PDA

View Full Version : Hoihoi



Markbass
18 april 2008, 20:29
Ik zal mezelf ook maar even snel voorstellen, nu dat ik zie dat dat hier de gewoonte is als je een nieuwkomer bent. Ik ben Mark, 14 jaar. Ik woon al m'n hele leven al in Schijndel te Noord-Brabant. Ik speel nu 1 jaar bas (, mijn bas is een ibanez BTB 550), het is mijn tweede bas, nadat mijn eerste door de verzekering in beslag is genomen omdat hij was gevallen :sneaky: . Ik heb nu ook n neppe fender strat met versterkertje die in van mn oom leen. Ik zit nu in een bandje, maar ik ben samen met een vriend een nieuwe op aan het zetten, omdat ik wat ruigere herrie wil maken. Mijn favoriete bands zijn Iron Maiden, Metallica, Ac/Dc ZZ Top en Black Sabbath. Nouja, als iemand nog iets te vragen heeft kan hij of zij altijd bij mij terrecht voor zover als ik je vraag kan beantwoorden. Groetjes.

Mr.Fingers
18 april 2008, 20:52
Uh... In beslag genomen door de verzekering? :???:£


Welkom trouwens!

Markbass
18 april 2008, 21:16
Jaa ik heb heel lang moeten zeuren voordat ik mn geld terug kreeg, en uiteindelijk hadden ze besloten dat ik mijn geld kreeg als ze de gitaar in beslag mochten nemen. Ik vind het ook een hele rare gang van zaken, maar nu heb ik een nieuwe, dus het is toch goed gekomen. En bedankt, hé!

Ace 1.15.19
19 april 2008, 01:58
Als je hem zelf laat vallen, dan krijg je het normaal toch niet verzekerd of wel? Of heb je een papa met goede contacten :p.

Ronaldo
19 april 2008, 08:12
Als je hem zelf laat vallen, dan krijg je het normaal toch niet verzekerd of wel? Of heb je een papa met goede contacten :p.

er bestaat zoiets als een verzekering "alle risico's"

door het overnemen van de bas wou de verzekering vermijden dat hij geld in z'n zak zou steken en met een (licht?) beschadigde bas zou verder gaan

Ace 1.15.19
19 april 2008, 15:06
er bestaat zoiets als een verzekering "alle risico's"

door het overnemen van de bas wou de verzekering vermijden dat hij geld in z'n zak zou steken en met een (licht?) beschadigde bas zou verder gaan

Ja okee, maar ik vroeg: krijg je normaal toch niet verzekerd.
En ik weet wat een all risk inhoudt.

Markbass
19 april 2008, 17:25
Ik heb hem niet om gegooit, dat was iemand anders, maar zijn verkering wou niet dokken dus moesten we daar allemaal achteraan enzo.

Ace 1.15.19
19 april 2008, 17:27
Ik heb hem niet om gegooit, dat was iemand anders, maar zijn verkering wou niet dokken dus moesten we daar allemaal achteraan enzo.

Slechte vriendin heeftie dan... hahaha :D

Markbass
21 april 2008, 20:52
Ik heb hem niet om gegooit, dat was iemand anders, maar zijn verzekering wou niet dokken dus moesten we daar allemaal achteraan enzo. Edit- OOPS!

Ace 1.15.19
22 april 2008, 17:40
Maar ik snapte hem wel hoor ;)

Duh :D

Steffmeister
22 april 2008, 17:49
Duddeeee ik woon in Olland. Ken je toch wel?

Welkom BTW