PDA

View Full Version : Concerten



bathmutz
18 februari 2003, 10:47
Hey mensen, gaan jullie vaak naar concerten toe? er is een optreden van Tower of Power in Tivolli in Utrecht. Ik ga er heen en dat kan ik jullie ook erg aanraden. Super goeie groove band.

ik ga donderdag ook naar Guttermouth in A'dam maar ik dnek niet dat dat leuk wordt eigenlijk! :wink:

volgens mij leer je er ook wel wat van naar andere bassisten kijken en hun spel te zien/horen.

BathMutZ

MilesD
18 februari 2003, 12:43
Wie gaat er bassen bij het TOP concert? FRP is nog steeds erg ziek neem ik aan (gezien de fundraising voor hem op veel internet sites).

Wanneer is dit concert, waar precies, wat kost het, zijn er nog kaarten?

groeten,
Miles

frenske
21 februari 2003, 16:51
Als ik niet per maand een keer naar concert ben geweest dan behoor waarschijnlijk ik niet meer tot de levenden. Net als mijn muzieksmaak ga ik naar zeer uitlopende concerten.
Vorige week ben ik naar Wovenhand (country getinte intense lofi) geweest in Effenaar. Volgende maand ga ik naar Strapping Young Lad (snoeiharde industrial metal) in Tivoli. En regelmatig ga ik naar de SJU, Oude Pothuys in Utrecht waar regelmatig Jazz, Pop/Rock, Fusion bands spelen.

Dus vergelijkings materiaal genoeg!

bathmutz
21 februari 2003, 18:38
Ik weet niet welke bassist er speelt, speelt rocco helemaal niet meer dan?
dan zou er vast wel een andere goede bassist spelen! :wink:

hier is de info van http://www.tivoli.nl

vrijdag 14 maart 2003
TOWER OF POWER
na afloop: STRUCTURE drum n bass
*** kaartverkoop reeds gestart ***

35 jaar Soul With A Capital S. Het Oaklandse Tower of Power is niet te stoppen. Wars van modes dendert Aretha Franklins favoriete band door. Met nieuwe leadzanger Larry Braggs, een verse trompetsectie maar het echte vette funky soulgevoel van begin jaren zeventig, aldus bandleider Emilio Castillo. In februari verschijnt Oakland Zone.




Zaal open: 19:30 Aanvang: 20:30
Entree: € 22,00

Na afloop: STRUCTURE met dj's Tyson, UnReal, Sage & Westrum en mcs Dart en Triple A
De try out leverde een kolkende massa op - daarom nu maandelijks Structure in Tivoli. Structure staat voor hete drum n bass. Vanavond terug naar de roots met grote namen en vers talent. Zoals dj Tyson, bekend van live band Voltage en optredens van Amerika tot Tel Aviv. Verder dj/producer UnReal, nieuwkomer Uncut Anger, mcs Dart en Triple A en gastheren Sage & Westrum.
Entree: € 5,00

wordt erg gaaf! :wink:

groeten,

BathMutZ