PDA

View Full Version : Tasje



J-sus Rulez
15 april 2008, 19:03
Ik heb een vraagje:

Past een Les paul (epiphone custom) in een tribal planet zak? (het is een voorgevormde) het is een standaard maar de verkoper wist niet zeker (maardacht van wel) dat ie erin paste maar ik kan momenteel niet gaan 'passen' en hij had gaan LP modellen in zijn toonzaal...

Mvg,

J-sus

MattellicA
15 april 2008, 20:25
Te laat, ik heb hem al afgeleverd bij J-sus... En volgens mij zal hij wel passen... En anders doede hem trug eh...

Tho
15 april 2008, 20:34
Als er een strat in past, past er ook een LP in. Maar kijk wel uit, want LP's zijn doorgaans wat zwaarder dan strats. Check altijd (elke keer voor je hem op je rug hangt) even of alles nog goed zit

Rormo
15 april 2008, 20:40
Sowieso levensgevaarlijk om een LP in een tas te vervoeren. Door de kromme kop breken ze vrij snel (sneller dan bijvoorbeeld een strat). Ik zou hem altijd in een koffer doen.

Tho
15 april 2008, 20:40
Sowieso levensgevaarlijk om een LP in een tas te vervoeren. Door de kromme kop breken ze vrij snel (sneller dan bijvoorbeeld een strat). Ik zou hem altijd in een koffer doen.

Mwah.. ik heb het toch een jaar lang volgehouden zonder ook maar een krasje te maken

J-sus Rulez
15 april 2008, 20:44
Dat weet ik wel... maar het is een tas met veel voering en voorgevormd.
Het probleem is ik moet telkens met dat ding de fiets op... en met een koffer?

Het ziet er mij toch redelijk stevig uit en ik ben sowieso niet vanplan ermee te gooien dusjah..

MattellicA
15 april 2008, 20:46
Mwah.. ik heb het toch een jaar lang volgehouden zonder ook maar een krasje te maken

En na een jaar zei hij krak?? Zou idd zonde zijn...

J-sus Rulez
15 april 2008, 20:47
btw: diegene die de kop van mijn gitaar breekt; vil ik levend, daarna kook ik hem, in stukskes dan in den diepvries en den diepvries verbranden en in een kloof gooien 8-)

TimmU
15 april 2008, 20:48
btw: diegene die de kop van mijn gitaar breekt; vil ik levend, daarna kook ik hem, in stukskes dan in den diepvries en den diepvries verbranden en in een kloof gooien 8-)
En wat nou als jij je gitaar per ongeluk een keer laat vallen?

J-sus Rulez
15 april 2008, 20:49
:D tja... dan denkik... pff stomkop, maar dan koop ik een nieuwe, of maak ik er zelf een (jaja grootse plannen) of laat ik mij later als wereldster sponsoren :D

Tho
15 april 2008, 20:54
En na een jaar zei hij krak?? Zou idd zonde zijn...

Nee pestjong, toen heb ik hem verkocht

Tupelo
15 april 2008, 21:50
Hangt ervanaf hoe je reist, te voet of te fiets is een rugtas een stuk minder risico dan een lompe koffer waarmee je binnen no time overal tegenaan zit.
Heb het ding in de kofferbak van een auto, mee in de bus of trein, dan is een koffer een stuk safer vind ik. Eigenlijk, als je je gitaar voordurend bij je hebt is een tas aan te bevelen, het ogenblik dat er afstand tussen jou en de gitaar is, gebruik dan een koffer. Dat is mijn visie. Altijd met koffers lopen zeulen, maar zodra mijn Blade terug is koop ik er toch fijn een tas voor, gezeul met die koffer op de fiets is 10* meer ergens tegenaan zitten dan wanneer het ding veilig op mijn rug hangt.