PDA

View Full Version : hooi



Igos du Iskana
23 april 2008, 16:10
Hey allemaal, ff voorstellen;
Ik ben Auke en speel nu iets meer dan 2 jaar gitaar. Ik speel met 1 hand (tappen à la Van Halen) omdat ik er maar 1 heb. omdat ik dan ook nog eens alleen een rechterhand heb speel ik linkshandig, maar op een gewone gitaar, lekker omslachtig allemaal. ;)
Ik speel vooral blues en hardrock/metal en daarbij zijn vooral Stevie Ray Vaughan en Rory Gallagher grote invloeden.
Ik ben nog een beetje huiverig om zelf aan m'n gitaren te gaan solderen dus hoop hier wat practische tips op te doen vooral over gitaarbouwen en aanpassen.
Cheers,
Auke :hippie:

oeh ja Gear!
Ik speel vooral op m'n Epiphone Dot door een Roland cube 30 versterker en een Boss OD-3 pedaaltje
bij m'n ouders staat ook nog een Epiphone SG special II, een simpel €200 gitaartje, maar wel een met de fijnste nek die ik ooit heb vastgehouden.
ten slotte staat er ook nog een Megatar. lang verhaal, maar zoek maar eens op als je wat speciaals wilt zien...

Mr.Fingers
23 april 2008, 16:34
Epi Dot :rockon: (heb ik ook)

Welkom!

Don Capo
23 april 2008, 17:11
Welkom!


Lees ik het nou goed dat je maar 1 hand hebt? Tof dat je dan toch kiest voor de gitaar!

Igos du Iskana
24 april 2008, 10:03
Ja inderdaad goed gelezen, ik ben zeg maar iemand van het soort dat zelf uitzoekt of ik iets kan of niet. en bovendien heb je best wel goede spelers met 1 hand,
ziet u maar zelf! http://www.youtube.com/watch?v=mte5v_1nC2A&feature=related
niet helemaal muzikaal mijn smaak, maar wel knap :soul: