PDA

View Full Version : London City Strat met Copperhead Pickups



QueenSRVJW
1 mei 2008, 14:43
Ik heb wat zitten zoeken op deze forum en ik vond een stukje waarin een link naar de site Copperhead pickups werd gegeven, dus ik kijken. Ze schijnen dus goedkopere pickups te leveren en zelfs custom made maken, voor een zacht prijsje. Ik wou dan eigenlijk wel een setje laten overvliegen en om mijn London City dan stukken beter te laten klinken.
Heeft iemand ervaring met deze site en is het een handig idee om te doen??

De Site is trouwens www.Copperheadpickups.com

hagfan
2 mei 2008, 08:30
kijk even bij je privé berichten.

greets.

JeroenSchaaf
2 mei 2008, 08:33
Wat mogen wij het niet weten? :satisfie:

QueenSRVJW
2 mei 2008, 10:07
kijk even bij je privé berichten.

greets.

Ik heb al even gekeken, en terug gemaild;)

JeroenSchaaf
2 mei 2008, 10:16
En dat mogen wij ook niet weten? :satisfie:

m@rijn
2 mei 2008, 10:36
kzou het ook graag weten aangezien ik ook op zoek ben naar nieuwe goede en goedkope elementen ...

E-J
2 mei 2008, 12:08
BG pickups (http://www.bg-pups.com/sc.html)

Héérlijk goede pickups, de Vintage '60s zitten in mijn Strat en de P.U.F. humbuckers in mijn Les Paul. Beide gitaren klinken nu geweldig, lekker ''vintage''. Een hele singlecoil set (slagplaat, potmeters, 5-way switch, miniswitch, pickups, bedrading) kostte mij alles bij elkaar 120 euro, de humbuckers iets minder dan 100. Geen geld voor handgemaakt ''boutique'' spul :) !

QueenSRVJW
2 mei 2008, 13:11
Het gaat er gewoon over dat hij wat elementen heeft;)

humbucker
2 mei 2008, 13:27
BG pickups (http://www.bg-pups.com/sc.html)

Héérlijk goede pickups, de Vintage '60s zitten in mijn Strat en de P.U.F. humbuckers in mijn Les Paul. Beide gitaren klinken nu geweldig, lekker ''vintage''. Een hele singlecoil set (slagplaat, potmeters, 5-way switch, miniswitch, pickups, bedrading) kostte mij alles bij elkaar 120 euro, de humbuckers iets minder dan 100. Geen geld voor handgemaakt ''boutique'' spul :) !

zou je een soundclipje kunnen posten? Zou in ieder geval wel handig zijn.

edit: laat maar, heb ze op de site gevonden :)

E-J
2 mei 2008, 13:30
Ik heb mijn gitaren hier niet voorhanden, morgen wel en dan zal ik wel wat clipjes posten en nog wat bijmaken...

E-J
2 mei 2008, 13:35
Zie ook de site... staan ook soundsamples op!

humbucker
2 mei 2008, 17:56
Weet er iemand wat die RWRP Middle pick-up is? Wat is het verschil met de "gewone Middle pu"?
En zou het gaan om in de neck- en middenpositie een vintage 60 te gooien en in de brug een "phatty singlecoil?

Tis mijn eerste pickup wissel maar de pup's in mn squier zn aan verandering toe.

grtn

QueenSRVJW
2 mei 2008, 17:59
Nja, ik zou nooit mijn squier upgraden. Te slecht hout, ik denk niet dat het echt een goede investering is.

humbucker
2 mei 2008, 18:37
lol, een london city wel en een squier niet? Qua hout zal daar niet veel verschil in zitten. Daarnaast vind ik het wel het geld wel waard, dus boeit het mij weinig of jij het n goede investering vindt of niet. ;)

E-J
2 mei 2008, 19:02
Weet er iemand wat die RWRP Middle pick-up is? Wat is het verschil met de "gewone Middle pu"?
En zou het gaan om in de neck- en middenpositie een vintage 60 te gooien en in de brug een "phatty singlecoil?

Tis mijn eerste pickup wissel maar de pup's in mn squier zn aan verandering toe.

grtn

Een RWRP zorgt ervoor dat de tussenstandjes (hals/midden en midden/brug) ruisloos worden.

En tuurlijk gaat dat, in de hals en middenpositie een Vintage '60 en in de brug een Phatty. Mail je wensen! Het is een hele aardige vent (eenmansbedrijf) en hij reageert netjes en snel.

humbucker
2 mei 2008, 19:13
ja dat het ging had ik ook wel door :D, maar ik bedoelde eerder dat het met die phatty in de brug meer gaat lijken op een fat strat, of niet?

ik ga die kerel maar eens mailen. Dat zal het beste zijn.

grtn

edit: Zijn er trouwens nog andere merken die goede pickups maken voor strats dan BG? Kwestie van een beetje te kunnen vergelijken..