PDA

View Full Version : Groezrock (BE)



Pickslide
30 april 2008, 21:00
Vetste punk/HC festival in europa! Beetje jammer van good charlotte maar hey dan hebben de pubers ook wat...
Dag 2 ben ik zeker van de partij, wat een vette line-up! reünie optreden van zowel face to face als no fun a all. Verder AWS en bad religion :)
Gaan nog andere mensen?

Dag 1
Alkaline Trio, All Time Low, Anti-Flag, The Audition, Billy Talent, The Blackout,
Finch, Heaven shall burn, Hot Water Music, Mayday parade, The Planet smashers, Set Your Goals, Silverstein, Strike Anywhere
Dag 2
59 Times The Pain, A Wilhelm Scream, Agnostic Front, Bad Religion, The Bones, Bury Your Dead, Cursed, Do or Die, El Guapo Stuntteam, Face to face (!), The Flatliners, Good Charlotte, HORSE The Band, Lit, The Loved Ones, No Fun At All, Parkway Drive, The Setup, Sick Of It All, Story Of The Year, Suicide Silence, This Is Hell, The Toasters

Wickerman
30 april 2008, 21:10
Vetste punk/HC festival in europa! Beetje jammer van good charlotte maar hey dan hebben de pubers ook wat...

Grapjas...

Geoffrey
30 april 2008, 21:36
Er staan zeker en vast een paar goeie namen op!
Ik ben niet zo direct een punk/hc fan.. maar er zijn wel een paar bands die ik zou willen zien!

Pickslide
1 mei 2008, 14:19
Grapjas...

Sorry schop ik nu een die-hard fan tegen de schenen? ;)

Wickerman
1 mei 2008, 16:17
Sorry schop ik nu een die-hard fan tegen de schenen? ;)

Nee, allesbehalve, je schopt een puber tegen de schenen ;)

Good Charlotte mag van mij zeker thuisblijven.

Wickerman
8 mei 2008, 21:16
GOOD CHARLOTTE AFGEZEGD


Wat ben ik een gelukkige jongen ;)


Geef btw jullie nummers eens, via PM ofzo.

Pickslide
13 mei 2008, 14:18
JAJAJA wat was face tot face SUPERVET!! Ik heb ook onwijs genoten van AWS!! Helaas was ik al weg bij bad religion, we moesten wat rekening houden met de chauffeur bij een tocht van 5,5, uur.....

Bins
13 mei 2008, 14:47
Goh, dit topic heb ik helemaal gemist. Ik ben ook voor het eerst in 3 of 4 jaar weer geweest...

Dag 1: Laat aangekomen wegens moeten werken. Alkaline trio gemist (boeit me ook niet echt) vanwege de superingewikkelde tent van 1 van m'n vrienden.
Dat Anti Flag live nog steeds waardeloos is heb ik wel weer meegepakt. Daarna ben ik gewoon gaan zuipen en socializen. De hele "scene" was er, dus het was een mooi weerzien van oude bekenden.

Dag 2: El guapo stuntteam was leuk, maar ik heb voor de rest gewoon in de zon staan zuipen tot 14.15. AWS was fucking masterlijk zoals altijd, maar het geluid was bout. Toasters waren leuk... en toen... No Fun At All!!! Wat was het weer de bom zeg, tjongejonge! Ze waren voor hun doen best actief op het podium, ze speelden alleen maar knallers en... een nieuw album!!! Fuck yeah!

Dit blok was eigenlijk mijn hele reden om naar Groez te gaan, dus ik ben weer lekker verder gegaan met zuipen. We stonden op de gastenlijst (ff patsen hoor) van AWS, dus mochten we met een dope gouden bandje in de pers tent (geen gratis bier alleen haha). Nog ff met Nuno en Brian van AWS gebabbeld en toen zag ik de zanger en gitarist van NFAA zitten... Toch ff met mn dronken harses naartoe gestrompeld en ff een praatje gemaakt. Echt helemaal te gek!

Voor de rest alleen maar rondgelopen en met allerlei bekenden lopen ouwenhoeren. Ik had een klein beetje zonnesteek, dus Face to Face, Bad Religion en SOIA heb ik van een afstandje bekeken.

Pluspunten:
-Goedkoop bier.
-Supergoede sfeer.
-Veel oude (en nieuwe) bekenden.
-NFAA deels ontmoet.

Dikke minpunten:
-Je kon nergens fucking water krijgen man! Ja in een bekertje voor een muntje... tjeez, verkoop dan iig flesjes. Ook op de camping was er geen aqua. Alleen niet-drinkbaar water met een rij van 30 man ervoor. Ik heb de helft van mn bonnen aan fucking glaasjes water uitgegeven.
-Je werd echt keihard in je kont genaaid met het eten. Duur en niet te vreten.
-Het geluid was matig tot slecht bij de meeste bands.

Om eerlijk te zijn vond ik het iets leuker toen het wat kleiner van opzet was en minder commercieel.. maarja, daar doe je niks aan.

Pickslide
15 mei 2008, 18:54
Zozo ouwe viezerik! hoe kom jij op de gastenlijst van AWS ;) wat heb je daarvoor moeten doen? ;). Enfin aan Face to face heb je wel een fokking harde show gemist! maarja mss moet ik mijn mond maar houden aangezien ik al weg was bij bad religion. Ik vond het mooi en de fianciele strop was ook niet verschrikkelijk aangezien ik slechts 1 dag was en niet op de camping hoefde te staan..

Bins
15 mei 2008, 22:46
Zozo ouwe viezerik! hoe kom jij op de gastenlijst van AWS ;) wat heb je daarvoor moeten doen? ;).

Ray, die merch-guy van ze is een mattie van ons van waaay back toen ie nog met een andere band was. Zodoende staan we altijd wel op de lijst bij AWS en ook 2x voorprogramma gedaan. De guys van AWS ken ik ook wel een beetje, hele relaxte dudes allemaal.