PDA

View Full Version : Nederlandse handleiding Vox da15



vaterloader
16 april 2008, 22:57
Hallo beste gitaarnet mensen:

Ik heb nog niet zo lang geleden mijn eerste electrische gitaar gekocht + een vox da15 klik (http://www.voxamps.co.uk/daseries/da15.asp) versterker. Had eerst natuurlijk een paar jaar akoestische gitaar gehad.

Nu snap ik eerlijk niet zo erg veel van de versterker met al die leuke knopjes en instellingen :satisfie:. De bijgeleverde handleiding was engels en heel veel wijzer werd ik daar ook niet van.

Mijn vraag is:

Zou iemand mss een nederlandse handleiding voor mijn kunnen vinden?
Wat tips kunnen geven/uitleg?
Of miss wel een paar handige sites?

Alvast bedankt

almarvk
16 april 2008, 23:07
Topictitel aangepast.

Rocketman
16 april 2008, 23:21
Ik zou t aan Voerman vragen; http://www.voerman.nl/site/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Dit is de NL Vox importeur.

vaterloader
17 april 2008, 18:27
Ok, hartelijk dank.

Maar wat verstaat u onder vragen?
gewoon een email sturen of ze van mijn versterker een Nederlandse manual online willen zetten?

Zijn er ook mss sites waar grof wordt uitgelecht hoe zo versterker precies werkt...

AART
17 april 2008, 18:39
Ok, hartelijk dank.

Maar wat verstaat u onder vragen?
gewoon een email sturen of ze van mijn versterker een Nederlandse manual online willen zetten?

Zijn er ook mss sites waar grof wordt uitgelecht hoe zo versterker precies werkt...

Ik denk niet dat er een NL handleiding voor is, nooit gehad/gezien van een amp. Misschien koch, maar voor de rest?

Rocketman
17 april 2008, 19:55
Mij hebben ze wel eens een pdf van een handleiding van een vox amp opgestuurd.

Jeroenvanhulsteijn
17 april 2008, 20:19
wat snap je niet aan de werking van de DA15? Ik heb een DA5. Die lijkt wel wat op de DA15. Wellicht kan ik je helpen.

G.G.
17 april 2008, 21:11
Inpluggen, stekker in het stopcontact, aanzetten, alle knoppen naar rechts draaien en rammen. Simpel toch?

vaterloader
17 april 2008, 22:17
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is:

tap(edit 2 hold) - edit 1- (edit 3 hold) bypass

was daar laast mee aan het klooien en toen klonk het niet al te best meer.

en de knoppen write en manual.





wordt denk ik toch maar ff wachten tot de gitaar leraal het ziekenhuis uit is :dontgeti:

Maar alle bedankt voor de reacties