PDA

View Full Version : Beef in Romein



JelmerOnGuitar
15 april 2008, 22:17
Hey,

Ik was zaterdag bij Beef in Romein.
Supervette show! Ze speelden vooral van het nieuwe album, wat erg in de smaak viel. Maar ook speelden ze nummers van Last Rudies --> Supervet!
De sologitarist van Beef ben ik altijd al fan van geweest, extreme solo's in heel apparte ladders.. Hij heeft echt een eigen style, net zoals de drummer en de hele band! Bovendien blazen de "Special request horns" altijd supergoed, dus ook dit keer. Er was een inval-trompetist die de show stal met zijn solo.

Wat ik vet vind aan Beef live is dat ze eigenlijk altijd wel een nummer heeeeel lang uitbouwen waarin iedereen omstebeurt soleert, echt supervet, de band is zo goed op elkaar ingespeeld, echt gruwelijke opbouw-stukken.

Kortom: Ik heb ervan genoten! Meer mensen die er zijn geweest? Of ooit bij Beef?

Groet, Jelmer.

Ghostface
15 april 2008, 22:49
Ik was er ook bij.

1e keer dat ik ze heb gezien, dat van die gitarist viel mij inderdaad ook erg op! Damn, die kan echt spelen.

Hele aardige mensen trouwens ook, lekker relaxt.


Ps. Wat ook wel grappig was, was dat tijdens de soundcheck nagenoeg niemand zijn eigen instrument bespeelde, maar dat van een ander. (de tourmanager bijvoorbeeld zat te drummen)

JelmerOnGuitar
17 april 2008, 18:46
Ik was er ook bij.

1e keer dat ik ze heb gezien, dat van die gitarist viel mij inderdaad ook erg op! Damn, die kan echt spelen.

Hele aardige mensen trouwens ook, lekker relaxt.


Ps. Wat ook wel grappig was, was dat tijdens de soundcheck nagenoeg niemand zijn eigen instrument bespeelde, maar dat van een ander. (de tourmanager bijvoorbeeld zat te drummen)

Haha jah jeuzus die lui hebben vet veel roadies mee jonge:P
Ik kan me wel voorstellen dat ze dat doen jah XD Zijn relaxte lui!

Die gitarist is Twan van Gerven, inmiddels al erg bekend in NL... Is ook beste gitarist van NL geweest e.d. Hij heeft zo'n vette stijl jonge:D
Alleen speelde hij de vorige keer dat ik ze zag wel wat beter, maja das detail:P