PDA

View Full Version : Guitar Pro -> MP3



GibsUn
30 april 2008, 15:06
Ik heb ons laatste nummer in Guitar Pro5 gezet (om een idee te hebben) we gaan zondag opnemen.
Maar ik zou graag weten hoe ik dat bestandje kan afspelen in MP3/MP4/WAV.. het maakt me niet uit, zodat ik het ook gewoon op mijn Ipod kan afspelen.

Alvast Bedankt.

M Kactus
30 april 2008, 15:09
D'r staat toch gewoon file->export->WAV, of snap ik het probleem niet goed ?

GibsUn
30 april 2008, 15:20
als ik WAV neem dan neemt hij om de een of andere reden Guitare Pro niet op, maar gewoon wat hier gezegt wordt.

dat is eig het probleem.

GibsUn
30 april 2008, 16:38
IEMAND?
(aub)

Speulert
30 april 2008, 17:13
Mischien even in het recording gedeelte van het forum vragen? sounds is om geluidsfragmenten te laten horen.

artnaz
30 april 2008, 17:21
Als je hem als MIDI exporteert heb je volgens mij ook gewoon geluid als je het afspeelt in met een media player...

En anders een omslachtige manier: Een programma'tje dat je systeemgeluiden opneemt, iets als WireTap.

M Kactus
30 april 2008, 17:37
als ik WAV neem dan neemt hij om de een of andere reden Guitare Pro niet op, maar gewoon wat hier gezegt wordt.

dat is eig het probleem.
Ha, nu zie ik het ook. Ik had het nog niet geprobeerd, maar blijkbaar komt er bij mij ook niks door... Je midifile importeren in je opnameprogramma eventueel ? Of wat Artnaz zei, je systeemgeluiden opnemen (kan dat niet met die standaardrecorder van windows ?).

GibsUn
30 april 2008, 18:00
Heb het met midi gedaan. Bedankt!

JER00N
30 april 2008, 18:24
Om te exporteren naar WAV moet je eerst op Export to WAV klikken (duh), en daarna de hele track laten spelen, dan neemt hij pas op. En als hij dan klaar is heeft ie het geexporteert naar het bestand. Hij kan het dus niet in 1 keer omzetten naar WAV zoals wel het geval is met het exporteren van midi.

RoelTM
30 april 2008, 19:24
dat doet bij mij ook nite, maar ik geloof dat je idd gewoon het moet opnemen op een of andere manier... hij speeld het af, en verder niet

kan ook gewoon opslaan als midi en omzetten in mp3, maar dan heb je alleen geen RSE meer...

artnaz
30 april 2008, 20:10
Ik moet zeggen dat ik niet gecharmeerd ben over de gitaarsounds van RSE, dan heb ik nog liever MIDI...

GibsUn
30 april 2008, 22:25
Het klinkt zowiezo nergens naar..

het is maar om mijn solo nogwat inte oefenen met mn ipod in mijn oren.

Zondag opnemen!!