PDA

View Full Version : Ze zijn weer met mijn kloten aan het spelen



J-sus Rulez
20 april 2008, 20:02
De mannen van musicstore
bijna 2weken geleden kwamen ze mijn kapot geleverde gitaar (zie een van mijn vorige, zeer trieste topic) terug op halen. Binnen een dag of 2/3 heb je hem terug. Na 4/5 x bellen krijg ik telkens te horen, hij is juist terug van de technische dienst, binne 2 dagen krijg je hem thuis. Wat kan ik hieraan doen? hoeveel ik ook klaag aan de telefoon ik krijg hem toch niet thuisgeleverd...

(Ps, sorry voor de gasten die dachten dat ik hier een homotopic zou openen met geniale foto's)

Squier4ever
20 april 2008, 20:03
eh niet zeuren. dan had je maar geen gitaar online moeten bestellen, daarbij had je dit gemakkelijk in je ouwe topic kunnen posten, geen nieuw topic voor nodig

http://hetgelegevaar.nl/slotjegraag.jpg

Nino1110
20 april 2008, 20:04
Triest dat je zo behandeld word , zeker bij zo'n grote winkel...

Mischien een les dat je niet meer online ( gitaren ) moet bestellen.
Maar nog steeds triest..

Rocketman
20 april 2008, 20:17
Ik vind die chick op die foto eigenlijk wel een beetje "tranny-achtig". :confused:

isa1984
20 april 2008, 20:26
Ik zou dr wel op de buik leggen.

pasqual
20 april 2008, 21:02
behoorlijk litteken op der ( zichtbare ) tepel ;) . ohja, jammer van de afhandeling
van musicstore. zou beter moeten zijn. dit zal dan wel het risico zijn van online bestellen.

groeten Pasqual.

Vonk
20 april 2008, 22:07
Vette pech. Moeten we nog meer zeggen...?

Lexvandoef
20 april 2008, 22:26
Tsja, dit is ook precies de reden dat ik nooit een gitaar zonder koffer zou laten versturen.

Sinner1980
20 april 2008, 23:10
Bah, lullig voor je man. :(
Je moet die gasten helemaal suf bellen en mailen of desnoods even die kant oprijden. Ik ben ook druk met ze bezig en wordt er inmiddels aardig moe van maar het eind van de tunnel is in zicht.
Ik had eerst een Epiphone Zakk Wylde bullseye besteld die voorradig zou zijn maar toen ineens weer niet. Vervolgens was ik het wachten snel zat, cancelde de order en bestelde een Gibson les paul studio. Diezelfde avond had ik een financiële opschieter en baalde ik als een stekker dat ik geen les paul standard had besteld...weer bellen dus en volgens hen hadden ze de order niet binnengekregen dus hoppa, Gibson les paul standard besteld. Die zou op voorraad zijn, ff gebeld voor de zekerheid. Weer een lulverhaal dat hij niet op voorraad was :( Die avond kreeg ik een email met een orderbevestiging met waar ik in principe uit opmaakte dat hij verzonden was. In theorie moet ie morgen binnekomen dus spannend allemaal. Mocht ik nu weer moeten wachten dan bekijken ze het lekker en bestel ik bij Thomann, wat ik al meteen had moeten doen want hier word ik inmiddels echt moe van man, zucht :nervous:

J-sus Rulez
21 april 2008, 16:38
Tja, maar ik weet nimmer wat ik echt kan doen.. belle lukt niet.. mailen helemaal al niet, en zomaar cancellen, tegen dat ik mijn geld terug heb... + ik heb nog een gitaarriem besteld die ook "nog niet binnen is" en dus ook heel lang duurt... is er niemand hier op het forum die veel te veel inspraak heeft in deze winkel?

Rormo
21 april 2008, 16:45
k hoor toch wel erg vaak dit soort slechte verhalen over Musicstore. Zelf nu twee keer bij Thomann besteld en dat ging twee keer super. Als ik de verhalen van andere mensen hier op het forum lees, krijg ik toch erg sterk het gevoel dat je beter bij Thomann of Musik-Produktiv kunt bestellen dan bij Musicstore.

marter544
21 april 2008, 17:07
Bah, lullig voor je man. :(
Je moet die gasten helemaal suf bellen en mailen of desnoods even die kant oprijden. Ik ben ook druk met ze bezig en wordt er inmiddels aardig moe van maar het eind van de tunnel is in zicht.
Ik had eerst een Epiphone Zakk Wylde bullseye besteld die voorradig zou zijn maar toen ineens weer niet. Vervolgens was ik het wachten snel zat, cancelde de order en bestelde een Gibson les paul studio. Diezelfde avond had ik een financiële opschieter en baalde ik als een stekker dat ik geen les paul standard had besteld...weer bellen dus en volgens hen hadden ze de order niet binnengekregen dus hoppa, Gibson les paul standard besteld. Die zou op voorraad zijn, ff gebeld voor de zekerheid. Weer een lulverhaal dat hij niet op voorraad was :( Die avond kreeg ik een email met een orderbevestiging met waar ik in principe uit opmaakte dat hij verzonden was. In theorie moet ie morgen binnekomen dus spannend allemaal. Mocht ik nu weer moeten wachten dan bekijken ze het lekker en bestel ik bij Thomann, wat ik al meteen had moeten doen want hier word ik inmiddels echt moe van man, zucht :nervous:

Ik weet niet, maar een Gibson is wel het laatste wat ik online zou bestellen. Merken als Ibanez en Jackson zijn kwa kwaliteit redelijk consequent, maar Gibson staat daar niet echt bekend om..

J-sus Rulez
21 april 2008, 17:09
Maar ik ben bang dat het annuleren ook veel te lang gaat duren en mijn ouders zijn die bullen al zo hard beu dat online shoppen er niet meer inzit...
stel nu dat ze mij 30dagen aan het lijntje houden dan kan ik mijn geld niet meer terug vrage? tsss...

Snuiter
21 april 2008, 17:23
M
stel nu dat ze mij 30dagen aan het lijntje houden dan kan ik mijn geld niet meer terug vrage? tsss...

Waarom niet?

Mr.Fingers
21 april 2008, 17:25
Das alweer een resem strafpunten voor de musicstore...

Geef mij inderdaad maar Thomann of MusikProductiv (en nog liever Musichaus Hermann, die zijn nog goedkoper, bestelling altijd zeer netjes, met begeleidende brief, gitaren volledig afgesteld,...)

Sinner1980
21 april 2008, 17:42
Zo, ben ik weer. Net met American Express gebeld en de gitaar was nog niet gecrediteerd, gelukkig. Het andere bedrag van de Epi was nog niet teruggestort :sneaky: dus ff gebeld met de Duitse lui en vriendelijk doch dringend verzocht het zsm over te maken en de les paul standard te cancellen(levertijd was 2 a 3 maanden!!!). Mochten ze het morgen niet hebben teruggestort dan gaat Amex er even achter aan...prima :hippie:

Knbr
21 april 2008, 18:08
Ik heb 2x ietsbesteld bin music store, geen problemen gehad

kenx
21 april 2008, 18:44
Ook ik heb 2 x iets besteld bij musicstore. Netjes ingepakt met van die opblaaskussentjes en drie dozen in mekaar. Ook was er een begeleidende brief bij en de gitaar was netjes afgesteld. Het is maar wat je er zelf van maakt. ieder zijn eigen mening. Ik durf er voor te wedden dat ook bij die thomann of wat het ook mag zijn altijd wel iets misloopt. en dat van die gitaar z'n nek dat liegt niet aan MS maar aan DPD of die andere firma die de spullen levert.

grtz

Sinner1980
21 april 2008, 18:50
Ook ik heb 2 x iets besteld bij musicstore. Netjes ingepakt met van die opblaaskussentjes en drie dozen in mekaar. Ook was er een begeleidende brief bij en de gitaar was netjes afgesteld. Het is maar wat je er zelf van maakt. ieder zijn eigen mening. Ik durf er voor te wedden dat ook bij die thomann of wat het ook mag zijn altijd wel iets misloopt. en dat van die gitaar z'n nek dat liegt niet aan MS maar aan DPD of die andere firma die de spullen levert.

grtz
Zo kan t ook idd. Toch vind ik het een zooitje daar want gitaren die zogenaamd op voorraad zijn blijken het niet te zijn en het feit dat ze afschrijven voordat ze iets verstuurd hebben is gewoon idioot: ik ben in ieder geval klaar met ze.
Beter dat het bij jou wel lekker liep man :satisfie:

Rormo
21 april 2008, 19:04
Ook ik heb 2 x iets besteld bij musicstore. Netjes ingepakt met van die opblaaskussentjes en drie dozen in mekaar. Ook was er een begeleidende brief bij en de gitaar was netjes afgesteld. Het is maar wat je er zelf van maakt. ieder zijn eigen mening. Ik durf er voor te wedden dat ook bij die thomann of wat het ook mag zijn altijd wel iets misloopt. en dat van die gitaar z'n nek dat liegt niet aan MS maar aan DPD of die andere firma die de spullen levert.

grtz

Daar ben ik het tot op zekere hoogte wel mee eens. Maar het gaat voor mij om het volgende: Er kan altijd iets mis gaan of iets kapot gaan bij levering etc. De vraag is, hoe gaat de winkel daar mee om? Een topwinkel ruilt het zo om en probeert je zo goed mogelijk te helpen. Een minder goede winkel gaat moeilijk doen, laat je lang wachten of in het ongewisse. Uit het feit dat Musicstore door de telefoon en mail niet erg behulpzaam is kan ik afleiden dat het geen topzaak is. Ik heb daar ook wel eens heen gemaild maar nooit antwoord gehad. Terwijl ik bij Thomann altijd binnen 48 uur een antwoord heb gehad.


@J-sus rulez: Dit alles heeft niets te maken met je 30 dagen niet goed geld terug garantie. Deze gaat pas in als jij je product ontvangt. Je hebt je product nog niet ontvangen (het is immers defect teruggestuurd). Je loopt dus geen risico dat je 30 dagen verlopen.
Overigens kun je als je met Visa betaald hebt altijd Visa de betaling terug laten halen. Dan stort Visa je geld terug. Ik zou gewoon bellen met Musicstore, al je geld terug vragen en het lekker ergens anders bestellen tenzij ze je kunnen garanderen dat je het spul echt in een paar dagen thuis hebt compleet en werkend.

kenx
21 april 2008, 19:05
ja idd...

maar je kan met elke winkel tegenslag hebben.
Toch vind ik het natuurlijk niet fijn voor de ts.

grtz

Knbr
21 april 2008, 19:37
Dit gaat dan niet over een gitaar maar wel over music store. ik had laatst een powermixer besteld en ik kreeg maar geen betalings bevestiging. ik die lui opbellen en dan zeggen ze dat hij niet op voorraad is (terwijl er stond van wel) ik zei dus dat ik hem heb besteld toen hij op voorraad was later bleek zelfs dat hij ook niet op voorraad zou komen maar ik had naar een aantal keren bellen geregeld dat ik een andere zou krijgen een iets betere.

Opzich was het wel een goede oplossing maar ze hadden niet zo goede service gegeven want ik moest bellen om te horen dat hij niet op voorraad was. en het heeft overegens ook nog eens 1,5 week geduurd voordat hij kwam terwijl hij meteen was opgesuurd maar dat lag aan DPD

Sinner1980
21 april 2008, 19:59
Dat bedoel ik dus. Die service is flut man, de één zegt dit, de ander dat:
daar word je doodmoe van. Heb net bij Thomann een gitaar besteld, zal mij benieuwen, spannend allemaal! :)

junior
21 april 2008, 20:40
Zijn er nu problemen met music store en thomann of alleen music store...?

Vonk
21 april 2008, 20:42
Kunnen de mensen die nooit problemen met die winkels hebben gehad ook reageren? Die geeft weer een erg eenzijdig beeld...

J-sus Rulez
21 april 2008, 20:43
laat het mij zo zeggen: dat de gitaar kapot is komt door die (*******) gasten van het transport bedrijf (kan altijd, gwn tegenslag) maar qua organisatie (zorgen dat alles binnen is, terugsturen, opsturen, verwerken) werkt music store niet zoals het zou moeten..

kenx
21 april 2008, 20:48
laat het mij zo zeggen: dat de gitaar kapot is komt door die (*******) gasten van het transport bedrijf (kan altijd, gwn tegenslag) maar qua organisatie (zorgen dat alles binnen is, terugsturen, opsturen, verwerken) werkt music store niet zoals het zou moeten..

daar heb je wel een zeer belangrijk punt. De truuc is nog altijd onder rembours en eerst het pakket openmaken voordat ik dpd wegstuur :sneaky:.

Maar ik denk dat er al genoeg discussie over geweest is en laten we het erbij houden dat het zéér klote is voor jou, dat juistgerekend jij dàt voor hebt.

Hopelijk komt het in orde.

grtz

J-sus Rulez
21 april 2008, 20:50
het rare is.. ik had onder rembours besteld.. maar ik was niet thuis;. dus ons ma had betaald (veu kapotte gitaar) + voor een gitaarband.. mr die zat niet in de doos....

Sinner1980
21 april 2008, 20:52
Zijn er nu problemen met music store en thomann of alleen music store...?

Nee man, Thomann is vooralsnog goed en anders ben je de eerste die het hoort
:)

pasqual
21 april 2008, 21:26
ik blijf het toch gevaarlijk vinden om grote ( dure ) aankopen zoals gitaren en versterkers online te kopen. als er eens iets is waardoor je op de garantie moet terugvallen, zou het wel fijn zijn als je meteen geholpen kunt worden zonder je spul op te moeten sturen en vervolgens weken op moet wachten.
ik betaal liever die 50 of 75 euro meer.

groeten Pasqual.

J-sus Rulez
21 april 2008, 21:27
zoals ik al zovaak heb gezegd: ik heb niet het nodige vervoer en in de buurt is er geen winkel! allezjah.. 1 winkel.. voor 200€ extra;. iets teveel voor 16jarig scholiertje

Braindead
21 april 2008, 21:54
Ik heb een keer met Music Store gebeld over een custom shop Jackson 7 string (USA). Kwam er een gast aan de lijn die me een prijs gaf van een Japanse Jackson of zoiets. Veel te laag. Eigenlijk hadden ze hem toen daar voor moeten leveren volgens mij. Daarna belden ze me op dat het een foutje was en dat ik zelf al wel had kunnen weten dat dat niet de prijs voor die gitaar was. Wel ondeskundig iig.
Verder heb ik ook weleens een preamp/fx daar besteld en die was verder goed. Goed verpakt en geen gedoe gehad.

Dat je niet online had moeten bestellen vind ik BS. Je kunt rustig online bestellen en het geleverde product moet gewoon in goede staat goedverpakt aankomen. Zo niet dan heb je nog de verzekering.
Wel is het natuurlijk zo dat je dan niet precies weet welke gitaar je krijgt uit de serie. Bij Gibson inderdaad niet aan te raden...

Kim Wilson
21 april 2008, 22:24
Ja, natuurlijk hoor je je spullen te krijgen, maar bij online shoppen kan het gewoon weleens gebeuren. En dan zit je gelijk weken zonder spullen, en krijg je dit soort topics. Nee, dan haal ik het liever op. Gitaren iig wel. :)

Maar goed, de TS had op zich goeie redenen om bij Musicstore te kopen, en het blijft natuurlijk een klotesituatie. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt bij Musicstore. En daar heb ik toch al wel een paar keer besteld.

Succes iig!

Rormo
22 april 2008, 01:31
daar heb je wel een zeer belangrijk punt. De truuc is nog altijd onder rembours en eerst het pakket openmaken voordat ik dpd wegstuur :sneaky:.

Maar ik denk dat er al genoeg discussie over geweest is en laten we het erbij houden dat het zéér klote is voor jou, dat juistgerekend jij dàt voor hebt.

Hopelijk komt het in orde.

grtz

Sorry maar dat gaat echt niet op hoor. A. kun je volgens mij net onder rembours bestellen bij Musicstore, maar goed dit is niet zo relevant. B. postmannen wachten echt niet tot je het pakketje hebt open gemaakt en als er dan iets mis is nemen ze het gewoon terug. Pakketje afleveren, geld ontvangen en wegwezen, op naar de volgende. C. Ze mogen pakketjes als ze open gemaakt zijn sowieso niet terugnemen. D. rembours is duurder :)

Barkeepert
22 april 2008, 14:55
Sorry maar dat gaat echt niet op hoor. A. kun je volgens mij net onder rembours bestellen bij Musicstore, maar goed dit is niet zo relevant. B. postmannen wachten echt niet tot je het pakketje hebt open gemaakt en als er dan iets mis is nemen ze het gewoon terug. Pakketje afleveren, geld ontvangen en wegwezen, op naar de volgende. C. Ze mogen pakketjes als ze open gemaakt zijn sowieso niet terugnemen. D. rembours is duurder :)
B. Dan vraag je de beste man toch even om te wachten?
C. Maar dan heb je in ieder geval een getuige, de postbode zelf, wat handig kan zijn, want dan weten ze ook dat je er zelf niet aan gerommeld hebt.

kenx
22 april 2008, 17:22
Sorry maar dat gaat echt niet op hoor. A. kun je volgens mij net onder rembours bestellen bij Musicstore, maar goed dit is niet zo relevant. B. postmannen wachten echt niet tot je het pakketje hebt open gemaakt en als er dan iets mis is nemen ze het gewoon terug. Pakketje afleveren, geld ontvangen en wegwezen, op naar de volgende. C. Ze mogen pakketjes als ze open gemaakt zijn sowieso niet terugnemen. D. rembours is duurder :)

De goede man heeft al elke keer gewacht
voor die tien euro doe ik het wel
en zoals gezegd heb je dan een getuige...