PDA

View Full Version : meersporen opnamen met pc



albert visser
18 februari 2003, 13:21
Ik wil in sporen kunnen opnemen met mijn pc.
Ik weet dat dit mogelijk is, maar ik weet niet hoe en waarmee. Met welke software en/ of hardware krijg ik dit voor elkaar.

Kitaarhiero
18 februari 2003, 22:57
Eigenlijk moet je gewoon even zoeken in dit forum, want de antwoorden zijn al gegeven op jouw vraag. (Software: Cooledit pro/Cubasis AV)

Anavrin
27 februari 2003, 21:18
Ik heb dezelfde vraag als Albert, alleen wil ik ook nog ff weten waar ik bijvoorbeeld CoolEdit moet halen. Kan ik dat op de CEP site zonder kosten downloaden, of moet ik bijvoorbeeld Kazaa weer aan het werk zetten? Als ik 'm via Kazaa moet halen, wat moet ik dan allemaal precies downen?

alvast bedankt :wink:

Mithrandir
27 februari 2003, 22:54
je hebt je antwoord zelf al gegeven, kazaa of gewoon de demo op http://www.syntrillium.com, eventueel een crack is natuurlijk voor eigen risico.

Anavrin
28 februari 2003, 17:09
Alvast bedankt, ik heb net de demo gedownload, en alvast wat zitten pielen met dat programmaatje, en ik verwacht dat ik nog wel een paar uurtjes zoet ben, voor ik het programma helemaal doorheb. :razz:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anavrin op 2003-02-28 16:09 ]</font>

collin hoeve
1 maart 2003, 21:15
en als je dat programma helemaal door hebt zijn er zat goedkope multitrack kaarten voor de pc te vinden om ook echt te gaan opnemen ;P
audiotrak en m-audio zijn goed en goedkoop... ik heb zelf de inca88 van audiotrack... strak 8 sporen tegelijk opnemen en afspelen voor maar 250 ullo!

en ohja... cooledit is een zeer relaxt programma ;P