PDA

View Full Version : 2ehands zelfbouw amp kopen



Nocki
2 mei 2008, 13:51
Hoi,

De laatste tijd zie je steeds vaker zelfbouw buizenamps voorbij komen. op gitaarmarkt staat nu bv een madamp 2 kanaals amp. Het lijkt me fantastisch om zoiets te kopen en er een mooie kast rond te bouwen... eigenlijk gewoon voor de heb...

Maar hoe denken jullie daarover? Het is een goedkope manier om iets leuks te hebben maar zekerheid heb je nooit... Is het het waard vogens jou of een groot risico?

graag zou ik zomaar wat gedachten hebben. Natuurlijk speel ik serieus met de gedachten die amp te kopen en heb over deze vragen zelf al nagedacht maar was gewoon benieuwd naar jullie mening.

groetjes

Nocki

ponq
2 mei 2008, 14:23
Vind je het niet leuk om een zelfbouw ook daadwerkelijk zelf te bouwen?

Als je m kant en klaar wil kopen, waarom niet? Gewoon uitproberen voor t kopen en ff een blik op het binnenwerk werpen.

Bernd Veenema
2 mei 2008, 18:39
Hoi,

De laatste tijd zie je steeds vaker zelfbouw buizenamps voorbij komen. op gitaarmarkt staat nu bv een madamp 2 kanaals amp. Het lijkt me fantastisch om zoiets te kopen en er een mooie kast rond te bouwen... eigenlijk gewoon voor de heb...

Maar hoe denken jullie daarover? Het is een goedkope manier om iets leuks te hebben maar zekerheid heb je nooit... Is het het waard vogens jou of een groot risico?

graag zou ik zomaar wat gedachten hebben. Natuurlijk speel ik serieus met de gedachten die amp te kopen en heb over deze vragen zelf al nagedacht maar was gewoon benieuwd naar jullie mening.

groetjes

Nocki

Die Madamp is voor mij gereserveerd! Lijkt me wel een leuke amp. Waarschijnlijk ga ik hem volgende week ophalen.

Ik zit met dezelfde vraag eigenlijk. Ik heb eigenlijk nog 2 versterkers nodig. De VHT voor thuis en optredens, de Madamp voor in de oefenruimte en dan heb ik eigenlijk nog eentje nodig voor op mijn studentenkamer.

Nu staan er ook een heleboel op ebay.com. Ik vraag mij af hoe vertrouwd het allemaal is. Ik vond gisteren een mooie site. Misschien zit hier (http://www.frenzeltubeamps.com/) wat voor je bij nocki.
Dit spul wordt ook op ebay verkocht en het ziet er erg goed uit.