PDA

View Full Version : Ervaring met Guitar Center?



guitarD92
17 april 2008, 22:24
Hallo,

Nu de dollar zo belachelijk laag staat, dacht ik dan ga ik maar is overzees winkelen. Nu heeft Guitarcenter.com geweldige prijzen als je dat omrekend naar Euro. Ik was van plan een Fender Blues Deluxe te kopen (480 dollar = 302 euro geen geld!) en een ibanez tubescreamer 9 (pedaal) te kopen.

Nu is mijn vraag heeft iemand (goede) ervaringen met Guitarcenter.com? Ik wil niet dadelijk problemen krijgen met shipping enz.

mvg guitarD

artnaz
17 april 2008, 22:51
De grote Amerikaanse winkels verzenden niet naar Europa.

Bovendien moet je rekening houden met wat hogere verzendkosten en ca 23% extra kosten over het gehele bedrag incl. verzendkosten i.v.m. douane. Maargoed, dat gaat dus sowieso niet door...

MarkV
17 april 2008, 23:35
De grote Amerikaanse winkels verzenden niet naar Europa.

Bovendien moet je rekening houden met wat hogere verzendkosten en ca 23% extra kosten over het gehele bedrag incl. verzendkosten i.v.m. douane. Maargoed, dat gaat dus sowieso niet door...

Klopt Guitarcenter exporteert niks naar Europa. Is alleen voor de VS en Canada. Hetzelfde geldt voor Samash.com en musiciansfriend.com. Die laatste is de grootste online winkel van dezelfde eigenaar als Guitar Center.

Helaas.. Daar zijn wel andere kleinere online winkels die wel naar Europa verschepen, maar die ken ik niet zo uit mijn hoofd.

Orgasmocaster
18 april 2008, 05:43
ik ben geen grote fan van McGuitarcenter..
koop er normaal alleen kabels, snaren, effecten, etc, en een keer een versterker.
ik heb 4 weken geleden gevraagd of ze een bepaalde adaptor wilden bestellen, maar helaas waren de computers off-line, dus hebben ze mijn nummer opgeschreven en beloofd mij terug te bestellen... nooit iets weer gehoord. slechte service dus..
al eerder hetzelfde meegemaakt. toen ik wat accessories had gekocht voor 50$ vroeg ik of ze wat gitaar dozen voor me hadden (voor wat ebay verkopen). nummer genomen en ze zouden een paar voor me achterhouden na de wekelijkse vracht levering op maandag. helaas hadden ze 'per ongeluk' alles al geplet toen ik het kwam ophalen... bastards!!

Squier4ever
18 april 2008, 23:23
Hallo,

Nu de dollar zo belachelijk laag staat, dacht ik dan ga ik maar is overzees winkelen. Nu heeft Guitarcenter.com geweldige prijzen als je dat omrekend naar Euro. Ik was van plan een Fender Blues Deluxe te kopen (480 dollar = 302 euro geen geld!) en een ibanez tubescreamer 9 (pedaal) te kopen.

Nu is mijn vraag heeft iemand (goede) ervaringen met Guitarcenter.com? Ik wil niet dadelijk problemen krijgen met shipping enz.

mvg guitarD

naast de bijkomstige douanekosten moet je er rekening mee houden dat de amps in U Naait het Steeds op 110 volt draaien, en je dus zonder verhuistrafo gegarandeerd vuurwerk hebt!

paulusdeBKB
17 mei 2008, 00:38
Mensen, helpt elkaar! Koopt lokale waar! 8-)

ideewomen
28 juni 2008, 17:55
I like this one http://img04.taobaocdn.com/bao/uploaded/i4/T1pqRbXapaLkz4Wvc2_044031.jpg
from
http://www.ideewomen.com/en/index.asp

artnaz
28 juni 2008, 18:22
Ja, die vind ik ook mooi! :)

Ik heb altijd al gepleit om een gitaarzaak als Guitar Center en een juwelier te combineren... :D