PDA

View Full Version : Camps



Alberto
1 mei 2008, 15:57
Hoi, ik zie nogal veel "beginners" maar ook gevorderden blindelings gitaren van Camps kopen. Omdat hun leraar of omgeving dat aanbeveelt, ik heb er nog nooit op gespeeld maar zijn ze effectief goed of zijn ze gewoon goed in vergelijking met de prijs?

Flipkoos
2 mei 2008, 07:42
Nooooooooooooooit van gehoord...

--=HANS=--
2 mei 2008, 09:03
+ 1!

Nog nooit van gehoord. Er zijn volop goede gitaarzaken in nederland en belgie dus ik zou zeggen, als je twijfelt, ga ook eens ergens anders kijken.

RAW
2 mei 2008, 20:49
http://www.guitarrascamps.com/
Dit is de site van de fabrikant.....ziet er niet onprofessioneel uit, hebben een behoorlijke productlijn.....lijkt me niet slecht.

Wizz
3 mei 2008, 12:42
Wat ik wel weet is dat nogal wat leraren vieze dealtjes met winkels hebben. Als leerling moet je dan een bepaalde gitaar bij een bepaalde winkel kopen, maar nog voor je thuis bent komt de leraar zijn bonus bij de betreffende winkel incasseren, in feite de korting die jij zojuist bent misgelopen.
Schering en inslag bij vooral de klassieke gitaar. Hoedt U voor leraren die al te specifiek zijn in hun advies...

Wizz

Harald
3 mei 2008, 14:58
Nylonsnarig met een truss rod, niet eerder gezien...

Jcusters
11 december 2008, 11:41
toch even toegeven dat 't zeker goede gitaren zijn. Ze zijn handgemaakt in Spanje. Ze hebben een iets scherper geluid en situeren zich in de professionele klasse.