PDA

View Full Version : Powered by Fender (c)



jamx
16 april 2008, 12:58
Zojuist gehoord dat m'n bestelling binnen is gekomen, straks na het werk direct ophalen dus! Eindelijk ik ook aan de fender strat (american vintage 62)!

http://home.freeuk.com/jrknight/smileys/postpics.gif

Daarom zal ik deze asap maken !! :D

Ace 1.15.19
16 april 2008, 13:15
Haha, die poppetjes zijn cool :D.

macwilliams
16 april 2008, 17:02
Zojuist gehoord dat m'n bestelling binnen is gekomen, straks na het werk direct ophalen dus! Eindelijk ik ook aan de fender strat (american vintage 62)!

http://home.freeuk.com/jrknight/smileys/postpics.gif

Daarom zal ik deze asap maken !! :D
http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/ditogif.jpghttp://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/worthless.gif

jamx
16 april 2008, 18:45
Hier zijn ze dan ...

http://img170.imageshack.us/img170/4122/img0017ys3.jpg

http://img412.imageshack.us/img412/9109/img0021vb3.jpg

http://img516.imageshack.us/img516/5679/img0024dk1.jpg

http://img253.imageshack.us/img253/2379/img0026ei5.jpg

Blend
16 april 2008, 18:49
wow, wat een gave gitaar zeg! heel geeeiiilll..

barno
16 april 2008, 18:55
congrats,

this one should be for life: een van de beste strat RI's, no nonsense mooie gitaar en de koninklijke binnenkant van die koffer: chique!

Vlug zijn eerste kras laten oplopen, even depri zijn, en dan kan je echt beginnen spelen ...

Arjan12
16 april 2008, 19:22
Ik bied 10 euro!

Ik ben jaloers...

robert-gitarist
16 april 2008, 19:31
Ik denk dat je er alleen naar mag kijken voor die 10 euro :D

TS, onwijs mooie plank! Heel mooi stuk hout heb je gekocht :) Zet hem een poos in de zon, gebruik hem steving, vooral niet poetsen en voor je het weet heb je een super super geile relic ;) :D

Veel plezier er mee.

Dude
16 april 2008, 19:31
je weet waar die papieren zakjes voor zijn he ?

hezz
16 april 2008, 19:41
Oef! Die is geil zeg!

orreltak
16 april 2008, 19:51
juweeltje.wens je veel plezier ermee.

jonesd
16 april 2008, 20:11
Heel lekker gitaartje!!!

Speel ze!

pasqual
16 april 2008, 20:21
ruilen? ik heb hier nog een echte stagg staan!!! :seriousf:

groeten Pasqual.








ik heb heus geen stagg hoor.

jamx
16 april 2008, 20:40
Dank u allen !! :dance:

Met het intro van 'gary moore - still got the blues' klinkt 'ie echt geweldig!! :hippie:

Rocketman
16 april 2008, 21:38
Niks ten nadele van de gitaar maar ik vind het een mooie koffer. En ook die losse dingetjes erin. Zat dat kabeltje erbij? Geinig.

rocker_71
17 april 2008, 11:05
Mooi gitaartje !!!

Zit ie trouwens met tremolo erop in de koffer?

Nielsje
17 april 2008, 11:15
Ja, dat wilde ik ook net vragen...

Die arm ziet er uit alsof ie al een flinke optater heeft gehad...
Arm d'r altijd af halen! Verder wel een lekkere gitaar! super!

G.G.
17 april 2008, 11:22
Die arm hoort toch gewoon zo'n scherpe knik te hebben.

blindfaith85
17 april 2008, 11:30
Mooi ding man!

denkdat die erm er niet gelijk opgezeten heet kijkent naar de afsruk in de deksel

blindfaith85
17 april 2008, 11:32
ps, alhoelwel lijkt best nog wel eens gekunt te hebbendat hij er wel op zat zat iknet te kijken zie de strep bij de brug

Nielsje
17 april 2008, 11:36
Die arm hoort toch gewoon zo'n scherpe knik te hebben.

G.G. , ik doel niet op die knik. De arm hoort bij de tremolo zelf haaks op de mounting plate te staan. Dat staat deze duidelijk niet. Als je je arm d'r op laat zitten, kunnen dit soort dingen gebeuren.

jimihattricks
17 april 2008, 11:52
heb ook een tijdje gespaard voor precies diezelfde, maar na testen bleek dat ik niet zo goed overweg kom met die vintage toetsradius..

G.G.
17 april 2008, 12:15
G.G. , ik doel niet op die knik. De arm hoort bij de tremolo zelf haaks op de mounting plate te staan. Dat staat deze duidelijk niet. Als je je arm d'r op laat zitten, kunnen dit soort dingen gebeuren.

Je hebt gelijk, het lijkt alsof ie achterover hangt. Alsof ie erop zat tijdens transportm en dan wijzend naar de achterste strapbutton. Het lijkt inderdaad een beetje alsof de 90 graden knik, direct na de schroefdraad wat verder doorgeknikt is ofzo.

Dan zou je eigenlijk een afdruk van de bodemplaat achter de brug in het hout geperst moeten zien lijkt me aangezien de lak eerder in te drukken is als de arm te verbuigen

jamx
17 april 2008, 12:36
Ik heb zelf geen rare knik in de tremolo arm opgemerkt, maar ik zal daar wel even naar kijken. Hij moet met tremolo erop in de koffer kunnen, wanneer je deze in de positie zet zoals op de foto.

Nielsje
17 april 2008, 13:09
Hij moet met tremolo erop in de koffer kunnen, wanneer je deze in de positie zet zoals op de foto.

Huh? Ik moet altijd m'n arm d'r afhalen. Bovendien moet het niets met de positie te maken hebben, aangezien de arm haaks de trem ingaat. Zou je misschien een paar foto's kunnen maken? Als je hem zo gekregen heb, zou ik ermee terug gaan...

@ G.G. ik heb ook wel wat drukken in m'n hout achter de trem, maar ik vermoed dat dit met de veerspanning te maken heeft :) Terwijl dat nog niet eens zo zwaar gaat bij mij.

Kim Wilson
17 april 2008, 13:17
Wat een onzin, ermee teruggaan. Wat kost nou zo'n pookje? En hij is nu toch niet opeens onbruikbaar? Hier zou ik iig geen drukte van maken.

Nielsje
17 april 2008, 13:21
Wat een onzin, ermee teruggaan. Wat kost nou zo'n pookje? En hij is nu toch niet opeens onbruikbaar? Hier zou ik iig geen drukte van maken.

Je snapt het niet helemaal he? Je moet er nog behoorlijk wat kracht opzetten wil je hem dubbeldrukken. Zeer waarschijnlijk vind je schroefdraad dit niet leuk . Beste kans aanwezig dat het allemaal wat verneukt is. Bovendien wordt het wel minder bespeelbaar, omdat je zo je trem veel minder ver omlaag kan drukken, want zo zal de arm eerder de slagplaat raken.

Maar ja, als drummer en Tele speler reken ik het je niet aan :D

Dekkz0r
17 april 2008, 13:22
Wat een onzin, ermee teruggaan. Wat kost nou zo'n pookje? En hij is nu toch niet opeens onbruikbaar? Hier zou ik iig geen drukte van maken.


Ja je pook is niet zo'n punt, maar het kan toch ook zijn dat je brug nu net iets is verbogen?

Mr.Fingers
17 april 2008, 13:24
Ja je pook is niet zo'n punt, maar het kan toch ook zijn dat je brug nu net iets is verbogen?

Om een brug te verbuigen moet je toch al heel veel moeite doen denk ik.

Kim Wilson
17 april 2008, 13:24
Oké, daar zit wel wat in ja.

Tja, aan trems heb ik idd een broertje dood. Op mijn ouwe Strat had ik hem geblokkeerd met een stukje hout (pook heeft er niet bijgezeten toen ik hem kocht, en dat boeide me ook niet zo), en die Tele heeft er idd geen. Mijn Artcore heeft een Bigsby-achtig ding, en ik zit eraan te denken om hem daarom weg te doen/in te ruilen voor één met vaste brug. :D

Bart_Blueprint
17 april 2008, 13:38
Oké, daar zit wel wat in ja.

Tja, aan trems heb ik idd een broertje dood. Op mijn ouwe Strat had ik hem geblokkeerd met een stukje hout (pook heeft er niet bijgezeten toen ik hem kocht, en dat boeide me ook niet zo), en die Tele heeft er idd geen. Mijn Artcore heeft een Bigsby-achtig ding, en ik zit eraan te denken om hem daarom weg te doen/in te ruilen voor één met vaste brug. :D

Beetje off-topic: Ik heb die geblokkeerde tremolo maar weer eens "losgehaald". Pookje erbij gekocht bij de lokale gitaarboer. Je moet er inderdaad van houden dat ding te gebruiken, maar ik heb er nog geen moment spijt van dat ik de tremolo weer in originele vorm heb teruggebracht. Hij blijft lekker op stemming na wat zwiepen en zwengelen. Blijft toch een lekker gitaartje Hans! :)

Kim Wilson
17 april 2008, 13:39
Beetje off-topic: Ik heb die geblokkeerde tremolo maar weer eens "losgehaald". Pookje erbij gekocht bij de lokale gitaarboer. Je moet er inderdaad van houden dat ding te gebruiken, maar ik heb er nog geen moment spijt van dat ik de tremolo weer in originele vorm heb teruggebracht. Hij blijft lekker op stemming na wat zwiepen en zwengelen. Blijft toch een lekker gitaartje Hans! :)
Ja, hij speelt echt heerlijk hè? Ben blij dat je er nog steeds zo tevreden mee bent. :)

Bart_Blueprint
17 april 2008, 13:45
Ja speelt nog steeds menig stratje eruit. Ben alleen nog niet helemaal uit over wat ik ga doen met de pickups, vervangen of niet! Weet ook niet wat het hout van de body doet met wat nieuwe (custom shop) pick-ups er in. Wel een dure gok ;)

Dweezman
17 april 2008, 14:10
Ont-ze-tt-end mooie gitaar! Gefeliciteerd!

En die tremelo hoort gewoon zo, als hem in de koffer legt, kun je de tremelo-arm er op laten zitten en over de armrest draaien, en dicht de koffer. Is bij de mijne precies zo. En ook bij CS-ers heb ik dat gezien.

Dirk_Hendrik
17 april 2008, 14:23
gefelie. Zie sig :D

fuchs
18 april 2008, 09:11
Hij is echt schitterend, veel plezier ermee!

Fender75
18 april 2008, 12:18
Gefeliciflapstaart...mooie aanwinst, veel plezier ermee!