PDA

View Full Version : Even voorstellen...



Ronaldo
19 april 2008, 08:23
Hallo allemaal!

zal mezelf dan ook maar voorstellen. Ik woon bij Leuven en België, ben oud (ongeveer het dubbel van de gemiddelde leeftijd hier denk ik) maar als gitarist nog maar pas geboren :p

na wat rondgevraagd te hebben op dit forum ben ik de trotse eigenaar geworden van een Yamaha Pacifica 612V en een Roland Cube 60. die gitaar is een beetje een nerd onder de gitaren denk ik, maar ze speelt wel goed als ik de kenners moet geloven. Ik had eerst nog getwijfeld over 2dehands Epiphone of Ibanez.

Mijn favoriete gitaristen : David Gilmour (ja ik ben dus oud :D ), Josh Homme, Munky, ...

Nu nog leren spelen zoals zij!

Groeten,

R. :strat:

Eef
20 april 2008, 10:43
Welkom hier! :cheerup:

RoelTM
24 april 2008, 16:35
Mijn favoriete gitaristen : David Gilmour (ja ik ben dus oud :D ), Josh Homme, Munky, ...
fan zijn van David Gilmore betekend toch niet dat je oud bent? :???:
ik luister ook heel veel naar jaren '60 / '70 muziek... ben ik nu ook oud... ?:o

ik dacht dat 17 niet zo'n oude leeftijd was...

Ronaldo
29 april 2008, 19:46
[QUOTE=RoelTM]fan zijn van David Gilmore betekend toch niet dat je oud bent? :???:
ik luister ook heel veel naar jaren '60 / '70 muziek... ben ik nu ook oud... ?:o

ik dacht dat 17 niet zo'n oude leeftijd was...[/QUOT

touché !

maar ik vraag me wel af of jij een uitzondering bent.

ps : het is Gilmour, niet Gilmore ;)

Mr.Fingers
29 april 2008, 20:21
Ik ben ook maar 20, en luister vooral naar oude muziek (de tijd dat m'n nog origineel uit de hoek kwam)

Pink Floyd, Booker T. & The MG's, Otis Redding, Sam & Dave, The Kinks, The Small Faces,...

Welkom!!!

pannekoek
30 april 2008, 00:40
ik ben 17 en luister hele moderne muziek maar ook hele oude

led zeppelin, deep purple, dire straits, etc etc etc(ik ga ze niet eens allemaal opnoemen :P)

maar ook antieke muziek zoals john lee hooker bijvoorbeeld

artnaz
30 april 2008, 00:57
Ik ben ook redelijk jong en luister oude muziek! :hippie:

Gilmore Girls is trouwens ook één van mijn favorieten! :cheerup:

Grapje, Gilmour natuurlijk...

RoelTM
30 april 2008, 11:38
Gilmore Girls is trouwens ook één van mijn favorieten! :cheerup:

Grapje, Gilmour natuurlijk...

jij weet wel hoe je mensen kunt laten schrikken... :satisfie:

RoelTM
30 april 2008, 13:07
BAN


:hippie:

zeiler
30 april 2008, 19:10
mr Gilmour is echt cool :) - en ik ben zelfs nog maar 16 ;) -

gitaarvrouwtje
30 april 2008, 19:12
ik zit me toch ernstig af te vragen wat OUD is...twee maal de gemiddelde leeftijd hier
zeg heeee.....
ik ben niet oud hoor
pfff
tsss
maak t een beetje
:stop:

Mr.Fingers
30 april 2008, 20:40
Gemiddelde leeftijd zal hier rond de 25-30 jaar liggen denk ik. Maar je wordt (althans ikzelf) als jongere persoon (20j) vreemd aangekeken door je klasgenoten/vriendenkring als je zegt dat je niets kent en niets moet hebben van al die rapcrap & platvloerse R&B en hiphop, en dat je afkomt met namen waarvan zelfs hun ouders zeggen dat zij dat in hun tijd al ouderwets vonden (Buddy Holly, Booker T. & The MG's, John Lee Hooker,...).

Je bent maar zo oud als je je voelt! (maar ik had toch graag 45 jaar geleden geboren willen zijn)

gitaarvrouwtje
30 april 2008, 23:46
ik ben geboren in 1967
"mijn"tijd zou dus de jaren 80 "moeten " zijn
maar ik heb altijd meer geluisterd naar muziek uit de jaren voor die bewuste jaren 80

mijn klasgenoten luisterden naar lionel richie, madonna, duran duran, george michael, michael jackson, pia zadora, pat benatar, etc etc

ik ook wel..hoewel bij mij de voorkeur dan weer uitging naar talking heads

mijn platencollectie bestaat uit van alles van de jaren 30 tot...nou ja you name it

joe jackson, C S N&Y , rory gallagher, david bowie, kate bush, the smiths, the cure, u2, herman brood, the clash, joni mitchell, billy holiday,van motown tot punk van flower power tot disco,..om van mijn uitgebreide collectie klassieke muziek maar niet te spreken,

wat maakt het uit, en wat heeft het met leeftijd te maken,
ik ben veertig en luister ook naar de muziek van NU,..maar zet gerust even later een duke ellington lp op

gewoon lekker genieten van muziek , daar gaat t toch om?