PDA

View Full Version : Spider valve 112



Patje
1 mei 2008, 21:18
Heeft er iemand ervaring met de Spider Valve 112 van Line6?
Graag zowel negatieve als positieve reacties.
Ik had lang getwijfelt om een Fender Hot Rot Deluxe te kopen, maar ik heb mij uiteidelijk laten overhalen om een Spider Valve 122 aan te schaffen.

RoelTM
1 mei 2008, 21:34
...maar ik heb mij uiteidelijk laten overhalen om een Spider Valve 122 aan te schaffen.
over laten halen...???

dus je hebt 'm al en wilt advies of je 'm wel had moeten kopen... :dontgeti:

the sure thing
1 mei 2008, 22:24
Ja... hoe zit dat?

Patje
2 mei 2008, 13:19
over laten halen...???

dus je hebt 'm al en wilt advies of je 'm wel had moeten kopen... :dontgeti:

Ja, ik heb hem al, maar wil advies. En ja laten overhalen (= van gedachte veranderd, wou eerst een Fender Hot Rot Deluxe kopen), door de verkoper.

Dribbel_
2 mei 2008, 13:26
Nou als je hem zelf beter vond, klaar dus opgelost :') zie je vanzelf wel wt de minpunten zijn

pasqual
2 mei 2008, 23:17
ik heb 'm gehoord bij een demonstratie en ik was erg onder de indruk van het geluid. toch zal ik 'm nooit kopen vanwege het moddeling gedoe; er zit gewoon teveel van het goeie op en volgens mij ben je dan meer bezig met het zoeken van het juiste geluid dan dat je aan het spelen bent. en daarbij komt nog eens dat je bijna verplicht bent om het juiste pedalboard aan te schaffen omdat je anders continue op de versterker handmatig moet switchen. dan liever een simpele multi-effect. maar dat hoeft niet voor jouw te gelden, uiteraard.

groeten Pasqual.