PDA

View Full Version : Jaja, eindelijk is ie er dan!!!



Sinner1980
28 april 2008, 11:31
Ik heb even moeten wachten, een dagje vrij genomen vandaag maar UPS kwam net langs en daar is ie dan:

Mn Gibson les Paul Standard 50's neck ebony en man, wat ben ik er blij mee.
Net ff een paar riffs gespeeld tot ergernis van mn vriendin die net nachtdienst heeft gehad, maar ja, wat moet ik dan, wachten? :satisfie:

Net een paar foto's gemaakt maar ben nog even aan het uitzoeken hoe ik die in mn post verwerk want ik snap het niet helemaal (HELP!!!)

Zodra ik eruit ben krijgen jullie m uiteraard te zien.
Mn eerste Gibson man, Jezus... :lp: :lp: :lp:

Tho
28 april 2008, 11:34
upload je foto's naar bijvoorbeeld je photobucket account (www.photobucket.com), pak dan de URL van je plaatje.

klik dan op dit plaatje http://www.gitaarnet.nl/forum/images/editor/insertimage.gif en voer de URL daar in!

Sinner1980
28 april 2008, 11:42
upload je foto's naar bijvoorbeeld je photobucket account (www.photobucket.com), pak dan de URL van je plaatje.

klik dan op dit plaatje http://www.gitaarnet.nl/forum/images/editor/insertimage.gif en voer de URL daar in!

Bedankt, ik ga t eens proberen, komt goed :satisfie:

Sinner1980
28 april 2008, 11:50
Zo, volgens mij is het gelukt, hier zijn dan wat foto's van mn nieuwe aanwinst:

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/DSC01264.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/DSC01266.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/DSC01267.jpg

Mr.Fingers
28 april 2008, 11:53
Hubba Hubba... Ikke wille Hebbe Hebbe!!!

Mooie Les Paul, ik verafschuw ze normaal gezien, maar zo'n zwarte kan er toch nog mee door ;)

Speul ze!!!

Sinner1980
28 april 2008, 11:54
Haha, nog gelukt ook, goed man, bedankt nog voor de tip!

Speelt en klinkt in ieder geval super en ruikt nog lekker nieuw, nu maar ff wachten tot mn vriendin wakker wordt: ik ga maar eens spontaan een ontbijtje op bed verzotgen denk ik :satisfie:

Die slagplaat gaat er overigens vanaf en tzt gaan er andere pups in maar daar ga ik dan wel weer advies over vragen hier.

Nog even een bedankje aan de mensen die mij advies hebben gegeven over de 50's en 60's neck, ik heb de goede keuze gemaakt want die neck voelt supergoed aan, ik ga ff ontbijt verzorgen nu want ik wil spelen, en hard ook :sssh: :lp:

Johnny V
28 april 2008, 12:11
Waarom wil je andere pickups, vallen de stock pickups dan tegen ofzo?

mikeyaxeman
28 april 2008, 12:13
Ik heb even moeten wachten, een dagje vrij genomen vandaag maar UPS kwam net langs en daar is ie dan:

Mn Gibson les Paul Standard 50's neck ebony en man, wat ben ik er blij mee.
Net ff een paar riffs gespeeld tot ergernis van mn vriendin die net nachtdienst heeft gehad, maar ja, wat moet ik dan, wachten? :satisfie:

Net een paar foto's gemaakt maar ben nog even aan het uitzoeken hoe ik die in mn post verwerk want ik snap het niet helemaal (HELP!!!)

Zodra ik eruit ben krijgen jullie m uiteraard te zien.
Mn eerste Gibson man, Jezus...

Mooi ding, welkom bij de club!!
Gefeliciteerd kerel! :cheerup:

Sinner1980
28 april 2008, 12:18
Waarom wil je andere pickups, vallen de stock pickups dan tegen ofzo?

Nee niet echt maar ben een groot liefhebber van EMG 85 81 combinatie maar das toekomst muziek, voorlopig doen deze het prima, vette sustain trouwens

macwilliams
28 april 2008, 12:18
Ik vind hem wat tegen vallen :sneaky: :sneaky:






maar goed ieder z'n ding :hippie:
Veel plezier dr mee





ik hoop dat die smailies duidelijk zijn???

humbucker
28 april 2008, 12:26
me like!!! :cooler:

Ooit komt er bij mij ook nog wel zo eentje :D

edit: Proficiat !! :D

Sinner1980
28 april 2008, 12:29
Laat maar zitten trouwens, die pups die klinken geweldig en gaan er voorlopig niet uit. Echt vaag dit, ik wil al zolang een les paul en nu ie er dan eindelijk is
besef ik het nauwelijks, lijkt wel niet echt... :satisfie:

jonesd
28 april 2008, 12:29
Heel mooie gitaar!

Gaat jammer genoeg wel veranderen als je er emg's in stopt.... Dag mooie look...

PS Mijn mening natuurlijk...

Sinner1980
28 april 2008, 12:30
Heel mooie gitaar!

Gaat jammer genoeg wel veranderen als je er emg's in stopt.... Dag mooie look...

PS Mijn mening natuurlijk...

Heb je gelijk in man, doe het dus ook niet, lekker die burstbuckers erin laten, gooi die EMG's wel ergens anders in :)

Lexvandoef
28 april 2008, 12:33
gefeli! les pauls zijn echt classics, iedereen zou er 1tje moeten hebben :)

Tubescreamer
28 april 2008, 13:37
Mooie Paul man! gefeliciteerd! Je vriendin moet 'r maar aan wennen....:D
Zeg en dr zitten BurstBuckers in dus? Setje 2 & 3? Of Pros? Lekker laten zitten ik heb een BB1 in mn neckpos en ben ik heel tevree mee.
Hoe zijn de stemmechanieken??

Sinner1980
28 april 2008, 13:39
Sinds vandaag een les paul en ook nog s senior member geworden, wat een dag :satisfie:

Alweer ff volop aan t spelen geweest en het is een droom van een gitaar, denk dat die BCrich aardig gaat verstoffen :satisfie:

Sinner1980
28 april 2008, 13:44
Mooie Paul man! gefeliciteerd! Je vriendin moet 'r maar aan wennen....:D
Zeg en dr zitten BurstBuckers in dus? Setje 2 & 3? Of Pros? Lekker laten zitten ik heb een BB1 in mn neckpos en ben ik heel tevree mee.
Hoe zijn de stemmechanieken??

Haha, die wenfase is al een tijd voorbij alleen s'ochtends trekt ze het nog niet maar vandaag maar even een uitzondering dan,

Dr zitten burstbucker pros in en die doen hun ding echt prima: lekker zwaar geluid met een rauw randje op distortion, de harmonics gillen prima en clean klinken ze ook erg fijn.

De stemmechanieken zijn Gibson deluxe en doen naast hun mooie vintage uiterlijk prima hun ding, kortom geen klagen :satisfie:

Bernstien
28 april 2008, 13:46
Congrats! Mooi instrument! Heb je m bij Thomann besteld? (is daar nu zo'n hotdeal) Was je tevreden met de service en de afstelling?

Speelze!

Tubescreamer
28 april 2008, 13:47
Haha, die wenfase is al een tijd voorbij alleen s'ochtends trekt ze het nog niet maar vandaag maar even een uitzondering dan,

Dr zitten burstbucker pros in en die doen hun ding echt prima: lekker zwaar geluid met een rauw randje op distortion, de harmonics gillen prima en clean klinken ze ook erg fijn.

De stemmechanieken zijn Gibson deluxe en doen naast hun mooie vintage uiterlijk prima hun ding, kortom geen klagen :satisfie:
Nou koel man! Nogmaals gefeli & veel plezier drmee :) .

He, zal ik dan toch maar een 2e Les Paul kopen ipv die Strat of Tele? Hmmmmmmmmmmmmmm.......

Mr.Fingers
28 april 2008, 13:49
He, zal ik dan toch maar een 2e Les Paul kopen ipv die Strat of Tele? Hmmmmmmmmmmmmmm.......

Koop toch maar een Tele ;) (en als je humbuckers wil, koop dan de Tele Deluxe :D)

Sinner1980
28 april 2008, 13:52
Congrats! Mooi instrument! Heb je m bij Thomann besteld? (is daar nu zo'n hotdeal) Was je tevreden met de service en de afstelling?

Speelze!

Idd bij Thomann besteld,voor €1700,- en das een scherpe prijs voor een standard. Service is prima, lekker snel verstuurd en fijne communicatie met die gasten.
Hij kwam in originele Gibson doos met daar weer een doos omheen en aangezien die Gibson doos nog helemaal dicht zat twijfel ik of ie überhaupt uit de doos gehaald is maar goed, onbeschadigd en prima afgesteld binnen gekomen, wat wil je nog meer (nog een les Paul misschien, of een SG...mooi spul man dat Gibson :) )

Sinner1980
28 april 2008, 13:54
Nou koel man! Nogmaals gefeli & veel plezier drmee :) .

He, zal ik dan toch maar een 2e Les Paul kopen ipv die Strat of Tele? Hmmmmmmmmmmmmmm.......

Haha, gewoon nog een les Paul man, niks mis mee, kan je er niet genoeg van hebben. Ik ben in ieder geval instant addict geworden :lp:

Sinner1980
28 april 2008, 14:03
Ze mogen wel in het vervolg op de Gibson site zeggen dat ze m een week in een bak vanille vla laten liggen, wat een lucht man! Volgende keer bestel ik er één in aardbei :satisfie:

Tubescreamer
28 april 2008, 14:11
Koop toch maar een Tele ;) (en als je humbuckers wil, koop dan de Tele Deluxe :D)
Joh eiiiijjgenlijk wil ik een Custom. Niet zo'n vroege maar zo'n 70er a la de Deluxe idd.

Haha, gewoon nog een les Paul man, niks mis mee, kan je er niet genoeg van hebben. Ik ben in ieder geval instant addict geworden
Nu ik eraan denk.... ik heb 'r al twee.....ik heb nog een Epi Joe Perry Boneyard. Met Alnico II Pros, scheuren! En ik een Epi '57 Junior die ik wil gaan gebruiken voor slide. Dus dat telt op tot drie. Dus wat lul ik nou met 2e Les Paul......een tweede Standard, bedoelde ik. Of een mooie Custom. Zucht je kan dr niet genoeg van hebben idd.....

Tubescreamer
28 april 2008, 14:17
Ze mogen wel in het vervolg op de Gibson site zeggen dat ze m een week in een bak vanille vla laten liggen, wat een lucht man! Volgende keer bestel ik er één in aardbei :satisfie:
Gatver....zo'n blokkerluchtje van iets dat nieuw is. Gewoon wat bier overheen gooien en flink zweet gutsen en dan ruikt het gauw weer normaal.

LaurentB
28 april 2008, 14:39
Prachtig!!!

Sinner1980
28 april 2008, 14:51
Gatver....zo'n blokkerluchtje van iets dat nieuw is. Gewoon wat bier overheen gooien en flink zweet gutsen en dan ruikt het gauw weer normaal.

Haha, idd ;)

Eerst maar ff een band zoeken dan want om nou op een kamertje me vol te gooien met bier en het vervolgens weer uitzweten...

pannekoek
28 april 2008, 19:30
WOW !

dit is echt een classic rock symbool!

echt een waanzinnige gitaar!

Sinner1980
28 april 2008, 21:07
WOW !

dit is echt een classic rock symbool!

echt een waanzinnige gitaar!

Bedankt man, spelen erop is nog waanzinniger :satisfie:

Luke-wannabe
28 april 2008, 21:58
Mooi man congrats!!

pasqual
28 april 2008, 22:05
mooie koffer.... ;)

groeten Pasqual.

Tubescreamer
29 april 2008, 01:56
Koop toch maar een Tele ;) (en als je humbuckers wil, koop dan de Tele Deluxe :D)
Net vanavond in de bios de Stones gezien in "Shine A Light".....Keef is nog steeds cool ik denk dat het de Tele wordt :) Oh Ronnie Wood rockt trouwens ook nog steeds!

Haha, idd

Eerst maar ff een band zoeken dan want om nou op een kamertje me vol te gooien met bier en het vervolgens weer uitzweten...
In een rokigere kamer bewaren helpt ook.....wordt de binding ook lekker geel van....
En oh, waag het niet om de slagplaat en de pickup covers draf te schroeven!

Sinner1980
29 april 2008, 18:03
Net vanavond in de bios de Stones gezien in "Shine A Light".....Keef is nog steeds cool ik denk dat het de Tele wordt :) Oh Ronnie Wood rockt trouwens ook nog steeds!

In een rokigere kamer bewaren helpt ook.....wordt de binding ook lekker geel van....
En oh, waag het niet om de slagplaat en de pickup covers draf te schroeven!

Ik moest eerst niks van die slagplaat hebben maar nu ik m uiteindelijk heb laat ik m er lekker opzitten, staat wel sjaak eigenlijk, beetje vintage achtig, zeker op dat zwart