PDA

View Full Version : Steamy Windows



benwave
1 mei 2008, 20:11
Hoi
Ik heb een covertje gemaakt van Steamy Windows, tergelegeheid van mijn nieuwe gitaar, die ik zelf heb gemaakt.
Benieuwd wat jullie ervan vinden

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=239829&content=songinfo&songID=6507802

foto`s van de gitaar staan hier
http://b-tabak.familyware.nl/docs/PhotoAlbumcover.aspx?ID=4bd74065-8dbf-464d-a8ba-0844b5e852b2

groeten Ben

HvV
2 mei 2008, 10:52
Klinkt lekker, hoor. Lekker bluesgeluid uit die gitaar! :cooler:

Ibanez666
2 mei 2008, 11:07
Klinkt goed.

Heb je de hele gitaar zelf gemaakt, dus ook de hals?

benwave
2 mei 2008, 11:17
Klinkt goed.

Heb je de hele gitaar zelf gemaakt, dus ook de hals?

Neeee Zelf gemaakt in de zin van onderdelen bij elkaar gekeuteld.
Het is een nieuwe Warmoth hals.
Een fender body
en customshop `69 elementen

bass blom
2 mei 2008, 11:55
gitaar klinkt lekker!

zang ben ik minder gecharmeerd van
net als de mix, klinkt wat protserig ofzo.. veel compressie? :chicken:

Ibanez666
2 mei 2008, 12:41
Neeee Zelf gemaakt in de zin van onderdelen bij elkaar gekeuteld.
Het is een nieuwe Warmoth hals.
Een fender body
en customshop `69 elementen

Ik vond het al zo stoer.....zelf in elkaar gezet dus. ;-)

barno
2 mei 2008, 13:42
klinkt goed! gitaar is wat te veel rock naar mijn goesting (ik verkies de swompklank van TJW) maar ze klinkt wel heel goed. Zang duikt idd hier en daar onder de toon, maar wel mooi stemgeluid. keep it up! :)

benwave
2 mei 2008, 14:01
klinkt goed! gitaar is wat te veel rock naar mijn goesting (ik verkies de swompklank van TJW) maar ze klinkt wel heel goed. Zang duikt idd hier en daar onder de toon, maar wel mooi stemgeluid. keep it up! :)

Uiteraard is er veel meer mogelijk met de gitaar.
Ik kan hem ook een stuk zwoeler laten klinken, maar in dit geval vond ik het wat scherpere geluid wel lekker.
Het was ook een poging om het nummer iets te moderniseren om het zo maar te zeggen.
En niet een kopie van TJW te maken, wat trouwens een te gekke uitvoering is

En bedankt voor de reacties iedereen

meul
2 mei 2008, 14:48
Hoi Ben,

Die gitaar klinkt top! lekker aggresief en veel bite. de mix opzich knalt wel maar misschien dat de drums wat droog zijn, t.o.v de andere instrumenten. wat meer programmeer werk zou het geheel wat levender maken denk ik. die hihatjes gaan nu maar door en door. als je voelt wat ik bedoel? hierdoor klint het misschien wat te computerig en staat de drumsound misschien iets te los in de muziek. hij staat nu erg naar voren terwijl de realtime dingen wat meer in de diepte staat.

groetjes,
jan