PDA

View Full Version : akoustische gitaar(staalsnarig,al dan niet Versterkbaar) tussen 200 en 250



cas.dekker
24 april 2008, 23:16
ik ben een beetje aan het zoeken naar een gitaar voor een vriend van me,
hij wil dus een akoustische gitaar, staalsnarig, element hoeft niet persé.
waar moet hij dan aan denken als hij tussen de 200-250 wil uitgeven?

ik heb zelf wat gekeken en kwam uit op een dean of een ibanez, maar mischien weten jullie iets veel beters?

alvast bedankt

Blend
24 april 2008, 23:22
ik ben een beetje aan het zoeken naar een gitaar voor een vriend van me,
hij wil dus een akoustische gitaar, staalsnarig, element hoeft niet persé.
waar moet hij dan aan denken als hij tussen de 200-250 wil uitgeven?

ik heb zelf wat gekeken en kwam uit op een dean of een ibanez, maar mischien weten jullie iets veel beters?

alvast bedankt

gast, (...mod edit :sssh:...) om je een klein stukje op weg te helpen, kijk es bovenaan de onderwerpenlijst? :sssh:

cas.dekker
25 april 2008, 06:53
ik ben niet achterlijk.. ik zag die post daar ook staan heb er ook op gekeken, maaaaaaaar dat staat zoveel door elkaar, niet echt duidelijk vandaar ;) ik zoek ook geen gitaar onder de 250, maar tussen 200-250. en ik heb dus geen zin pagina's lang naar gitaartjes van 35-70 te bekijken, snappie

ik heb dus wel degelijk verder gekeken dan mijn neus lang was, mischien iets minder snel je oordeel klaar hebben?

LaurentB
25 april 2008, 10:31
In die prijsklasse moet je er gewoon veel proberen. Bekende en onbekende merken, de kwaliteit kan behoorlijk uiteen lopen.
Morgan is een merk dat me nog te binnen schiet, een tijdje geleden voor dat geld een niet onaardige in handen gehad.

dede
25 april 2008, 10:59
Ik zou in die prijs klasse zeker eens naar de tweedehandse kijken, soms zijn er daar juweeltjes (qua klank dan) te vinden.

freekick
25 april 2008, 11:27
Als het een nieuwe moet zijn in deze prijsklasse dan zou ik de washburn D-10 gaan proberen.