PDA

View Full Version : help ik ben een leek!:)



RattleDeth
16 april 2008, 14:39
hallo allemaal!
ik heb gisteren de Line 6 Toneport UX 1 gekocht en het braaf op m'n Mac OS X geinstalleerd, maar zit met n probleempje... namelijk het Live Serial Number van Live Lite 5 pakt ie niet terwijl ik er wel voor betaald heb. Gaat het hier om een demo? ik wil graag ook wat kunnen saven snapt u;) heeft iemand tips voor mij zoals andere opname sofware en waar ik dat kan downloaden?

bvd

Wouter

rocker_71
16 april 2008, 14:44
audacity misschien?

Arts
16 april 2008, 15:04
ik gebruik zelf cubase.. in combinatie met EZdrummer

gewoon ff van internet lenen dan komt 't goed ;)

RattleDeth
16 april 2008, 15:06
bedankt voor je snelle reactie en tip!:)
heb m gelijk gedownload en het ziet er gratis uit... nu ff uitproberen!

fivelastwords
17 april 2008, 18:34
hallo allemaal!
ik heb gisteren de Line 6 Toneport UX 1 gekocht en het braaf op m'n Mac OS X geinstalleerd, maar zit met n probleempje... namelijk het Live Serial Number van Live Lite 5 pakt ie niet terwijl ik er wel voor betaald heb.
Wouter

Meestal zit er in de doos van je aangeschafte hardware een mooi gekleurd papiertje waar een serial nummertje op staat... Wellicht helpt dat?

hugo123
17 april 2008, 18:59
Reaper is zeer goed, ik wee niet of zo'n ding ook met ASIO werkt volgens mij moet dat voor dat programma, maar is wel een goed programma, met VST en VSTi effecten standaard ect.

Soulflyhigh
17 april 2008, 19:03
hallo allemaal!
ik heb gisteren de Line 6 Toneport UX 1 gekocht en het braaf op m'n Mac OS X geinstalleerd, maar zit met n probleempje... namelijk het Live Serial Number van Live Lite 5 pakt ie niet terwijl ik er wel voor betaald heb. Gaat het hier om een demo? ik wil graag ook wat kunnen saven snapt u;) heeft iemand tips voor mij zoals andere opname sofware en waar ik dat kan downloaden?

bvd

Wouter
Waarom gebruik je niet gewoon garageband dan?