
een ltd kh602 gitaar kost nieuw toch 1000 euro? Dit kan je wel laten repareren. Lijkt me goedkoper dan een nieuwe. It's your call, gitaren als sierraad aan de muur is erg lelijk vind ik. Tenzij je een gat in de body maakt en er een mooie hangplant in zet.

1199euro gekost:pik ga in het weekend zien of ik hem kan laten maken..zoniet komt er een slash epiphone bij.
ik hoop dat ze hem kunnen maken zonder dat er veel schade is aan te zien want ik kan het niet aanzien dat er een kras opstaat!(bij fender wel:p)

pannekoek
5 mei 2008, 18:23
1199euro gekost:pik ga in het weekend zien of ik hem kan laten maken..zoniet komt er een slash epiphone bij.
ik hoop dat ze hem kunnen maken zonder dat er veel schade is aan te zien want ik kan het niet aanzien dat er een kras opstaat!(bij fender wel:p)
het is wel een kirk hammet gitaar he! die gast gaat ook niet altijd even vriendelijk met z'n gitaren om haha! :hippie:

De Beer
5 mei 2008, 18:28
Geloof me, je gaat van die lakschade houden!

YannickH
5 mei 2008, 18:32
foto's...
http://i25.tinypic.com/33e067p.jpg
http://i28.tinypic.com/2n9xj5x.jpg
http://i32.tinypic.com/a0v4id.jpg

YannickH
5 mei 2008, 18:32
http://i27.tinypic.com/2zs4gsk.jpg
http://i30.tinypic.com/154afz5.jpg
http://i25.tinypic.com/33b3i12.jpg
http://i26.tinypic.com/105ves0.jpg

De Beer
5 mei 2008, 18:39
Die is aan de hoge e kant van z'n stud geschoten. Kun je terug zetten maar mischien is het mes aan die kant wel iets beschadigd. effe uit elkaar halen en kijken of er braampjes op zitten.

Ziet er allemaal niet zo heel drastisch uit hoor.

Orpheo
5 mei 2008, 21:13
Het lijkt inderdaad wel of die breuklijn over de lijn tussen twee bodydelen loopt. Het zou heel goed kunnen dat het hout van de body zelf dus niet gespleten is, maar dat enkel de lak op de naad van 2 delen hout heeft losgelaten. Dan valt de schade waarschijnlijk wel mee

Ik zou hem ook naar een gitaarbouwer wegbrengen, al is het alleen al zodat je een kundig advies krijgt. Wij kunnen enkel gissen...

QFT!!!! alleen mijn eigen draai eraan gegeven ;)

hezz
5 mei 2008, 22:43
Dit valt allemaal inderdaad reuze mee, hier hoef je echt niet je gitaar om te verwisselen met een andere :S

Je gitaar is verre van kapöt.

Orpheo
5 mei 2008, 22:50
Dit valt allemaal inderdaad reuze mee, hier hoef je echt niet je gitaar om te verwisselen met een andere :S

Je gitaar is verre van kapöt.

nou? ik kan me voorstellen dat je denkt "shIT! dit is foute boel!'.


oh ja, voor de t.s.: vul alle gaten op met secondenlijm. laagje per laagje. de water-achtige secondenlijm. Dat vult alles op. zwarte nagellak er desnoods overheen, of laten zitten, maar de sec.lijm zal er voor zorgen dat het niet verder kan/zal scheuren.


geloof ik :D

effe fred dons vragen ;)

Riky
6 mei 2008, 01:07
Wat inmiddels wel duidelijk is: repareren!!!:)
Laat de reparatie (wellicht overdreven) 400 euro kosten..

daar heb je geen spi slash signature voor.

Je krijgt er wel een gitaar voor terug die nu al meer herinneringen en emotionele waarde heeft dan de meeste andere gitaren!!

De krak lijkt idd precies op de lijm naad dus ik denk dat de reparatie een eitje word...:)


Succes met je beslissing!!

Orpheo
6 mei 2008, 10:36
Wat inmiddels wel duidelijk is: repareren!!!:)
Laat de reparatie (wellicht overdreven) 400 euro kosten..

daar heb je geen spi slash signature voor.

Je krijgt er wel een gitaar voor terug die nu al meer herinneringen en emotionele waarde heeft dan de meeste andere gitaren!!

De krak lijkt idd precies op de lijm naad dus ik denk dat de reparatie een eitje word...:)


Succes met je beslissing!!

die conclusie is imho te snel getrokken. Wellicht is reparatie echt niet nodig. die brug moet hij gewoon op de stud trekken: snaarspanning eraf, en brug erop leggen, en langzaam de spanning er terug op zetten. Over die barsten: laten zitten. zit 't hout los? dan reparatie. anders niet. gewoon even aankijken, en verder:


ALTIJD IN EEN STANDAARD!

G.G.
6 mei 2008, 10:47
Schilderstape strak langs de scheur plakken aan beide kanten. De dunste secondelijm die je kan vinden in de scheur laten lopen en de boel goed vast klemmen. Overtollige secondelijm gelijk weghalen met een doekje en het tape verwijderen. Als alles droog is kan je met een scherp mesje eventuele geknoeide secondelijm wegschrapen en dan met tape en kranten de body afschermen, wat zwarte lak erop en met een laagje super dunne secondelijm een nieuwe "laklaag" maken. Dan ff polijsten en hij is weer als nieuw.


Dit kan je zelf doen in twee middagen en voor minder dan € 10. Een bouwer zal precies hetzelfde doen, alleen dan kost het je veel meer geld.

kirk19
6 mei 2008, 11:13
floyd rose=easy, gewoon van zijn stud geschoten, dat kan makkelijk zelf. Laat achteraf de scheur is beoordelen bij een bouwer, ik durf wedden dat het enkel de lak is die gescheurd is. Gebeurt bij ltd soms zelfs spontaan op die plaatsen

YannickH
6 mei 2008, 17:00
als ik hem laat maken,is het geluid enzo allemaal nog hetzelfde.en is de gitaar dan niet gevoeliger voor als hij is omvalt ofzo?

btw;de tuners op de headstock zijn afgebroken...daar moeten ook nieuwe op...

nevyn292
6 mei 2008, 17:05
geluid is precies hetzelfde(mits hij goed gemaakt wordt), misschien net iets anders maar niet hoorbaar voor de mens, zeker niet met die EMG's.

hangt er allemaal vanaf hoe geod hij gemaakt wordt, als het heel erg goed gedaan wordt is die in principe neit gevoeliger.

maar voor geluidsverandering zou ik nog het minste bang zijn

kirk19
6 mei 2008, 17:05
de gitaar zal hetzelfde klinken als ze bij iemand komt die er wat van afweet. Niet bij een amateur brengen dus. Als de tuners afgebroken zijn kan je er ineens gotohs opzetten zoals esp doet bij de custom shop modellen van hammett en die dingen tunen goed en blijven in tune ( toch bij mijn esp kh-3 )

YannickH
6 mei 2008, 18:27
heb ik garantie als ik hem laat maken of niet?stel dat er toch iets mis gaat ofzo.
ja srry voor de vragen maar ik wil zoveelmogelijk informatie hebben:p
en voor die barst in het body vanboven erop kan ik dat laten wegwerken of niet?

weten jullie iemand in belgië of nederland die heel goed is in herstellen?

Kakihara
6 mei 2008, 18:34
heb ik garantie als ik hem laat maken of niet?stel dat er toch iets mis gaat ofzo.
ja srry voor de vragen maar ik wil zoveelmogelijk informatie hebben:p
en voor die barst in het body vanboven erop kan ik dat laten wegwerken of niet?

weten jullie iemand in belgië of nederland die heel goed is in herstellen?

Hier (http://www.guitargear.be/) zouden ze je moeten kunnen helpen. Ik heb er veel positiefs over gehoord, maar schijnt helaas niet al te goedkoop te zijn. En Ham is wel te doen vanuit Mol lijkt me.

pannekoek
6 mei 2008, 18:45
Hier (http://www.guitargear.be/) zouden ze je moeten kunnen helpen. Ik heb er veel positiefs over gehoord, maar schijnt helaas niet al te goedkoop te zijn. En Ham is wel te doen vanuit Mol lijkt me.

wow! die gasten zijn echt goed!

iedereen moet deze page bekijken! : http://www.guitargear.be/featured_repair

ik ben echt zwaar onder de indruk van ze!

Dark_Tranquillity
6 mei 2008, 20:03
Wat heb je met die gitaar gedaan in vredesnaam? Toen mijn RR viel (z'n anderhalve meter) had ik alleen een deukje en een barstje in de lak van de neck...?

Braindead
7 mei 2008, 12:01
Dat wil ik ook wel eens weten. Is ie op de snelweg met 140 km per uur uit de auto gevallen ofzo? Ik bedoel hoe hard moet je op zo'n floyd rose meppen wil je die uit die inkaping krijgen met alle snaren er volop? nog maar te zwijgen van die "scheur" in de body.


Wat heb je met die gitaar gedaan in vredesnaam? Toen mijn RR viel (z'n anderhalve meter) had ik alleen een deukje en een barstje in de lak van de neck...?

B_2_the_a
7 mei 2008, 12:17
ik heb een keer mijn precision bass laten vallen van een podium (3 meter hoog) (strap brak), enige wat ik had: hapje lak eruit en onstemt als de tering, that's it


ik denk toch dat het een the who momentje was ;)

inteDes
7 mei 2008, 12:24
Dat wil ik ook wel eens weten. Is ie op de snelweg met 140 km per uur uit de auto gevallen ofzo? Ik bedoel hoe hard moet je op zo'n floyd rose meppen wil je die uit die inkaping krijgen met alle snaren er volop? nog maar te zwijgen van die "scheur" in de body.

Ik heb het reeds gevraagd in de twaalfde post in dit topic maar nog steeds geen reactie op gekregen, ik vermoed dus dat het op een zeer dubieuze manier gebeurd moet zijn :satisfie:

Joey Handsome
7 mei 2008, 12:26
Ik heb mijn Jaguar ook op meerdere manieren laten stuiteren. Zitten alleen wat deuken in, maar dit... :eek:

B_2_the_a
7 mei 2008, 14:17
Ik heb het reeds gevraagd in de twaalfde post in dit topic maar nog steeds geen reactie op gekregen, ik vermoed dus dat het op een zeer dubieuze manier gebeurd moet zijn :satisfie:


destruction scene?

pupanus1
7 mei 2008, 14:52
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe je dit voor elkaar krijgt :)

Braindead
7 mei 2008, 15:54
Of mag oma dat niet weten? lol......

bass blom
7 mei 2008, 15:59
http://www.hetgelegevaar.nl/gestorven.jpg

Jesper
7 mei 2008, 16:18
Zou er ook een anonieme tiplijn zijn voor gitaarmishandeling? :dontgeti:

pannekoek
7 mei 2008, 16:24
Zou er ook een anonieme tiplijn zijn voor gitaarmishandeling? :dontgeti:

0800-0432 kindermishandeling telefoonnummer, gitaren/kinderen zijn toch gewoon hetzelfde?

Dark_Tranquillity
7 mei 2008, 17:56
"Kijk Geert, mijn KH-602 is veel beter als jou Fendertje, ziehier, ik laat hem van 20 hoog vallen, bind de headstock vervolgs met een spanband een een paaltje, en trek de hendel van de FR zo hard mogelijk naar achteren!" "Ha, dat overleeft ie nooit" "Dat zullen we wel eens zien dan!"

M@rtijn
7 mei 2008, 17:57
http://www.hetgelegevaar.nl/gestorven.jpg

Ik denk dat dit de meest logische verklaring is. :hippie:

YannickH
8 mei 2008, 16:48
jongens,men grootmoeder heeft gezegt dat ik maar en nieuwe moest nemen en ik heb hem...
een gibson usa classic1960 tobaccoburst!!!
straks komen er foto's:p

Joey Handsome
8 mei 2008, 16:51
jongens,men grootmoeder heeft gezegt dat ik maar en nieuwe moest nemen en ik heb hem...
een gibson usa classic1960 tobaccoburst!!!
straks komen er foto's:p

Maar hoe is die LTD nou gesneuveld sjakie??

Joey Handsome
8 mei 2008, 16:52
Wel een goeie, zo graag een lp willen hebben dat men z'n gitaar maar aan gruzelementen mept.

YannickH
8 mei 2008, 16:53
men gitaar is met zen bovekant tegen de grond gegaan(horizontaal)vanaf een haak aan de muur

Rewind
8 mei 2008, 17:01
en de esp komt nu aan de muur?? :dontgeti:

YannickH
8 mei 2008, 17:03
en de esp komt nu aan de muur?? :dontgeti:

ja als herdenking aan men grootvader

GeofJackon
8 mei 2008, 17:30
Auwch. WS is ie niet helemaal horizontaal tegen de grond gegaan en daarom is die neck trough zo gescheurd

Rewind
8 mei 2008, 17:58
ja als herdenking aan men grootvader

wel goed stevig op hangen he ;)

Luke-wannabe
8 mei 2008, 18:12
Beter laat je hem wel alsnog maken.. Weetje hoe zonde..!

allochthomas
8 mei 2008, 18:23
mijn god, ik werk voor mijn gitaar, en meneertje laat even zijn gitaar vallen en krijgt gewoon een nieuwe :stop:

Ewoud Kuijt
8 mei 2008, 19:04
Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld.

Kaïn
8 mei 2008, 19:07
Jaloers heren?

Maargoed, dat is mooi mee genomen. Laat die LTD wel gewoon fixen joh...hij's echt niet dood.

YannickH
8 mei 2008, 19:27
Jaloers heren?

Maargoed, dat is mooi mee genomen. Laat die LTD wel gewoon fixen joh...hij's echt niet dood.

ja misschien laat ik hem nog wel maken maar voor de moment nog niet.men gibson heeft me veel gekost en ik ben nog maar16;)(woensdag ben ik17)

Luke-wannabe
8 mei 2008, 20:30
ja misschien laat ik hem nog wel maken maar voor de moment nog niet.men gibson heeft me veel gekost en ik ben nog maar16;)(woensdag ben ik17)
Ooh je hebt hem wel zelf gekocht?

rickert
8 mei 2008, 20:31
zonde geld zeg.

YannickH
8 mei 2008, 20:38
ik moet maar een klein deel betalen van de gitaar :cooler:

Riky
8 mei 2008, 21:26
waar blijven die foto's?

KoenB
9 mei 2008, 00:56
Dit meen je niet. Repareer m asjeblieft dit is prima te doen. Zo'n scheur maakt zo'n gitaar echt niet voorgoed kapot. Beetje respectloos tegenover je opa vind ik het als je het niet doet :sneaky:

Rewind
9 mei 2008, 09:18
Dit meen je niet. Repareer m asjeblieft dit is prima te doen. Zo'n scheur maakt zo'n gitaar echt niet voorgoed kapot. Beetje respectloos tegenover je opa vind ik het als je het niet doet :sneaky:

en wat dacht je van respectloos naar de oma, als 16 jarig jongetje haar een nieuwe gibson voor je te laten kopen :S

Zamalan
9 mei 2008, 09:23
en wat dacht je van respectloos naar de oma, als 16 jarig jongetje haar een nieuwe gibson voor je te laten kopen :S

Sommige kinderen zijn het nu eenmaal gewend om alles te krijgen waar ze om vragen. En zeker als de (groot)ouders dan nog eens geld teveel hebben. Een verwend nest noemen wij dat, of "fils de papa".
Het raakt mijn koude kleren niet. Ik ben blij met de wetenshap dat ik wel gewerkt heb voor de dingen die ik heb.

Rewind
9 mei 2008, 09:27
Sommige kinderen zijn het nu eenmaal gewend om alles te krijgen waar ze om vragen. En zeker als de (groot)ouders dan nog eens geld teveel hebben. Een verwend nest noemen wij dat, of "fils de papa".
Het raakt mijn koude kleren niet. Ik ben blij met de wetenshap dat ik wel gewerkt heb voor de dingen die ik heb.

Mee eens! Mijn huidige gitaar is zo veel goedkoper dan de droomgibson, maar ik heb 'm bij elkaar gespaard (en een mooie deal kunnen maken). En dat maakt die gitaar echt van mij.

(ik zou 'm bij schade ook zeker repareren :P)

Arjan12
9 mei 2008, 09:37
Wat een reacties weer zeg.

Gefeliciteerd met je Gibson, mooi ding! En laat je kapotte gitaar inderdaad maar eens maken :).

Dark_Tranquillity
9 mei 2008, 10:55
Toch maar eens aan mn oma vragen of ze Roope's oude Jackson voor me wil kopen.

Luke-wannabe
9 mei 2008, 10:59
Pfff wat een stelletje jaloerse eikels zijn jullie zeg. Laat die gozer toch lekker. Ga hem lekker een schuldgevoel aanpraten. :stop:
Hij zegt toch dat hij er super blij mee is. Zeik dan niet zo. En als die oma het geld kan missen en zij het fijn vind om zoiets voor haar kleinzoon te kopen is er toch niks aan de hand?
Klaar nou.

almarvk
9 mei 2008, 11:03
Genoeg geneuzel over een niet kapotte gitaar, rijke oma's, verwende kereltjes, jaloerse kereltjes en ander geneuzel.

Vragen? -> PM!