PDA

View Full Version : GESTOLEN: Windmill JM, cherry sunburst



seba
29 april 2008, 00:55
Hallo allemaal,

Vorige week zaterdag (26/04) werd mijn basgitaar gestolen op een festivalletje in Schoten (België). Het betreft hier een Windmill JM (jazzbas model met jazzbas pickup en musicman pickup), de kleur is een kersrode sunburst. Hij heeft een maple nek met parelmoeren inlays, de kop is ook kersrood. Het is een erg herkenbare bas, ik heb de slagplaat eraf gehaald, maar de gaatjes waar de schroeven zaten zijn duidelijk zichtbaar. Zouden jullie die bericht aub zoveel mogelijk willen verspreiden, ik ben erg gehecht aan mijn bas en zou hem heel graag terug willen. Als er iemand een dergelijke bas ergens opmerkt, mail me dan aub! (seba.thome@telenet.be)
Mvg,

Seba http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v235/188/31/681992227/n681992227_816501_9575.jpg

Wausser
29 april 2008, 11:47
damn das kut voor je, had je hem ergens laten staan ofzo?


we hebben hier een sub forum voor, maar een mod kan hem daar wel naar toe verplaatsen

edit: hij is dubbel, dus deze kan wel dicht

seba
3 mei 2008, 12:14
Ik had hem aan de inkom van het festival laten staan, onder toezicht van een van mijn bandleden. Er lag nog een heleboel ander gerief (versterker, contrabas - gelukkig hebben ze die niet gestolen!!). De dief is onder gewoon mee vandoor gegaan, er stond zelfs veel volk van de organisatie voor bandjes controle...'k ben amper vijf minuten weggeweest en niemand heeft iets gezien!