PDA

View Full Version : klaar! en dan?



flappie
18 april 2008, 13:10
ik heb zojuist mijn eerste project afgerond en ben tot de ontdekking gekomen dat gitaarbouwen enorm verslavend werkt.
Ik heb best wel zin in nog een projectje!
zit dan wel met het probleem (nouwja probleem) dat mijn collectie steeds groter gaat worden.

wat doen jullie met jullie geliefde projectjes als ze klaar zijn??
metershoog opstapelen, verkopen, weggeven, demonteren en weer overnieuw beginnen.
ben benieuwd

Mr.Fingers
18 april 2008, 13:45
bespelen potverdrie!!!

Kakihara
18 april 2008, 13:52
bespelen potverdrie!!!

Hoe zit het eigenlijk met je Ickenmacker ? :)

Mr.Fingers
18 april 2008, 16:48
Hoe zit het eigenlijk met je Ickenmacker ? :)

Die staat rustig in het rek te wachten op beter weer. Ik heb geen "knutselhok", dus ik moet wachten eer ik weer buiten stof mag maken :D

KoenB
18 april 2008, 17:58
ik heb zojuist mijn eerste project afgerond en ben tot de ontdekking gekomen dat gitaarbouwen enorm verslavend werkt.
Ik heb best wel zin in nog een projectje!
zit dan wel met het probleem (nouwja probleem) dat mijn collectie steeds groter gaat worden.

wat doen jullie met jullie geliefde projectjes als ze klaar zijn??
metershoog opstapelen, verkopen, weggeven, demonteren en weer overnieuw beginnen.
ben benieuwd

bespelen, en ondertussen vrolijk door met project 2 ;)

Mattia
18 april 2008, 18:20
Bespelen, de eersten zeker ook zelf houden, en ondertussen enkele gebouwd voor goede vrienden, m'n vriendin, en er komen nog een aantal gitaren voor vrienden bij. Wil ze op termijn ook wel verkopen/op bestelling bouwen, maarja, dan moet ik ze ergens zien te slijten. Zal wel loslopen, hoop ik (verdienen hoeft niet echt, mijn ultieme doel is een hobby dat zichzelf financiert), want ik kan echt geen 100 gitaren in huis houden, maar heb wel ongeveer zo veel hout.

Maargoed, aan de andere kant bouw ik er maar 2, hooguit 3 per jaar, dus ik ben de komende deccenia wel zoet....