PDA

View Full Version : Hallo



Wildchild
3 mei 2008, 13:47
Hallo. Even voorstellen hier :)
Ik ben 9 jaar geleden elektrische gitaar beginnen te spelen. Ben nu 26 jaar oud.
Ik speel vooral bluesrock-metal. En hoop hier wat meer info te krijgen rond het verkrijgen van een goede sound :)

J-sus Rulez
3 mei 2008, 14:15
Gegroet Belg!:D

Veel plezier,
en dat wij u, en jij ons kan verreiken met kennis!

J-sus

Blend
3 mei 2008, 15:17
welkom! wat heb je voor 'rommel' als ik vragen mag?

Eef
3 mei 2008, 15:29
off-topic: ik ga volgende week een dagje Antwerpen doen, met een beperkt budget. waar moet ik echt heen?

:D en welkom enzo :satisfie: :hippie:

Wildchild
3 mei 2008, 15:46
welkom! wat heb je voor 'rommel' als ik vragen mag?

Epiphone Les Paul Custom m/ Seymour Duncan Hotrodded set
Marshall JCM 900 Hi Gain Dual Reverb 50 w combo

ik zoek een nieuwe amp want ben niet tevrreden van men Marshall, wat raden jullie me aan? Welke amp is ideaal voor bluesrock en stevige metal?
In wel forum onderdeel kan ik juist terecht met men vraag?

Bedankt ;)

J-sus Rulez
3 mei 2008, 15:52
off-topic: ik ga volgende week een dagje Antwerpen doen, met een beperkt budget. waar moet ik echt heen?

:D en welkom enzo :satisfie: :hippie:


Muziek & Visie! Gewoonweg geweldig :D

Mr.Fingers
3 mei 2008, 16:06
off-topic: ik ga volgende week een dagje Antwerpen doen, met een beperkt budget. waar moet ik echt heen?

:D en welkom enzo :satisfie: :hippie:

blijf zeker weg van "the beat shop"

probeer "muziek & visie", aan de stijfselrui, en "strings 'n things" in de bremstraat (geheel de andere kant van't stad)

Eef
3 mei 2008, 17:20
blijf zeker weg van "the beat shop"

probeer "muziek & visie", aan de stijfselrui, en "strings 'n things" in de bremstraat (geheel de andere kant van't stad)

haha bedankt voor de tips! ik bedoelde niet eens per se muziek-related, meer ook een beetje cultuur enzo :D hihi :satisfie:

Mr.Fingers
3 mei 2008, 17:25
haha bedankt voor de tips! ik bedoelde niet eens per se muziek-related, meer ook een beetje cultuur enzo :D hihi :satisfie:

Antwerpse Kathedraal (mooie barok + beroemdste Rubens-schilderij (de kruisafneming))
Rockox-huis
Rubens-huis
MuHKA (Museum voor Hedendaagse Kunst Antwerpen)
Museum voor Schone Kunsten.

Verder is Antwerpen een smerige stinkstad, en is er qua cultuur weinig te beleven ;)

TimmU
3 mei 2008, 17:26
Muziek is ook cultuur!

Eef
3 mei 2008, 17:33
óók ja ;)


Antwerpse Kathedraal (mooie barok + beroemdste Rubens-schilderij (de kruisafneming))
Rockox-huis
Rubens-huis
MuHKA (Museum voor Hedendaagse Kunst Antwerpen)
Museum voor Schone Kunsten.

Verder is Antwerpen een smerige stinkstad, en is er qua cultuur weinig te beleven ;)

haha dankje :D

pannekoek
4 mei 2008, 10:06
welkom!

lalalalallala jah marshall jvm410 zei ik!
:cool:
geschikt voor alle stijlen, van blues rock tot metal
ik ben dus de grote marshall jvm410 spammer, op dit forum zijn ook wel een aantal cmw plexi spammers