PDA

View Full Version : Fender Roadhouse Strat, mexican. Iemand ervaring?



CatchDude
22 april 2008, 15:12
Ik ben wat aan het orienteren omdat ik een nieuwe gitaar wil voor het lekkere rock/blues werk. Regelmatig blijft mijn aandacht even hangen bij de fender Roadhouse, een mexicaanse re-issue van een americaan welke medio jaren 90 op de markt was.

Tegenwoordig is het een mexicaanse fender, maar het gene wat me interesseert zijn de 3 texas special elementen. Zjin er hier mensen die ervaring hebben met deze strat? Ik ben erg benieuwt!

MarkV
23 april 2008, 15:11
Ik ben wat aan het orienteren omdat ik een nieuwe gitaar wil voor het lekkere rock/blues werk. Regelmatig blijft mijn aandacht even hangen bij de fender Roadhouse, een mexicaanse re-issue van een americaan welke medio jaren 90 op de markt was.

Tegenwoordig is het een mexicaanse fender, maar het gene wat me interesseert zijn de 3 texas special elementen. Zjin er hier mensen die ervaring hebben met deze strat? Ik ben erg benieuwt!

Geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Wat is de prijs van zo'n ding? Misschien is een '50 of '60 Classic Player Strat (ook een Mexicaan) een leuk alternatief om naar te kijken.

CatchDude
23 april 2008, 20:40
Exacte prijs weet ik niet, ik heb hem ook nog niet zien hangen bij de lokale gitaarboer. Mijn verwachting is ergens tussen de 600 en 800 euro. Op ebay staan er een aantal nieuw rond 590 euro.

Het gaat mij voornamelijk om die texas specials. En natuurlijk moet de rest van de gitaar lekker spelen. ;)

philby
30 april 2008, 23:27
Ik heb een 60´s classic player Strat, Mexicaan - Sunburst met snutty green slagplaat en knoppen. G-E-W-E-D-I-G-E gitaar. Kocht hem voor € 675,-. Speel bluesrock ermee (Gallagher style). Niks mee doen, geen texas specials. Is helemaal goed zo.

mjk303
11 juni 2008, 14:15
Mja, ik best veel ervaring met mexicaanse.. in ieder geval leuker dan de Burt Bernancky Show..

Jim Haagmans
11 juni 2008, 14:57
op deze zelfde pagina staat nu een topic van iemand die er volgens mij wel ervaring mee heeft ;)

Lexvandoef
11 juni 2008, 15:00
op deze zelfde pagina staat nu een topic van iemand die er volgens mij wel ervaring mee heeft ;)

Dat is dezelfde knakker joh :satisfie:

JeroenSchaaf
11 juni 2008, 15:09
Dat is dezelfde knakker joh :satisfie:

wow echt? raar ja? :seriousf: :seriousf: :cheerup:

CatchDude
11 juni 2008, 15:39
Klopt. Ik ga hem eerst lekker proberen en dan beantwoord ik mijn eigen vraag hier. ;)

JeroenSchaaf
11 juni 2008, 15:41
Goed bezig!! ;)