PDA

View Full Version : Hakkert Rotterdam! Grrrr



Nocki
17 februari 2003, 12:57
Kom ik zaterdag bij hakkert om te kijken voor een spaanse gitaar. een mooie die ook nog eens versterkbaar is. moet ik eerst langs een dame die heel hart staat te praten over haar gitaar en de bouwer die begint bij gitaren bouwen voor 4500 euro... en een goede gitaar moet 30 jaar out zijn want dan pas is dat hout uitgetrild...
ik er voor bij. en zie een gitaar staan. ik denk ik neem m niet uit het rek. ik luister eerst eens naar wat voor laag eruit komt en ik voel an de achterkant van de kast hoe dei de trilling doorgeeft. (kheb kaatst op de gitaar van mn leeraar gespeeld en de tonen van die gitaar klonken helemaal door naar mijn lichaam. heerlijk...)
dus ik wist wat ik zocht. ik sla 2 keer de lage e snaar aan wordt ik door haar aangesproken dat ik van de gitaren moet afblijven want dat is er niet goed voor... GRRR. ik ben maar gelijk weggegaan... ik kan beter bij mn eigen muziek winkel wat gaan kopen ipv bij hun... nou ja het komt ook alleen maar daar dat trutje want hun contrabass man. of weet ik veel hoe die heet en een paar anderen zijn wel serieus met hun wekr bezig en staan niet kleine ventje te imponeren met hun "kennis"

sorry dat ik het hier plaats maar kheb er al genoeg geld heen gebracht.... en ik wil nergens zo behandeld worden. ik ben geen klein punkertje met allemaal pinnetjes ofzo... (niks tegen de kleine punkertjes...

nocki

Dirk_Hendrik
17 februari 2003, 21:28
Leef me je mee. Niets zo vervelend als een winkel uit worden gekeken terwijl je van goede zin was.

Ic3gl0vE
17 februari 2003, 22:29
hahaha het is slecht voor de gitaar als je er op speelt

Dude
18 februari 2003, 11:54
walgelijke teef zeg, ik zou echt een lullige opmerking naar dr hoofd slingeren, over dr dikke reet ofzo, of die over 30 jaar ook is uitgetrilt als ik er nu een gitaar op kapot sla

Neals
18 februari 2003, 15:00
dat had ik ook eens...

Kwou een epi proberen in een winkel die hoofdzakelijk squiers en lo-budget ibanezzen had.

BLOK182
18 februari 2003, 15:52
Op 2003-02-18 11:54, schreef iamyou:
walgelijke teef zeg, ik zou echt een lullige opmerking naar dr hoofd slingeren, over dr dikke reet ofzo, of die over 30 jaar ook is uitgetrilt als ik er nu een gitaar op kapot sla

Hahaha :grin:

habberdoedas
18 februari 2003, 22:04
Ooit eens bij een lul van een gitaarzaak geweest ergens in Haarlem. Ik wou ook een steelsring proberen. Ik had hem nog net niet in de hand zegt die Pik achter de toonbank vandaan. Nee niet doen anders gaan de snaren roesten............Ik keek hem vuil aan en zij de groetjes en weg was ik.

SteavisSmokin
19 februari 2003, 00:16
Ik had gezegd: "volgens mij was jij voor je 30e al 'uitgetrilt'" (beetje doordenken is nodig :wink:)

habberdoedas
19 februari 2003, 17:04
Ja die was goed geweest zeg.... hahahaha. Ik zal hem onthouden.....