PDA

View Full Version : Fender strat & Super Champ XD



bizze
24 april 2008, 19:38
Beste medegitaristen. Ik ben nieuw op dit forum dus zal me eerst maar even voorstellen:

Ik ben een 17-jarige ex-student (met studie werktuigbouwkunde gestopt) die ongeveer 4 jaar gitaar speelt, waarvan ik 1 jaar les heb gehad.

Ik wil binnenkort wat nieuwe apparatuur aanschaffen. Ik speel nu op een Vantage 718 gitaar met een Washburn VGA 30 versterker. Hoewel de gitaar nog wel degelijk is de kwaliteit van de versterker echt heel slecht.

Vandaar dat ik een nieuwe versterker en gitaar wil aanschaffen; en wel een Fender Super Champ XD, daarna wil ik waarschijnlijk nog een Fender Ash Lite strat halen.
Ten eerste wil ik vragen of mensen die ervaring met deze versterker hebben hier hun mening zouden willen plaatsen. De gitaar heb ik zelf al gespeeld en vergeleken en heeft mijn sterke voorkeur.
Mijn tweede vraag is of iemand toevallig weet waar je deze versterker kunt bespelen, in een winkel bedoel ik dus. Ik was bij de feedback te Eindhoven maar daar was hij tot mijn spijt niet aanwezig..

Verder ben ik van plan ze te bestellen op www.musicstore.de, mijn derde vraag is dus of er extra importkosten bij komen (de versterker kost 295 euro, gitaar 498 ). En zo ja; hoeveel bedragen deze kosten.

Tevens zou ik ook wel andere (betrouwbare) webwinkels willen bekijken, dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag.

Alvast bedankt, Boudewijn

bassej
24 april 2008, 19:41
vragen over versterkers kun je beter in een ander subforum plaatsen;) fender voor 49 eurie, dat zouden we allemaal wel willen en natuurlijk zijn feedback en musicstore betrouwbaar , maar ik raad kopen in een winkel aan. btw bedragen staan er gewoon bij bij musicstore ( dacht ik). Kijk ok een sbij feedback of Ebay.

bizze
24 april 2008, 19:51
Geen 49, 498 :p.. Het forum veranderde de 8 ) in 8)..