PDA

View Full Version : Henk Westbroek - Evenbeeld



B_2_the_a
2 mei 2008, 23:05
Ben tijdens het opruimen deze cd tegenkomen, ik heb deze cd een paar jaar geleden gekregen van iemand (vraag me niet wie dat was)..

WAT EEN SLECHTE CD!
Volgens mij had henkie een writersblock ofzo..

Kent iemand deze cd en deel je die mening met mij?

gitaarvrouwtje
3 mei 2008, 00:16
ik ken de cd niet, maar als t over henk westbroek gaat deel ik zonder hem te horen graag je mening hihi

JohnLord
3 mei 2008, 10:21
Ik deel je mening volledig, wat is die cd slap en waardeloos zeg. Met Gitaarvrouwtje ben ik het niet eens. De cd daarvoor bevat vind ik wél een aantal prachtige nummers, en helaas ook een aantal mindere vulnummers.
Overigens zag ik hem laatst bij Pauw en Witteman optreden samen met de ander Henk (Temming) en ook dat was slecht, vond ik.

gitaarvrouwtje
3 mei 2008, 17:50
Ik deel je mening volledig, wat is die cd slap en waardeloos zeg. Met Gitaarvrouwtje ben ik het niet eens. De cd daarvoor bevat vind ik wél een aantal prachtige nummers, en helaas ook een aantal mindere vulnummers.
Overigens zag ik hem laatst bij Pauw en Witteman optreden samen met de ander Henk (Temming) en ook dat was slecht, vond ik.

ik denk dat ik een kleine toevoeging moet doen aan mijn eerdere post,
het heeft niet zo veel te maken met de nummers die er al of niet op staan
ik heb gewoon NIETS met henk westbroek, ik kan de man niet zien of horen, en ik heb eerlijk gezegd NOOIT van zijn stem gehouden
daar heb ik totaal geen enkele andere motivatie voor dan dat hij me tegenstaat en dat een geheel persoonlijke smaak is

voor mij volstaat daarom de naam henk westbroek op de cd om te besluiten hem NIET te kopen ...

niet echt iets waar je het wel of niet mee eens kunt zijn
gewoon een kwestie van smaken die verschillen

groetjes
kris

Jimwoud
6 mei 2008, 10:12
Ik ken die cd niet, maar het goede doel vind ik wel goed, althans een groot aantal nummers.

Harry
6 mei 2008, 11:08
het oudere werk van het Goede Doel vond ik erg goed, en uiteraard dat van Henk & Henk (Sinterklaas, wie kent hem niet!!), maar Westbroek solo kan ik niet pruimen.

Bigfoot414
6 mei 2008, 11:41
Dat zie je toch vaak, dat sommige artiesten genadeloos door de mand vallen als ze ineens solo muziek gaan maken.

Maar toch vind ik Henk wel cool, alleen moet ie niet gaan zingen.