PDA

View Full Version : Bezoek de Gitaarbouwersmeeting op 1 juni 2008



Gitaarbouwer
22 april 2008, 19:54
http://www.gitaarbouwersmeeting.nl/dgbm_640_480_px.jpg

Print 'm uit en hang 'm overal op! (high res versie (http://www.gitaarbouwersmeeting.nl/dgbm%20high%20res.jpg))

Klik hier (http://www.gitaarbouwersmeeting.nl/toegang_alg.html) om direct naar de voorinschrijvingspagina te gaan!

niekb
4 mei 2008, 14:07
Hoe gaat dat met bezoekers die een gitaar mee willen nemen? Is er ergens een plekje waar die tentoon gesteld kunnen worden? Hoe gaat dat in z'n werk?

Realeigo
4 mei 2008, 16:21
Wel vreselijk gepland... Dan sta ik nog met mn duffe kop op t festivalterrein in landgraaf!

Squier4ever
4 mei 2008, 16:24
inderdaad, rage against the machine gaat voor, sorry.

Gitaarbouwer
4 mei 2008, 17:54
Hoe gaat dat met bezoekers die een gitaar mee willen nemen? Is er ergens een plekje waar die tentoon gesteld kunnen worden? Hoe gaat dat in z'n werk?

Je kunt gewoon je zelfbouwgitaar meebrengen. Er zijn voldoende tafels aanwezig waar je je gitaar kunt tentoonstellen. Je hoeft geen plekje op een tafel te reserveren ofzo. Breng wel je eigen gitaarstandaard mee! Bovendien wordt aan de kassa gevraagd of je wilt meedoen aan de verkiezing van de mooiste gitaar van de Gitaarbouwersmeeting. Je ontvangt dan een genummerd label, dat je aan je gitaar hangt. Dit nummer wordt door bezoekers op het stemformulier ingevuld, aan de hand waarvan uiteindelijk de winnaar bepaald wordt. Je kunt met max. één gitaar meedoen aan de verkiezing. Dit is bedoeld om de strijd zo eerlijk mogelijk te houden.

Gitaarbouwer
4 mei 2008, 18:04
Wel vreselijk gepland... Dan sta ik nog met mn duffe kop op t festivalterrein in landgraaf!

Ja, dat komt inderdaad niet zo lekker uit. Bij het plannen van de datum (anderhalf jaar geleden) heb ik nog zo gezocht naar eventuele andere evenementen op die dag, maar toen niets bijzonders kunnen vinden. Wat dat betreft hebben ze Pinkpop wel erg beroerd gepland:) :)

jan jansen
4 mei 2008, 18:31
Na twijfel daarnet toch maar besloten om af te reizen hiernaar toe.Vooral dat er wat webshop winkels mee doen heeft mij de doorslag gegeven,

jj :hippie: :hippie: :rockon: :rockon:

G.G.
5 mei 2008, 07:46
Na twijfel daarnet toch maar besloten om af te reizen hiernaar toe.Vooral dat er wat webshop winkels mee doen heeft mij de doorslag gegeven,

jj :hippie: :hippie: :rockon: :rockon:

Precies. Vorige keer mijn protemonee vergeten, dat zal deze keer niet gebeuren. Zoek nog een mooie telecasterbrug en wat ander tele spul.

Minda
13 mei 2008, 09:11
Aanbod: ik kom vanuit Wijk bij Duurstede, mochten er mensen oostelijk van Utrecht willen komen en geen vervoer hebben, dan is er wellicht een omweggetje te plannen. Doe maar een PM bij interesse. Hoeft dus niet direct op de route te liggen.

thijser
13 mei 2008, 20:01
dit jaar kom ik zeker!

lijkt me leuk, wel een eindje weg maar daar heb ik het voor over:)

Gitaarbouwer
14 mei 2008, 18:24
Da's super, mensen! Hoe meer bezoekers hoe beter.

Kleine update:
De website is gisteren en vandaag ten prooi gevallen aan de grote KPN-storing, waar - alleen al bij XS4ALL - 50.000 particuliere aansluitingen en honderden bedrijven last van hadden. Daardoor konden er geen voorinschrijvingen gedaan worden. De storing is inmiddels opgelost (hoewel de verbinding af en toe nog lijkt te haperen) en iedereen kan weer voorinschrijven! Excuses voor dit ongemak. Klik hier (http://www.gitaarbouwersmeeting.nl/toegang_alg.html) om direct naar de voorinschrijvingspagina te gaan!

G.G.
14 mei 2008, 18:46
Is er weer een fatsoenlijke gelegenheid om je zelfbouwgitaar neer te zetten? Vorige keer was dat super geregeld. Lekker centraal in de ruimte en diefstal was daardoor bijna onmogelijk.

pasqual
14 mei 2008, 22:52
Is er weer een fatsoenlijke gelegenheid om je zelfbouwgitaar neer te zetten? Vorige keer was dat super geregeld. Lekker centraal in de ruimte en diefstal was daardoor bijna onmogelijk.

bijna onmogelijk? zoals in "toch een beetje mogelijk"?
ik heb geen zin om de hele middag als een waakhond naast mijn gitaartje te blijven staan. hoewel die van mij waarschijnlijk niet als eerste gejat gaat worden. :stop:

groeten Pasqual.

Gitaarbouwer
15 mei 2008, 19:56
Alweer een update:
Na mijn melding van gisteren dat de KPN-storing opgelost was, ging het systeem gisteravond toch weer down. Maar sinds vanmiddag is het weer up and running. I keep my fingers crossed.... Klik hier (http://www.gitaarbouwersmeeting.nl/toegang_alg.html) om direct naar de voorinschrijvingspagina te gaan.

Wat betreft de beveiliging: er is een beveiligingsbeleid, waarover ik hier inhoudelijk verder niets loslaat, maar het is en blijft altijd raadzaam (en je eigen verantwoordelijkheid) je eigen spullen in de gaten te houden. Presentaties, beurs en de zelfbouwgitaartentoonstelling vinden in drie aparte ruimtes plaats, dus het kan gebeuren dat je je zelfbouwgitaar even uit het oog verliest als je je verplaatst door de verschillende ruimtes. Maak daarom afspraken met je buurman, of neem een vriend(in) mee die af en toe een oogje in het zeil kan houden! Toevoeging: Op momenten dat er presentaties gegeven worden (in een andere zaal dan waar je zelfbouwgitaar staat) is er verscherpte controle op de zelfbouwgitaren.

Gitaarbouwer
21 mei 2008, 11:04
Onderstaand bericht heb ik verstuurd aan iedereen die op de mailinglijst staat:

=====================
Beste gitaarbouw-liefhebber,

Op 1 juni 2008 vindt in Bunnik de Gitaarbouwersmeeting plaats. Er worden demonstraties gegeven over een scala aan onderwerpen, bijvoorbeeld het airbrushen van een solid body en de bouw van een barokgitaar. Ook komt fingerstyle gitarist Eltjo Haselhoff een optreden weggeven!!! Tevens is er een onderdelenbeurs en er wordt live aan gitaren gebouwd door mensen van Bouwerskontakt. Kortom, er is heel wat te beleven op de Gitaarbouwersmeeting!

Voorinschrijven
U kunt nog voorinschrijven tot 25 mei, daarna kunt u alleen nog aan de kassa betalen maar betaalt u wel 2,50 euro extra. Wees er daarom snel bij!

Toegangsprijzen
12,50 euro bij voorinschrijving via www.gitaarbouwersmeeting.nl (http://www.gitaarbouwersmeeting.nl)
15,00 euro bij betaling aan de kassa
Kinderen tot 12 jaar gratis (mits onder begeleiding; max. twee kinderen)

Catering
Ter plaatse kunt u (luxe) belegde broodjes en drankjes kopen. We werken met een muntjessysteem. Muntjes zijn aan de kassa te verkrijgen à 1,80 euro.

Locatie en tijd
Hofstede De Beesde, Camminghalaan 30 Bunnik (U) van 10:30 tot 16:45 (zaal open 8:00 tot 18:00). Bunnik is goed bereikbaar met auto en trein.

Pendelbusje NS Station Bunnik – Camminghalaan
Bij het NS Station in Bunnik staat een pendelbusje klaar waarin u desgewenst ’s morgens naar de Camminghalaan gebracht kunt worden en ’s middags weer retour naar het station (2 euro enkele reis of 4 euro retour, afrekenen bij de chauffeur). Lopend is het ongeveer 20 minuten (1,2 km).