PDA

View Full Version : Promo filmpje onze band: Thin lizzy, lenny kravitz and more



Baker
24 april 2008, 23:11
Onze demo DVD bevat 4 tracks opgenomen in een rokerige kroeg somewhere out there. Een samenvatting van de DVD kun je hier downloaden:
http://www.xs4all.nl/~butme/video/demo.wmv +- 50 MB

Ik zou hem ook op youtube kunnen zetten, maar zo is de kwaliteit net wat beter, met name van het geluid.

En,
wat vindt u er van?

bass blom
24 april 2008, 23:50
geluid van intro is veelbelovend, maar dan als het begint?

en dan de mondharmonica giga in het rood, sorry dan haak ik af :chicken:

Baker
25 april 2008, 08:16
mm mja, kan niet anders,
het filmpje is gewoon opgenomen met een standaard handy cam.

Riky
25 april 2008, 18:16
best leuk. Maar ik had iets heel groots verwacht eerlijk gezegt:D
bij dvd denk ik snel aan perfect beeld, perfect geluid:D

Maar toch wel leuke opnames hoor:) Moeten wij ook een keer doen. Krijg je wel goed beeld van hoe je live klinkt:)

Baker
25 april 2008, 19:44
de dvd bevat 4 hele nummers in plaats van een compilatie. Krijg je een nog beter beeld van een live optreden. Met die DVD halen wij regelmatig gigs binnen.

Ik twijfel nog een beetje of ik deze compilatie op de site laat staan.

harrie-beton
26 april 2008, 23:18
Ik vind het leuk hoor. Voor een handicam opname is een "dvd" misschien teveel van het goede. Kwaliteit is o.k.

Beheers je geen flash? Dan kun je het filmje streamend op je site zetten. Dat is een meer vriendelijkere aanbieding dan een download aanbieden. Niet iedereen kan wmv zomaar openen. Flash streaming (alle geenstijl en youtube is flash streaming) is voor een bezoeker laagdrempelig.

Baker
27 april 2008, 08:35
Ik begrijp nu dat de term "DVD" de verwachtingen nogal hoog doet zijn. In het hoesje van de DVD zit een stickertje waarop staat dat de beelden zijn opgenomen met een gewone HandyCam en dat daardoor de kwaliteit van het beeld en geluid beperkt is. Misschien moet ik dat ook even op de site zetten.

Voor wat betreft dat aanbieden in Flash, dat heb ik zelf ook al bedacht. Alleen heb ik me nog nooit echt verdiept in Flash. (afgezien van een menu structuurtje) en dat gaat volgens mij ook niet 123 lukken.

Ik wil liever ook geen youtube link want dan wordt de kwaliteit nóg minder.

Zijn er standaard tools voor om zo'n filmpje in een flash player aan te bieden?
(misschien moet ik deze vraag even in Off Topic stellen)