PDA

View Full Version : Musicstore



gitarist17
28 april 2008, 17:00
Hallo,

Ik heb een klein vraagje: Vorige week een besteling gedaan bij Musicstore, levertijd volgens de site 1 a 2 werkdagen. Ik heb het bedrag al gestort, maar het product is nog niet binnen. Het is nu precies een week geleden. Is deze schijnbare vertraging omdat het van Duitsland naar Nederland wordt gestuurd en is het dus heel normaal of moet ik toch even mailen?

Het gaat hier dus om mijn eerste bestelling bij een webwinkel en ik vroeg het me af.

groeten,
Erik

arcane
28 april 2008, 17:20
1 a 2 dagen na ontvangst v.d. betaling. Je zult het spoedig ontvangen, dat is in ieder geval mijn ervaring.

Tenzij je met creditcard betaald hebt, dan zou het sneller moeten.

MattellicA
30 april 2008, 22:14
Wat heb je precies besteld? Gitaar?? Feauteaux als hij er is hé :cheerup:

Geoffrey
30 april 2008, 22:16
1 a 2 dagen na ontvangst v.d. betaling. Je zult het spoedig ontvangen, dat is in ieder geval mijn ervaring.

Tenzij je met creditcard betaald hebt, dan zou het sneller moeten.

Gaat dit dan sneller met een creditcard?

Thundercat
1 mei 2008, 00:10
Gaat dit dan sneller met een creditcard?

Ik denk dat wat arcane bedoelt te zeggen is, dat wanneer je betaalt met internet-bankieren of een ouderwets overschrijvings formulier, dan kan het enkele dagen duren voordat de ontvanger het geld op zijn rekening heeft.
Maar als je betaalt met CreditCard, dan is het geld meestal gelijk overgeboekt op de rekening van de ontvanger.

Dus met een CreditCard betalen betekent meestal dat de ontvanger het geld sneller op zijn rekening heeft staan.

Geoffrey
1 mei 2008, 17:25
Is ergens wel logisch.. had er nog niet bij nagedacht.. :hippie:
Ik heb dan ook nog nooit iets gekocht via internet.

gitarist17
2 mei 2008, 15:32
Heb het eindelijk binnen, het ging om een VOX V847-A Wah-Wah. Net even geprobeerd en klinkt verdomd goed. Veel beter dan de crybaby's waar ik mee gespeeld heb.

Bedankt en laters!
Erik

arcane
2 mei 2008, 16:24
Ik denk dat wat arcane bedoelt te zeggen is, dat wanneer je betaalt met internet-bankieren of een ouderwets overschrijvings formulier, dan kan het enkele dagen duren voordat de ontvanger het geld op zijn rekening heeft.
Maar als je betaalt met CreditCard, dan is het geld meestal gelijk overgeboekt op de rekening van de ontvanger.

Dus met een CreditCard betalen betekent meestal dat de ontvanger het geld sneller op zijn rekening heeft staan.


precies :)

greencharlie
2 mei 2008, 17:48
Ouderwets overschrijvingsformulier is traag omdat er mensen, bankbedienden werk tussen zit.
Internet bankieren is electronisch, zo snel als email versturen, betaling kwasi onmiddelijk, laat je niets wijsmaken :
Heb ooit op een duitse webwinkel (Crazyparts) iets gekocht, smiddags via internet banking betaald, savonds kreeg ik reeds bericht dat ze mn overschrijving hadden ontvangen, het ging over een bank in Duitsland.

Met Musicstore heb ik alleen positieve ervaringen, zijn wel iets trager in opvolgen van betaling, hebben een rekeningnummer in Brussel.

cardinal
6 mei 2008, 20:51
Ik heb al een paar keer besteld via hen en iedere keer perfect en snel en heel. Supertoko.

.Stax.
7 mei 2008, 23:52
Hallo,
Zojuist ook een bestelling geplaatst bij deze winkel.. Ik betaal gewoon onder rembours, staat op de site dat dit het snelst gaat... Ook waren er geen kosten aan verbonden zover ik kon zien. Of sta ik straks voor een verrassing??

Groeten, Stephan

superken_nl
8 mei 2008, 00:40
Hoi Stax,

Betalen onder rembours betekent dat je de verzendkosten contant aan de postbode betaalt bij aflevering. Omdat de postbode dit natuurlijk niet voor niks doet, betekent in de praktijk dat je iets van 9 of 10 euro moet betalen.

.Stax.
8 mei 2008, 01:02
hmm ja ok, ik dacht dat het betekende dat je het totaalbedrag gewoon aan de postbode betaald, stond verder niks bij van verzendkosten want bestellingen boven de 100 euro worden binnen de benelux gratis bezorgt...

Thomas-z
8 mei 2008, 19:20
hoefde je niks extras bestellen?
want ik wil er binnenkort ook wat bestellen

bass blom
8 mei 2008, 19:26
zag gister dat minimum bestel bedrag zelfs 25 is nu voor gratis verzenden..

.Stax.
8 mei 2008, 22:01
hoefde je niks extras bestellen?
want ik wil er binnenkort ook wat bestellen

Hmm sorry net te laat! Bestelling is er gister uitgegaan.. :satisfie:
Nu maar wachten op me nieuwe speelgoed!! :gitarist:

Thomas-z
9 mei 2008, 15:43
srry,,,

ik bedoelde moest je geen verzend kosten betalen of andere kosten betalen?

.Stax.
9 mei 2008, 16:46
srry,,,

ik bedoelde moest je geen verzend kosten betalen of andere kosten betalen?

Haha ok,

Nee geen verzendkosten, nu kom ik er achter dat ik toch een tientje voor de rembours moet betalen. Als je per bankoverschrijving betaald komen er verder geen kosten bij.

Thomas-z
9 mei 2008, 16:56
ik betaal via accepgiro is dat kostenloos?

arcane
9 mei 2008, 16:59
Dat ligt aan het bedrag. Boven €100,- is het gratis. Anders geloof ik €8,-