PDA

View Full Version : Gitaarkoffer voor 3/4 gitaar



hanzeman
3 mei 2008, 17:07
Al surfend kom ik heel veel hoezen voor kleine gitaren tegen (3/4 gitaren ed). Maar zijn er ook (harde) koffers voor 3/4 gitaren?

Blend
3 mei 2008, 17:41
probeer eens een elektrische gitaarkoffer, die zijn 'n stuk kleiner natuurlijk..

weet alleen niet of dat gaat passen ivm de dikte van de gitaar etc.

stratestic
3 mei 2008, 19:04
Inderdaad komen die aardig overeen in lengte het is alleen de vraag of ze niet je gitaar niet te dik is. Anders gewoon een standaardkoffer kopen en die opvullen met schuim of iets dergelijks in de onderkant.

Pais
3 mei 2008, 19:16
Nee joh, zonde! Een koffer die niet goed past kan een pijnbank zijn voor een gitaar. Veel winkels hebben 3/4 koffers niet op voorraad, maar ze zijn zeker bestelbaar bij verschillende merken. Gewoon even langs de muziekwinkel.

hanzeman
4 mei 2008, 00:20
Anders gewoon een standaardkoffer kopen en die opvullen met schuim of iets dergelijks in de onderkant.

Haha, dan koop ik een 3/4 zodat ik een lekker handzaam minimeeneemgitaartje heb, en dan stop ik hem alsnog in een standaardkoffer. Nee, dan schiet ik mijn doel een beetje voorbij...

northernlake
4 mei 2008, 20:20
Er is een (after market) case voor de Baby Taylor, dus ik neem aan dat er ook andere 3/4 in kunnen:

http://www.musiciansfriend.com/product/SKB-SKB300-Baby-Taylor-Case?sku=544553&src=3SOSWXXA