PDA

View Full Version : squier



nathandan
30 april 2008, 11:22
Ik heb een squier mini nog op mijn kamer staan en ik heb over laatst een gibson les paul gekocht dus ik speel niet meer op die squier en ik zou een nieuwe versterker kopen dus dacht ik die squier te verkopen maar ik vind niets op internet.Weten jullie hoeveel ik zou krijgen voor die gitaar?
het is een squier mini van 1997.Niks mis mee.(geen schram)

Mr.Fingers
30 april 2008, 11:27
geef is in op marktplaats

(ik gok een 100€)

nathandan
30 april 2008, 11:30
is het dan de moeite want het is men eerste gitaar toch wel iets speciaal denk je niet :)

koentjo
30 april 2008, 17:09
is het dan de moeite want het is men eerste gitaar toch wel iets speciaal denk je niet :)

die afweging moet je echt zelf maken, als je het geld nodig hebt, en je band met die gitaar niet zo sterk is...

Braindead
30 april 2008, 17:13
Voor die honderd euro ben je gek als je hem verkoopt. Het is je eerste gitaar en daar krijg je vast spijt van.

macwilliams
30 april 2008, 17:43
+1........

MesaMaY
30 april 2008, 17:59
Ik zou em verkopen, tenzij je er veel emotionele waarde aanhecht :satisfie:
100 euro is moet wel lukken denk ik zo.
Mijn eerste gitaar was squier bullet strat die heb ik ook voor 150 euro kunnen verkopen :)

Orgasmocaster
30 april 2008, 18:47
Yeah right! squier minis zijn toch 3/4 stratjes?
die zijn nieuw nog geen 99$ gebruikt hooguit 40

Bullet Squiers voor 150? daar kun je een mexicaantje voor krijgen!
heb onlangs nog een standard en een affinity squier (voor parts) gekocht voor resp 25 en 30$

humbucker
30 april 2008, 19:16
daar kun je een mexicaantje voor krijgen!


haha, yeah right!

losjansen
30 april 2008, 19:23
Maarre, wat is het nou? een 2/3 gitaar of een 1/2 gitaar(tje)?

Mr.Fingers
30 april 2008, 19:24
haha, yeah right!

Ons orgasme woont in de "U naait het Steeds" van amerika!

Tupelo
30 april 2008, 19:36
Trem vastzetten, nieuwe pups et voila. :)

MarkV
30 april 2008, 19:38
haha, yeah right!

Echt wel: http://www.guitarcenter.com/Squier-by-Fender-Mini-Strat-Electric-Guitar-102084118-i1146336.gc

Tis werkelijk waar weinig waard. Ik zou de gitaar gewoon houden voor nostalgie!

Orgasmocaster
30 april 2008, 20:37
Ons orgasme woont in de "U naait het Steeds" van amerika!

ok, ik geef toe, het is hier echt wel veel goedkoper,
maar het kan toch echt niet zo zijn dat je 150 voor een gebruikte (chinese of indonesische) Squier betaald?

geen idee wat een gebruikte MiM moet opbrengen in NL, maar ik heb inderdaad een voor $70 en een andere (60s series) voor $125 gekocht in de afgelopen paar maanden...

humbucker
30 april 2008, 20:41
damn,

niet gedacht dat t ginder echt zo goedkoop is! Hier betaal je toch al gauw een 300 € voor een gebruikte MiM denk ik. Moet eens dringend naar de States om te "shoppen".

Riky
1 mei 2008, 12:16
oudgitaarleraar citaat:

Een gitaar is als een vrouw. Die leen je niet zomaar uit en die verkoop je ook.


Ik ken verhalen van mensen die erg spijt hebben van de verkoop van hun eerste gitaar...
Ik zelf ben geen voorstander van gitaren verkopen, zeker je eerste niet, omdat ik vind dat iedere gitaar die ik nu in mijn bezit heb iets speciaal heeft:) Voor de een zijn dat herinneringen voor de ander is dat de sound:)


Wat een wijze woorden op deze dag

laters

Tupelo
1 mei 2008, 14:57
En ik vind dat crap.
De nostalgische waarde van een gitaar, een fuckding is gewoon een fuckding.
Je 1e beugeldragende loenzende vetklep waarmee je zoende heb je toch ook niet als maitresse gehouden? :dontgeti:

O.k. dat gaat nergens over, maar... rotzooi is gewoon rotzooi, om nostalgische redenen houden slaat mijns inziens nergens op.
Het is troep en troep staat alleen maar in de weg.

Enige reden om het te houden is door het functioneel te maken.
Maak het je offergitaar met doelstelling ooit op het podium aan gort te slaan, of maak het je 'oefen zelfbouw' gitaar ofzo, eentje waarop je vanalles uitprobeerd, desnoods stem je 'm in e.o.a. maffe alternatieve stemming ofzo, maar voor het nostalgie gevoel... Can't get with that. :dontgeti:

barno
1 mei 2008, 15:56
ik moet tupelo gelijk geven: brol is brol, weg ermee of een fijn projectje mee doen. heb zo'n squiertje gebruikt om mijn eerste lakavonturen op te botvieren

btw "offergitaar" wat een geil woord!

Braindead
1 mei 2008, 20:10
Iets verkopen heeft toch alleen zin als je er een significant bedrag voor krijgt. Als hij hem nu voor een appel en een ei verkoopt en later spijt van krijgt zit ie met de gebakken peren. (Tenzij je precies weet waar ie is gebleven) Gewoon houden en al dan niet upgraden. Verkopen kan altijd nog.