PDA

View Full Version : houthandel rond antwerpen-eindoven-tilburg



kpt zwartbaard
21 april 2008, 00:34
weet er iemand een houthandel rond antwerpen-eindoven-tilburg waar ik mahonie hout kan kopen ??heb al overal gezocht en gebeld kom niet dichter dan arnemh of kortrijk

Javaca
21 april 2008, 00:51
Denk dat je in Kortrijk of Arnhem wel de meeste kans maakt.
De fijnhouthandel en Lagae staan goed bekend.

Pro Arte in Antwerpen heeft ook mahonie halzen, maar die zijn aardig aan de prijs en moet je eerst nog een tijdje laten drogen.

kpt zwartbaard
21 april 2008, 16:28
Denk dat je in Kortrijk of Arnhem wel de meeste kans maakt.
De fijnhouthandel en Lagae staan goed bekend.

Pro Arte in Antwerpen heeft ook mahonie halzen, maar die zijn aardig aan de prijs en moet je eerst nog een tijdje laten drogen.


bedoel je al uitgesneden want dat wil ik zelf doen ik moet alleen het groffe hout hebbe

ps requiem voor basilicum is hilarisch

Dootch
21 april 2008, 16:54
bedoel je al uitgesneden want dat wil ik zelf doen ik moet alleen het groffe hout hebbe



Nee nee, gewoon balkjes. Heb er ook eens een halsbalk gekocht; was niet nodig nog te drogen; prima stuf, wel nogal prijzig.

Mr.Fingers
21 april 2008, 17:03
Houthandel THYS in Kapellen (20/30km ten noorden van Antwerpen, vlakbij de Nederlandse grens)

Daar hebben ze alle denkbare hout (ik heb er het hout van m'n IckenMacker 360/12)

Klik! (je kan altijd eens mailen/bellen of ze mahonie voorradig hebben) (http://www.thyshout.be/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=3)

kpt zwartbaard
21 april 2008, 17:26
bedankt voor de adressen
geweldig forum

Reynaert
21 april 2008, 22:48
Je kan ook eens bij houthandel Themol in Mol informeren.Volgens de informatie op hun site hebben ze in ieder geval khaya en sapeli en hebben ze nog diverse andere houtsoorten, bedoeld voor instrumentenbouw.

http://www.themol.be/page2.html

st.robot
21 april 2008, 23:09
jeps, bij thys in kapellen, heb ik ook van 'fingers', heb ik ook mijn essen gehaald voor m'n crapocaster, vriendelijke mensen, ni duur