PDA

View Full Version : Schema KittyHawk M3 gezocht



guitarnijboer
3 mei 2008, 16:39
Ik heb zojuist een KittyHawk M3 combo gekocht voor 100,- Euro. De eindtrap zou stuk zijn maar dat viel erg mee. Het bleek zoals zovaak de effect send - return. Het leek mij een leuke versterker voor in de oefenruimte, live speel ik toch altijd op een top met kast, maar voor oefenen is dat wel erg veel gesjouw.

Hoe dan ook, hij doet het dus weer en hij klinkt nog vrij aardig ook, naast dat natuurlijk alle Piher potmeters kraken als een gek. Ik heb alleen wel op het cleane kanaal ook een scheurgeluid wat nog niet eens slecht klinkt maar dus niet clean is. Ik heb even binnenin gekeken en het lijkt er op dat er wat aan gerommeld is.

Ik zou hem graag weer origineel hebben en zoek dus het schema van de versterker. Wie kan mij hieraan helpen?

Rinze
3 mei 2008, 16:50
Hmm, ze hadden een site waar de schema's van hun oude produkten voor een deel opstonden dacht ik, maar nu kom ik op een site waar weliswaar wel wat veranderd is maar je ook ineens op een soort kunstgalerij-achtig iets terechtkomt: http://www.avantgart.com/kittyhawk/

Er staat wel een mailadres bij, misschien dat je het even kunt navragen.

Agent_Smith
3 mei 2008, 17:08
Ik heb de schema's wel (pre en power). Als je even je emailadres pm-t dan stuur ik ze.
Gefeli trouwens met de aankoop. Zag m vanmorgen ook staan.

Chris Winsemius
3 mei 2008, 17:09
mail me maar, heb het hier

info@cmwamps.com

guitarnijboer
3 mei 2008, 17:28
He, super man! Ik stuur meteen een mailtje...