PDA

View Full Version : Afstudeeronderzoek downloadgedrag – CD Pakketten te winnen!



PYR
21 april 2008, 14:27
Hallo,
Ik ben bezig met een onderzoek voor mijn HBO studie Communication and Multimedia Design aan de Haagse Hogeschool. Deze enquête betreft het downloaden van muziek onder liefhebbers van blues-rock, progrock/solo muzikanten & hardrock/metal. Met het invullen van deze enquête maak je kans op een van de onderstaande muziekpakketten (van elk pakket worden er meerdere weggegeven!):

1) Een Volbeat pakket bestaande uit de albums Rock The Rebel/Metal The Devil & The Strength/The Sound/The Songs en de nieuwe DVD “Live: SOLD OUT!”

2) Een Joe Bonamassa pakket van 5 cd’s met o.a. You & Me.

3) Een Gitaarpakket met cd’s van: Paul Gilbert, Marty Friedman en John 5!

De enquête is te bereiken via de volgende link:
NL versie: http://www.thesistools.com/?qid=48641&ln=ned
English version: http://www.thesistools.com/?qid=50818&ln=eng
(copy-paste naar browser als de link niet werkt)

Met de prijswinnaars wordt per email contact opgenomen. Ik zou dankbaar zijn voor jullie hulp.

Reel Big Fish
21 april 2008, 14:51
Ingevuld, nog geen 2 minuten werk!

Vonk
21 april 2008, 15:51
Ik heb het ook ingevuld, mede door de mededeling van Reel. Ik hou nooit zo van enquetes van 3 kwartier...

pietjeekes
21 april 2008, 16:12
ingevuld en met veel plezier gedaan

PYR
21 april 2008, 16:44
kijk!, bedankt alvast.

Ik heb het expres kort gehouden inderdaad, het zal voor de meesten binnen enkele minuten in te vullen zijn.

jonesd
21 april 2008, 17:29
Ingevuld. Effectief niet veel werk aan.

chubbyfan
21 april 2008, 17:35
ook ingevult,nou kom maar op met die prijs :sneaky:

kenx
21 april 2008, 18:43
zo!

ingevuld staat netjes ;)

Kom nou maar op met die prijzen!!

kassie
21 april 2008, 19:04
ben altijd bereid om mee te werken aan een dergelijk onderzoek aangezien ik ook student ben, en vooral als de TS al zo lang participeert aan dit forum! :sneaky: :)

Rocketman
21 april 2008, 21:07
Ingevuld....

Merijnvdb
21 april 2008, 21:38
altijd leuk om iemand te helpen zonder moeite te doen

Reigor
21 april 2008, 23:26
Done......

GunMetalBlue
22 april 2008, 01:44
Done......

What he said :hippie:

stonerdaf
22 april 2008, 09:43
Hier ook !

Bedankt voor de cd's :satisfie:

Bernd Veenema
22 april 2008, 14:12
Ook maar even ingevuld!

bart_g
22 april 2008, 19:27
Ik heb het ook maar even gedaan. Het is idd weinig werk...

koentjo
22 april 2008, 23:18
doe mij dat pakketje van Smokin' Joe maar. ;)

Thundercat
22 april 2008, 23:44
JA!
Makkie!
Ik voel dat ik ga winnen!

.....
Hoewel, terug kijkend naar de rest van mijn leven....












waarschijnlijk niet.

10Man
23 april 2008, 16:08
Ingevuld.


kijk!, bedankt alvast.

Ik heb het expres kort gehouden inderdaad, het zal voor de meesten binnen enkele minuten in te vullen zijn.

Mooi dat je 'm zo kort hebt gehouden, maar ik mis een vraag over waarom mensen illegaal downloaden.

Om een voorbeeld te geven, ik download soms illegaal om te kijken of die muziek me bevalt. Als het me bevalt, dan koop ik de CD (omdat ik de artiest wil steunen, vanwege de betere geluidskwaliteit, etc.)

Baker
23 april 2008, 16:37
ook ingevuld.

Had van mij zelfs tikkie langer gemogen.
Ook de optie anders nl:................... miste ik soms

Maar goed,
hierrrrrrrrrrrrr met die cd's ;)

LesPaul1989
23 april 2008, 19:01
Uiteraard ook ingevuld, geen probleem :hippie:
Cd erbij is altijd leuk, ik hoop dat het verder lukt met je onderzoek :)

heavy-metal-thunder
23 april 2008, 19:59
Ingevuld.



Mooi dat je 'm zo kort hebt gehouden, maar ik mis een vraag over waarom mensen illegaal downloaden.

Om een voorbeeld te geven, ik download soms illegaal om te kijken of die muziek me bevalt. Als het me bevalt, dan koop ik de CD (omdat ik de artiest wil steunen, vanwege de betere geluidskwaliteit, etc.)

Ik vind de enquête te kort. Op basis van deze resultaten kan je geen conclusies maken.

Mephistocles
23 april 2008, 20:24
ook ingevult,nou kom maar op met die prijs :sneaky:
Pardon? Mijn prijs ja! :stop: :)

HertogJanNL
4 juni 2008, 11:06
Ingevuld!
Doe ik graag hoor, weet hoe irritant het kan zijn om enquetes af te nemen :)

Mephistocles
4 juni 2008, 11:08
Het is nu al een tijdje geleden dat ik dat ding heb ingevuld, en hoe zit het met mijn prijs?

JazzBass
4 juni 2008, 22:31
Die cd's heb ik allang thuis hoor..









Neehj, geintje.. maar ik wil ze wel!!!

YB
4 juni 2008, 22:52
ingevuld. :cooler:

zeiler
4 juni 2008, 23:33
jah :P idem, alhoewel ;) het ff snel helpen (want snel was 't) is al voldoende...

rcwvisser
4 juni 2008, 23:45
Ja, ook ingevuld...
En omdat het zo weinig moeite was, heb ik het twee keer gedaan...
Een keer Engels en een keer Nederlands.
Maak ik nu dubbel kans? :roll:

HaroldA
4 juni 2008, 23:58
Mooi dat je 'm zo kort hebt gehouden, maar ik mis een vraag over waarom mensen illegaal downloaden.

Om een voorbeeld te geven, ik download soms illegaal om te kijken of die muziek me bevalt. Als het me bevalt, dan koop ik de CD (omdat ik de artiest wil steunen, vanwege de betere geluidskwaliteit, etc.)
Same here... Ik download echt best veel platen, die ik dan bestempel als 'rotzoot/verwijderen', 'bewaren, maar niet echt spectaculair' of 'KOPEN!!!'.

Sinds ik download heb ik veel meer CDs gekocht...

EuroCinema
5 juni 2008, 14:34
Nog een aanvulling: ik download ook dingen die gewoonweg niet te koop zijn. Ik heb het dan over jazzplaten uit de jaren 60 en 70 die nooit op cd verschenen zijn. Liefhebbers rippen ze van vinyl, zetten ze op uploadsites en posten de links op weblogs. Een heel rare toestand, ik zou graag dertig, veertig euro neerleggen voor zoiets op een officiele cd (doe ik ook regelmatig voor japanse imports of bestellingen uit Amerika) maar ben vaak aangewezen op illegale uploads.

bassej
5 juni 2008, 19:34
ingevuld :cooler: is weer es wat anders dan een jaar te worden gestalkt met enquetes voor 1 onderzoek!!!

Smits
9 juni 2008, 19:46
Same here... Ik download echt best veel platen, die ik dan bestempel als 'rotzoot/verwijderen', 'bewaren, maar niet echt spectaculair' of 'KOPEN!!!'.

Sinds ik download heb ik veel meer CDs gekocht...


Fluitje van een cent, ben het eens met de quote. Hoe meer ik me bewust van band/muziekanten ben die ik goed vind, hoe meer ik koop.

MissYeh
9 juni 2008, 20:45
enne... WANNEER worden die pakketten verloot? ... en worden er ook winnaars bekend gemaakt? Vind ik wel leuk om te weten :)

janpetrarca
11 juni 2008, 11:27
Ook nog even snel ingevuld. Ik verwacht overmorgen de cd's.....

MissYeh
11 juni 2008, 12:47
Ook nog even snel ingevuld. Ik verwacht overmorgen de cd's.....


..overmorgen al :) ... zou ik ze dan ook ontvangen?

Saf
13 juni 2008, 23:30
ook even in gevuld,

kleine moeite groot plezier

Mephistocles
15 juni 2008, 00:24
Volgens mij zijn we gewoon dik genaait... Dr is volgens mij helemaal geen cd-pakket...

janpetrarca
16 juni 2008, 10:21
Zou het? Duurt ook al veel te lang.


Volgens mij zijn we gewoon dik genaait... Dr is volgens mij helemaal geen cd-pakket...

Mephistocles
16 juni 2008, 12:00
Ja, en de topicstarter heeft ooit twee posts geplaatst en is daarna nooit meer terug geweest. Dus we zijn dik genaait door een vuile profiteur.

Slotje, mensen? Of zullen we onze grote vriend de ts er over mailen als hij zn meel heeft opgegeven op zn profiel?

MissYeh
16 juni 2008, 22:35
Ja, en de topicstarter heeft ooit twee posts geplaatst en is daarna nooit meer terug geweest. Dus we zijn dik genaait door een vuile profiteur.

Slotje, mensen? Of zullen we onze grote vriend de ts er over mailen als hij zn meel heeft opgegeven op zn profiel?

Ja vind ik een goed idee..

Over het algemeen: Heb je als deelnemer niet het recht om te weten wie iets heeft gewonnen?... en zeker wanneer de prijs'uitreiking' is?


en gitaarnet is niet de enige site/forum waar het is geplaatst:
http://www.bluesforum.nl/smf/index.php?topic=3263.0