PDA

View Full Version : Orion - Metallica helemaal door Cissie & Elise



Cizzie
20 april 2008, 06:42
Hallo!

Hier is een filmpje van ons waarop we Orion van Metallica spelen!
Mijn moeder heeft het gefilmt haha!


We horen graag wat jullie er van vinden!


http://au.youtube.com/watch?v=-mYkXdQwylo

Bedankt voor het kijken!

chubbyfan
20 april 2008, 07:11
Geweldig,leuk om naar te kijken en te luisteren,perfect gespeelt ook :strat:

Pais
20 april 2008, 09:24
Super! Klinkt erg stoer allemaal (ken het orgineel niet)
Heb jij nog steeds les bij Wijnand?

Rinze
20 april 2008, 09:48
Mooi gespeeld dames, vooral de harmoniestukken vind ik erg knap gedaan, maar het samen lekker hakken moet ook fijn zijn. Lijkt me heel motiverend om zo samen te spelen.

arjanb01
20 april 2008, 10:00
Heel netjes gedaan dames ! En dat op zo'n jonge leeftijd al kunnen, petje af.
Tijd voor een bandje zou ik zo zeggen ! Ga zo door !

GravyTrain
20 april 2008, 11:10
Strak hoor, klinkt goed. Ik wou dat ik op die leeftijd al zo kon spelen. :gitarist:

JvD.
20 april 2008, 11:17
En dan gaan jullie nu met dit clipje een goede drummer en bassist vinden verdorie!

Makor1966
20 april 2008, 11:27
Whooooh... dat was een verrassing!! Goed werk meiden!
En zoals hierboven al aangekaart; nu een drummer en bassist vinden.

Cizzie
20 april 2008, 12:26
Heel erg bedankt allemaal! :D

En ja ik heb nog steeds les bij Wijnand, Pais! Bevalt me zeer goed, was echt een goeie aanrader van je :)

We hebben al een drummer gevonden waar we ook een paar keer mee hebben opgetreden (er staan ook wel wat filmpjes van op m'n youtube: Misirlou en Fade to black) maar bassisten zijn hier erg schaars ! :(

Sonno
20 april 2008, 14:34
You chicks rock!!! :cheerup:

Ik heb Orion vroeger ook met een projectbandje gespeeld, ik ga is ff de archiefkast induiken naar de video ervan, lache!

Pais
20 april 2008, 14:41
Heel erg bedankt allemaal! :D

En ja ik heb nog steeds les bij Wijnand, Pais! Bevalt me zeer goed, was echt een goeie aanrader van je :)


Hey wat leuk, goed te horen :) Ik zelf heb niet zo lang les van hem gehad maar vond het wel altijd erg leuk daar.

Tankman
20 april 2008, 14:49
Gave shit, chicks!

Alleen...de derde solo is eigenlijk een bass solo he. Maar dan nog, you nailed it. Cliff had dan ook zo'n gitaar geluidje als hij solos deed, dus veel maakt dat niet uit. Rock on! :blast:

Cizzie
20 april 2008, 15:05
Bedankt!!

En ja, ik weet dat het een bas solo is, ik heb het ook bij de beschrijving van het filmpje staan. :)

Tho
20 april 2008, 16:53
Heel goed gedaan weer Cizzie! Erg strak gespeeld ook!!

Baker
20 april 2008, 19:29
WAANZINNIG cool.

En ik doe het jullie niet na.

break_of_silence
20 april 2008, 22:01
Erg goed gespeeld! Je was enkel wel vroeg wakker zeg, voor een zondag-morgen. :dontgeti:

Cizzie
20 april 2008, 23:12
Bedankt!

Hahah, ja nou ik was nou nog niet aan slaap toegkomen eigenlijk ;)

savale
21 april 2008, 10:54
Super dames! Jullie zijn echt goed geworden! :P heb ook even gesubt op youtube.

Ibanez666
21 april 2008, 11:14
Goed gedaan meiden!

Riky
21 april 2008, 13:44
nice:) echt wel goed!

Reel Big Fish
21 april 2008, 13:44
Klinkt goed, sommige solo stukjes kunnen iets beter maar erg cool gedaan.

Rock on!! :rockon:

duckman
21 april 2008, 13:52
goed gespeeld, jullie gaan echt super vooruit!!

Nu inderdaad snel een band bij elkaar en op de planken.:rockon:

uzuri71
21 april 2008, 16:14
Grote klasse! Ik ga gauw oefenen... :satisfie:

Tho
21 april 2008, 16:25
goed gespeeld, jullie gaan echt super vooruit!!

Nu inderdaad snel een band bij elkaar en op de planken.:rockon:

maar NOOOOOIT Metallica coveren.. Echt hoor. Dan kan je rotte eieren vegen

Rinze
21 april 2008, 16:40
maar NOOOOOIT Metallica coveren.. Echt hoor. Dan kan je rotte eieren vegen

Ze wonen in Leeuwarden Tho, daar gaat men wat geciviliseerder met elkaar om dan jij misschien gewend bent :chicken:

Heb jij dan altijd rotte eieren bij je? Dat verklaart een hoop...

Tho
21 april 2008, 16:43
Heb jij dan altijd rotte eieren bij je? Dat verklaart een hoop...

Ik bén rot..

Rinze
21 april 2008, 16:54
En je hebt een eierdoppie als hoofd!

glennshred
21 april 2008, 16:55
klinkt ongelooflijk goed wat jullie spelen..
Cizzie ik heb ook je filmpje bekeken waar je in die muziekwinkel
speelt op die esp.. je hebt de metal vibe echt te pakken!

glenn :rockon:

Tho
21 april 2008, 17:02
En je hebt een eierdoppie als hoofd!

Zeer zeker! :D

Cizzie
21 april 2008, 18:51
Heel erg bedankt allemaal voor de reacties!

Enne Tho, als wij Metallica willen coveren dan doen we dat gewoon, met eier bestendige helmen en al!

Luke-wannabe
21 april 2008, 19:48
De solo's zijn gewoon beter dan als Kirk ze speelt!

Cizzie
21 april 2008, 21:25
Hahaha bedankt ;)

Tho
21 april 2008, 21:28
Heel erg bedankt allemaal voor de reacties!

Enne Tho, als wij Metallica willen coveren dan doen we dat gewoon, met eier bestendige helmen en al!

Ik zou het écht niet doen. Weet je waarom niet? Omdat je het niet beter kan doen, en metallica is te groot. Snap je? Van sommige dingen moet je afblijven tenzij je een 'officiele' metallica coverband bent. Dat zijn bepaalde ongeschreven regels.

Nogmaals, heel goed gedaan hoor! Jullie stukjes (al je stukjes trouwens) Maar toch.. voorzichtig ermee op het podium :hippie:

Tho
21 april 2008, 21:28
De solo's zijn gewoon beter dan als Kirk ze speelt!

Lok me niet uit de tent he, stronthoop

Rinze
21 april 2008, 22:20
Ik zou het écht niet doen. Weet je waarom niet? Omdat je het niet beter kan doen, en metallica is te groot. Snap je? Van sommige dingen moet je afblijven tenzij je een 'officiele' metallica coverband bent. Dat zijn bepaalde ongeschreven regels.

Nogmaals, heel goed gedaan hoor! Jullie stukjes (al je stukjes trouwens) Maar toch.. voorzichtig ermee op het podium :hippie:

Wat een gelul Tho. Er zijn zat bands die Metallica coveren, so what? Het is maar een bandje hoor.

Tho
21 april 2008, 22:22
Wat een gelul Tho. Er zijn zat bands die Metallica coveren, so what? Het is maar een bandje hoor.

Ik heb de 'ongeschreven' regel ook niet bedacht hoor. Maar geef toe dat het riskant is. Ik zou het zelf nooooit doen.

Rinze
21 april 2008, 22:34
Ok, ik zit in een band en cover die band die wat mij betreft na Justice opgeheven had mogen worden. En wat gebeurt er dan? (Is trouwens bij iedereen het letterbeeld ineens twee keer zo groot geworden of ligt het aan mij?)

EDIT: ah, nu is het weer normal.

Tho
21 april 2008, 22:38
Ok, ik zit in een band en cover die band die wat mij betreft na Justice opgeheven had mogen worden. En wat gebeurt er dan? (Is trouwens bij iedereen het letterbeeld ineens twee keer zo groot geworden of ligt het aan mij?)

EDIT: ah, nu is het weer normal.

Je loopt gewoon het gevaar dat je een aantal mensen in de zaal flink beledigd, en dat is niet goed voor je naam

Rinze
21 april 2008, 22:43
Je loopt gewoon het gevaar dat je een aantal mensen in de zaal flink beledigd, en dat is niet goed voor je naam

OEIOEIOEIOEI!! 8-)

Als ik me wat zou aantrekken van dat soort intolerante conservatievelingen zou ik er niks meer aanvinden (gesteld dat ik ooit weer zou gaan optreden). Sterker nog, ik zou er normaal niet over nagedacht hebben om iets van Metallica te coveren maar nu wordt het toch wel aantrekkelijk :D

drap
21 april 2008, 22:47
Ik wilde het niet zeggen, maar ik denk dat ik het ga voorstellen aan de rest van de band om toch eens een nummertje te coveren van Metallica :jam:

Verder, goed gedaan meiden! Doorgaan zo! http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif

Tho
21 april 2008, 23:02
Weten jullie wat? Ik ga niet eens probéren om jullie verder te overtuigen van mijn overduidelijke gelijk :D

Weltrusten!

Rinze
21 april 2008, 23:04
Dream on, Skullface 8-)

Tho
21 april 2008, 23:06
Dream on, Skullface 8-)

Up yours, kale

Rinze
21 april 2008, 23:14
Up yours, kale

Ik dacht dat jij ging maffen?

Cizzie
22 april 2008, 12:10
Het publiek heeft pech als ze het niet leuk vinden, toch?
We hebben al een paar keer Metallica gespeelt bij kleine optredentjes en dat verliep heel goed dus zie geen reden om er mee te stoppen.. het gaat toch gewoon om plezier maken? Dat we Metallica niet zijn begrijpen we zelf ook wel.

Rinze
22 april 2008, 12:38
Tho is gewoon een metalfundamentalist, je weet hoe die lui zijn :roll:

Ik voorzie een tsunami van metalextremisten.

Kim Wilson
22 april 2008, 13:12
Natuurlijk kun je Metallica coveren. Wij hebben het ook wel gedaan. Vooral de bekendere nummers doen het goed bij het grote publiek.

Reel Big Fish
22 april 2008, 16:27
Het publiek heeft pech als ze het niet leuk vinden, toch?
Oef, das een gevaarlijke uitspraak. Hoe dan ook, ga zo door! ;)

Baker
23 april 2008, 15:43
Het publiek heeft pech als ze het niet leuk vinden, toch?
We hebben al een paar keer Metallica gespeelt bij kleine optredentjes en dat verliep heel goed dus zie geen reden om er mee te stoppen.. het gaat toch gewoon om plezier maken? Dat we Metallica niet zijn begrijpen we zelf ook wel.

en zo is 't.

Tho
23 april 2008, 16:35
Het publiek heeft pech als ze het niet leuk vinden, toch?
We hebben al een paar keer Metallica gespeelt bij kleine optredentjes en dat verliep heel goed dus zie geen reden om er mee te stoppen.. het gaat toch gewoon om plezier maken? Dat we Metallica niet zijn begrijpen we zelf ook wel.

Hoor je mij dat zeggen dan? Je moet m'n woorden niet verdraaien.

Pais
23 april 2008, 18:42
Deze discussie verbaast me nogal. Ik zit niet zo in dat wereldje, maar wordt metalica echt als 'heilig' ervaren? Net als moslims Mohammed niet mogen uitbeelden, mogen metalliefhebbers van Metalica afblijven?
En dan wordt er met bier gegooid?

Je realiseert je trouwens niet dat het hier niet puisterige 20ers met ongekamde, ongewassen en veel te lange haren betreft, maar een stel lieve minderjarige meiden met ballen. Ik ben benieuwd wat die metalica extremisten daarvan vinden.

Danieldg
23 april 2008, 20:29
Deze discussie verbaast me nogal. Ik zit niet zo in dat wereldje, maar wordt metalica echt als 'heilig' ervaren? Net als moslims Mohammed niet mogen uitbeelden, mogen metalliefhebbers van Metalica afblijven?
En dan wordt er met bier gegooid?

Je realiseert je trouwens niet dat het hier niet puisterige 20ers met ongekamde, ongewassen en veel te lange haren betreft, maar een stel lieve minderjarige meiden met ballen. Ik ben benieuwd wat die metalica extremisten daarvan vinden.
Het is Metallica. Ik heb er iig geen problemen mee, maar ik ken wel wat mensen die er niet tegen kunnen als je net dat ene nummer anders brengt.

Knap gespeeld Cizzie! Je mede gitariste ook trouwens :rockon:

Baker
23 april 2008, 22:08
ik ken wel wat mensen die er niet tegen kunnen als je net dat ene nummer anders brengt.


nou dan gaan die lui maar weg ofzo.

wat een onzin zeg.

Jeroen_TRC
23 april 2008, 22:25
Ha! Inderdaad, ik zit hier op mijn kamertje ook verrote covers van Metallica te spelen. Iedereen die er iets van wil zeggen: de deur staat open!

Maar goed, daar gaat het eigenlijk niet eens om:

Meiden, geweldig goed gespeeld! Ik doe het jullie nog in geen 5 jaar na!!

Bigfoot414
23 april 2008, 22:57
Mijn complimenten meiden, klonk erg vet!

En Tho moet niet zo zwammen, laat die meissies gewoon spelen wat ze leuk vinden.

Tho
23 april 2008, 23:00
Mijn complimenten meiden, klonk erg vet!

En Tho moet niet zo zwammen, laat die meissies gewoon spelen wat ze leuk vinden.

Gast.. Dat doe ik toch ook? :chicken:

Rinze
23 april 2008, 23:12
Ghehehe...

Tho
23 april 2008, 23:16
Ghehehe...

Hou je smoel lelijke kale Groninger


















:D

Kim Wilson
24 april 2008, 08:47
Mi-auw!



:hippie:

Rinze
24 april 2008, 09:24
Mi-auw!



:hippie:

Huh? Is het harde werken je in de bol geslagen Hans?

Kim Wilson
24 april 2008, 09:26
Nee, dat Tho zo lekker kattig reageert. Kat, miauw, snap je?

Rinze
24 april 2008, 09:36
Ah. Hij is wat poezelig, denk ik :satisfie:

Cizzie
24 april 2008, 13:36
Bedankt!! :D

Hehe, leuke discussie hier.

Tho
24 april 2008, 15:17
Nee, dat Tho zo lekker kattig reageert. Kat, miauw, snap je?

Ja goh! Sommige mongolen reageren zonder dat ze alles gelezen hebben. Die denken dat ik het verbied, terwijl ik het afraad

Kim Wilson
24 april 2008, 15:22
Nou ja, afraden vind ik ook raar. Wie zou zich eraan moeten storen? Metallica is nou ook weer niet zó heilig, wat Pais ook al zei. Ja, voor sommigen misschien, maar die hebben dan lekker pech. :)

Rinze
24 april 2008, 16:06
En dan zijn we weer terug bij de metalfundamentalisten.

Tho
24 april 2008, 17:30
Nou ja, afraden vind ik ook raar. Wie zou zich eraan moeten storen? Metallica is nou ook weer niet zó heilig, wat Pais ook al zei. Ja, voor sommigen misschien, maar die hebben dan lekker pech. :)

wat is er nou weer raar aan iets afraden. Ik heb er overduidelijk zéééééér kwade bedoelingen mee! :chicken:


In Hasselt vinden ze trouwens alles raar

Wiellem
24 april 2008, 18:30
Zeker goed gedaan :)

Ben benieuwd naar het volgende project

Cizzie
24 april 2008, 21:03
Dankjewel Wiellem!

Kim Wilson
25 april 2008, 09:03
wat is er nou weer raar aan iets afraden. Ik heb er overduidelijk zéééééér kwade bedoelingen mee! :chicken:


In Hasselt vinden ze trouwens alles raar
Nee hoor, valt reuze mee. Bij ons schieten ze iig niet in de stress als er een bandje is die een nummer van Metallica covert. Wat zeg ik, we hebben in Hasselt zelfs een Metallica Tribute band! :rockon:

Tankman
25 april 2008, 11:22
Snap die hele 'nooit Metallica coveren' theorie niet. Mijn band doet altijd Master of Puppets als Encore en daar is het publiek altijd super enthousiast over. Wij zijn het zelf dan wel zat om dat nummer te doen, maar het publiek hoort het graag.

armageddon
25 april 2008, 12:16
Wauw... echt bizar veel vooruitgang geboekt vergeleke met die oudere videootjes van jullie :D Nice hoor!

Cizzie
26 april 2008, 15:11
Bedankt! :D