PDA

View Full Version : zanger, drummer en toetsenist gezocht omgeving Zoetermeer



stefanvrbk
15 april 2008, 19:49
Hallo allemaal,

Gitarist (ik) en bassist zijn op zoek naar muziekanten om bandje mee te beginnen.
Eerst wat over mezelf. Ik ben een 60 jarige gitarist met veel bandervaring.
Laatste jaren speel ik wekelijks in een bandje met wat vrienden van vroehgah :) Allemaal heel erg gezellig, maar ik wil meer. Vroeger veel opgetreden in binnen en buitenland. Niet dat dit nu mijn doel is, maar ik zou wel graag zo nu en dan een optredentje willen hebben (max 1 keer per maand). Het is dus niet de bedoeling voor mij om elke week in een busje het land door te cruisen.

Vandaar dat ik heb besloten om samen met een bassist (waar ik al een tijd mee speel) op zoek te gaan naar een drummer, toetsenist en zanger.

Voordat ik vertel welke muziek ik WEL wil spelen zal ik eerst aangeven wat ik NIET wil spelen. Ik wil geen jaren 60 muziek (Shadows, Elvis etc.).

Mijn intresse ligt voornamelijk in de genres. Blues, Fusion Jazz, country, Rockabilly
denk aan: Robben Ford, Coco montoya, Steely dan, Mark Knofler, Steve Ray Vaughan, Brian Setzer, Eagles, buzz skag.
Zolang er maar een lekkere groove in zit.

Dus ben jij, of ken jij een toetsenist, drummer of zanger die wel interesse heeft laat dan even een berichtje achter of mail naar stefan.vrbk@gmail.com

Gr.

Robin.ke
15 april 2008, 20:25
Waarom denk je deze musikanten op een GITAAR forum te vinden ?? :o

Spitfire
15 april 2008, 20:28
Waarom denk je deze musikanten op een GITAAR forum te vinden ?? :o

Omdat het gitaarnet forum een van de grootste gezocht/aangeboden secties heeft qua het aantal topics vergeleken met andere muziek-sites. Heb zelfs al gezien dat mensen blazers via het gitaarnet forum hebben gevonden, dus het is niet eens zo vreemd.