PDA

View Full Version : echopark line6



rijco.nl
4 mei 2008, 13:42
vraagje over de echopark, wil deze misschien gaan kopen, zit nog te twijfelen, er zitten 2 inputs en 2 outputs op, als ik de 2 inputs gelijktijdig gebruik, dus stereo, is het dan nog steeds stereo op de outputs ? dus intern niet gemixt. ik bedoel zijn het echt 2 apparte kanalen.

Rinze
4 mei 2008, 15:43
Volgens mij wel echt stereo.

Mitch
4 mei 2008, 18:45
Je hebt wel een apart dry en wet signaal, maar verwar dat niet met een niet-door-de-A/D/A converter geperst signaal. Ik geloof ook niet dat dat je vraag is, maar even voor de zekerheid/duidelijkheid.

BasHermus
6 mei 2008, 15:05
Het zou kunnen dat hij zo werkt, maar volgens mij zijn de twee kanalen niet zuiver gescheiden (is een beetje lastig met ping-pong echo's enzo).
Dus hem bijvoorbeeld gebruiken om dezelfde delay te krijgen voor twee gitaren aangesloten op twee versterkers.....?
Ik weet niet of dat zou gaan werken.

Ik heb er zelf één gehad, maar na een paar maanden weer weggedaan. Hij proceerde wel erg veel gratis ruis, wilde persé een adapter in zijn eentje hebben (anders naast de ruis ook nog heel veel brom), verpeste het signaal teveel (uitgeprobeerd met een true-bypass kastje erbij om te vergelijken) en op den duur gaan de delays een beetje saai en vermoeiend klinken.
Dus ben ik weer terug gegaan naar mijn (que functionalieteit veel beperktere) Ibanez EchoPark, omdat die echt veel beter klinkt.

Mitch
6 mei 2008, 15:45
...en op den duur gaan de delays een beetje saai en vermoeiend klinken.
Dat had ik na één avondje al :mad:


Dus ben ik weer terug gegaan naar mijn (que functionalieteit veel beperktere) Ibanez EchoPark, omdat die echt veel beter klinkt.
Je bedoelt vast een andere delay want Echopark heeft Ibanez niet in zijn assortiment ;)