PDA

View Full Version : Gig in Gent



dede
24 april 2008, 17:22
Zag zopas dat er volgend week woensdag (30april) een optreden is te Gent van Muriel Anderson. In de handelsbeurs op de Kouter, 29.
Zelfs met telefoon voor reservaties: [32] 9 265 91 62

Lijkt me om zeem zoete akoestische gitaar en harpgitaar muziek te gaan, dus ieder die dat graag heeft weet waarheen.

Greets,

Danny

:speed:

nevyn292
24 april 2008, 19:28
dit hoort onder 'optredens' niet hieroo

dede
24 april 2008, 21:31
Hoi Nevyn292

Bedankt, ik kijk nooit verder dan Acoustisch en had dit nog niet gemerkt :)))
Heb de aankondiging daar ook geplaatst. Dus deze zal vrij snel verdwijnen, niet moderator ?


Groetjes,

Danny

Laser
24 april 2008, 21:34
Ik vind het nog zo gek niet om het hier te plaatsen,
het gaat toch om louter acoestische gitaar?
Het loopt anders snel verloren tussen alle optredens van bands... die zijn er in overvloed.

nevyn292
24 april 2008, 21:48
ja, heb je gelijk in, volgens mij loopt er hier ook ergens nog een verdwaalt topic over tommy emmanuel dat hier eigenlijk ook niet thuishoort maar wat ook wordt gedoogd.

en het is hier inderdaad wat 'relevanter' gezien het publiek komt, maar als je louter op de regels gaat neuken hoort het hier toch echt niet thuis.

niet dat het hier verkeerd staat hoor, denk niet dat zoveel mensen er last van zullen hebben, maar in het electrische gitaar forum zag je vandaag ook al iemand met: 'dit hoort eigenlijk thuis in zelfbouw, maar dat wordt te weinig gelezen dus plaats ik het hier maar' , nou kan een enkele keer geen kwaad, maar je snapt zelf ook wel dat als we dat allemaal doen het een zooitje wordt.

algoed, genoeg de zeikerd uitgehangen, de mod moet maar weten wat hij ermee doet, ik heb mijn 'plicht' gedaan zullen we maar zeggen.

zo, en nu ga ik die muriel andorsen of wat dan ook eens even youtuben

LaurentB
24 april 2008, 22:09
j(...)

zo, en nu ga ik die muriel andorsen of wat dan ook eens even youtuben



Dat klink ineens als iets heel onnets :D