PDA

View Full Version : London City Spitfire MK2



QueenSRVJW
29 april 2008, 13:02
Ik heb even een vraag over de London City Spitfire MK2. Het zit namelijk zo, ik heb er een uitgeprobeerd bij een muziekwinkel in de buurt en ik vind hem bijna net zo goed klinken als de Fender USA die ik een week eerder had geprobeerd. Waarschijnlijk wordt het dus een LC maar ik twijfel nog een beetje, want zijn de LC's wel goed om bv. Queen te spelen, niet te veel ruis enz. Want als ik de LC ga kopen in een winkel wat verderop (bij de muziekzaak in de buurt wordt hij te duur verkocht) ga ik hem ook kopen, het is een eindje rijden. Dus wil ik zeker zijn van mijn zaak. Iemand ideeen?

freakystyle
29 april 2008, 13:49
Ik snap geen hout van je vraag.. Kan ook aan mij liggen

rocker_71
29 april 2008, 13:58
Als je hem goed vind, gewoon kopen!

episua
29 april 2008, 17:08
Gewoon die winkel in de buurt vertellen dat ze te duur zijn t.o.v. een andere winkel. Misschien kunnen ze een leuke deal voor je maken.

m@rijn
30 april 2008, 14:08
ik heb er 2 weken geleden eentje voor 250 nieuw gekocht. Goedkoper zal je ze niet vinden denk ik. Ze klinken clean echt geweldig, maar om er queen mee te spelen zou ik er zeker een humbucker in plaatsen, dat ga ik trouwens ook doen. Maar clean klinken ze echt supergeweldig! Even goed als een USA Fender. Ze hebben ook een prima baselement. De gitaar ontstemt ook relatief snel, maar voor de prijs van 250 moet je dat soort kleinigheden er wel bijnemen. Ik zal de mechanieken ook vervangen en eventueel de topkam. Voor een 400-tal euro zal ik dan een gitaar hebben die menig Fenders eruitspeelt, zelfs USA's ;)

QueenSRVJW
30 april 2008, 17:09
Ok, maar hoeveel kost dat dan ongeveer en waar kan ik zoiets kopen??

m@rijn
30 april 2008, 18:46
heb je in geuren en prijzen ;)
ik zou voor dat element als je iet degelijks wil rond de 80€ rekenen en nieuwe stemmechanieken weet ik zelf niet.