PDA

View Full Version : Nederland met Vlaamse naam meldt zich aan



MadSteven
23 april 2008, 13:08
Hoi mensen,

In het dagelijks leven heet ik Steven Asselman. Mijn gebruikelijke forumnaam is zoals je ziet MadSteven. Dat wijst op het feit dat mijn gedrag als enigsinds vreemd over kan komen. Soms ietwat... nou niet gespeeld, maar enigsinds over the top. En soms humoristisch bedoeld... maar niet altijd bij iedereen opgevat. Komt erop neer dat als ik mijn weg hier vind, je Mad wel snapt.

Ik ben een Mafketel Met Mengpaneel, oftwel... Een radio-dj. Nou ja, dat is wel erg kort door de bocht...

Ik begon ooit op mijn 7e met keyboard spelen.
Begon met "remixen" op mijn 10e. Cassettebandjes gedoe.
Leerde op mijn 14e? gitaar spelen.
Virtueel radio maken vanaf mijn 14e of zo.
Drive-in achtige dingen vanaf mijn 15e.
Kocht op mijn 17e mijn eerste elektrische gitaar en amp.
Een jaar of wat later mijn basgitaar (Squier P-Bass Special), en electro-acoustische Fender (DG-22... CE?). Ook digitaal remixen begon ik toen mee.
Een tijdje in een Zeeuws-Vlaamse band gespeeld samen met twee mensen rond de 50. Omdat ik een basgitaar had ennuh... Je kent het wel.

In 2001 of 2002 kwam ik in het 'hok' van de studievereniging (in Eindhoven) aan de praat met een jongen die een meiske kende die nog een basgitarist stond. Hij vroeg dus aan me: ben je basgitarist? Ik zeg: ik heb een basgitaar. :D

Sindsdien lid van de band DarkWhite die zodra ik een rijbewijs heb en geld genoeg weer kan beginnen. Ik kreeg heimwee en woon nu +- 150 km van de rest van de band weg.

Oh, sinds 2003 of 2004 de Pioneer CDJ1000 ontdekt en zo via de club-dj-weg terug naar drive-in achtig gedoe gegaan. Vlug me gerealiseerd dat ik eigenlijk radio wou maken... En inmiddels al meer dan een jaar DJ bij de pop en dancezender van Nederland: beatradio.nl. Kan me moeilijk voorstellen dat iemand op dit forum nou een speciale interesse heeft voor dit station, maar hee... Ik ben naast gitaar ook dol op house, drum'n'bass en electroclash. Bovendien deze zondag nog System Of A Down gedraaid. In de brede zin van het woord is dat nou eenmaal popmuziek... En ik had ervoor de tv-column gedaan, van de week is eer een documentaire over de Armeense genocide. Vandaar de link.

Oh, in de tussentijd basisschool, vwo en Mens & Informatica (hbo/hts) afgemaakt. Lid geworden van de Veronica Radioschool. Gewerkt bij twee van de beste werkgevers in Eindhoven: TU/e en Paccar (DAF).

En voor ik verhuisde woonde ik vlakbij Feedback Eindhoven (Conijn) :rockon: ...

Harry
23 april 2008, 13:11
nou ja, nog een gek erbij moet kunnen. Welkom dus!!

gitaarvrouwtje
23 april 2008, 18:47
t zal hier volgens mij nauwelijk opvallen
ik ben een van de weinige dames hier...en niet zo gek :hippie
welkom