PDA

View Full Version : Polsslag



Mike McCready
16 april 2008, 18:29
Nog meer mensen naar Polsslag dit weekend in Hasselt? Organisatie is in handen van Pukkelpop, het is een indoor festival. Ik wil zoveel mogelijk de vetgedrukte bands zien. Met op nummer 1 en 2 Blonde Redhead en Isis

The Breeders - Alter Ego (live) - Erol Alkan - Carl Craig - Goose (DJ set) - Boys Noize - Cassius Dex 'n' FX (Zdar + Boombass) - Blonde Redhead - Millencolin - Infadels (live) - The Ting Tings - Anthony Rother (live) - Pendulum DJ set feat MC Jakes - ISIS - Dr. Lektroluv - DJ Mehdi - Modeselektor (live) & Pfadfinderei - MSTRKRFT (DJ set) - Mindless Self Indulgence - Samim & Miguel Toro (Percussion) - iLiKETRAiNS - Holy Fuck - The Bloody Beetroots - Foals - Devastations - Foxylane - Styrofoam - Ed & Kim - Steak Number Eight

josszee
16 april 2008, 20:54
Ik wou zoo maar echt zoo graag gaan dan heb ik slechte punte voor school en is alles verneukt :sneaky: ... achja ik zal er maar mee leren leven :chicken:

TimmU
17 april 2008, 00:52
iLIKETRAINS is zo gaaf, maar die zie ik morgen waarschijnlijk al. Verder is het me te ver reizen voor te weinig bands, en betaal ik me grotendeels scheel omdat MSI er speelt.

Mike McCready
20 april 2008, 12:45
Leuk festival, goede sfeer, mooi zalencomplex.

The Breeders waren geweldig. Kim en Kelly waren lekker melig en het enthousiasme straalde ervan af. Heerlijk om te zien!

Blonde Redhead was ook super. Erg goed geluid en er kwamen veel man op af. Beetje veel nummers van het laatste album en 1 uur was nog veel te kort.

Verder leuke optredens van iLiKETRAiNS en Holy Fuck. Ook Isis was het zien meer dan waard.

En dat alles voor 35 euro. Hoop dat ze het volgend jaar weer organiseren...

Chroxy
20 april 2008, 14:34
ik ben ook geweest en damn; wat een festival.

ik was zwaar onder de indruk van Foals, The Holy Fuck, Isis
daarnaast leuk om ene moment naar een goeie band te kijken en het volgende moment bij een DJ staan de springen.

Squier4ever
20 april 2008, 18:48
isis is toch een vrouwelijke dj (lekker wijf)

Mike McCready
21 april 2008, 19:51
isis is toch een vrouwelijke dj (lekker wijf)
Uhm, dat is 100% Isis.
De Isis waar wij het over hebben is meer een post-metal band met grunts. Denk Neurosis, Pelican etc.

http://www.youtube.com/watch?v=-x7Ez7yCyA8