PDA

View Full Version : xotic ac plus



henkjans
29 april 2008, 15:54
:B Ik ben van plan een xotic ac plus aan te schaffen. Dit is een pedaal met twee voetswitchen voor een A en een B kanaal. Is er een bluesy sound uit te krijgen, Ik heb een xotic RC booster, heeft die dan nog wel zin?
Wat is een redelijke prijs :gitarist:

jonesd
29 april 2008, 16:26
Ik kan niet op je vraag antwoorden maar je hebt me wel een GAS-aanval bezorgt, waarvoor dank. :sneaky:

the sure thing
29 april 2008, 16:43
KIJK UIT! Er zijn meerdere GAS aanvallen gedetecteerd op dit forum op dit moment. Het is heel erg!!

catalyst
29 april 2008, 17:35
Yep lijkt een te gek pedaal; zie clips van Allan Hinds op de xotic site

crelis
16 juni 2008, 20:35
Ja helemaal te gek die pedaaltjes van xotic. Ik zit er ook al heel lang aan te denken iets van xotic te kopen. Ik twijfel alleen nog welke maar ik denk dat ik voor een ac plus ga. Inderdaad, die filmpjes van Allen Hinds zijn echt goed. Ik vind Allen Hinds ook super goede gitarist;) Leuk om te zien dat er steeds meer aandacht voor xotic pedaaltjes komt.


Ik heb een xotic RC booster, heeft die dan nog wel zin?
ik denk dat de rc booster dan nog steeds wel zin heeft. De b kant van de ac plus lijkt idd wel op de rc booster maar is toch niet hetzelfde. Volgens mij kun je uit de b kant van de ac plus iets meer crunch halen dan uit de rc booster en je kunt hem ook als compressor gebruiken.

Dude
16 juni 2008, 21:43
die BB plus klinkt op de filmpjes ook wel waanzinnig zeg !

crelis
21 juni 2008, 13:48
Ik vraag me alleen af hoe een ac plus met allebij de kanalen aan klinkt invergelijking met een ac en rc booster samen.

Damster
23 juni 2008, 16:51
Lijkt me een erg leuk pedaal,
ik zal 'm ff een keer gaan testen
kijken of ie mijn signaal een beetje respecteerd.

Ik gebruik nu een t-rex moller, en het overdrive gedeelte
vreet echt ranzig veel toon weg. (boost kant is zeker wel oké)